piątek, 4 sierpnia 2017

Fit PTASIE MLECZKO

Wszystkim znane, przez większość lubiane...PTASIE MLECZKO! Jeśli o mnie chodzi to ja wręcz uwielbiam i potrafię zjeść całe opakowanie (a przynajmniej jedno piętro) na raz :D Dlatego wymyśliłam swoją wersję, która smakuje mi jeszcze bardziej niż oryginał. 
Gotowi?




Domowe ptasie mleczko

  • 300g mleka migdałowego/kokosowego 
  • 320g jogurtu naturalnego gęstego (opakowanie Bakoma) 
  • 40g budyniu waniliowego ( bądź innego smaku, zależy jaki chcecie;))  
  • 18g żelatyny 
  • 3 łyżki miodu 
  • tabliczka gorzkiej czekolady 

Mleko podgrzewamy z żelatyna, nie doprowadzamy do wrzenia ➡ następnie ubijamy mleko mikserem do uzyskania lekkiej "pianki" ➡ dodajemy miód ➡ mieszamy ➡jogurt mieszamy z budyniem i dodajemy do mleka kiedy lekko ostygnie ➡ wszystko mieszamy do uzyskania jednolitej konsystencji ➡ masę wlewamy do formy wyłożonej papierem bądź folią (u mnie klasyczna forma na tarte) ➡ wkładamy do lodówki na ok. 2 godziny ➡ po tym czasie rozpuszczamy czekoladę z łyżka oleju kokosowego ➡ zastygniętą masę kroimy na kawałki i polewamy czekoladą.
Przechowujemy w lodówce.  



Makro jednej porcji (po podzieleniu ptasiego mleczka na 10 porcji): 134 kcal B-3,8 T-7g W-13,3g




Smacznego!

Codziennie nowe, pyszne zdjęcia!  INSTAGRAM

3 komentarze:

  1. fajnie wyglądają ale aż tak mocno nie lubię ptasiego mleczka <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe <3 dzieki za przepis! Nie wydaje sie trudny :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. MMM ale mi narobiłas smaka :O

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj;)