niedziela, 9 października 2016

Orzechowy FIT sernik

Kilka miesięcy temu w TYM poście pokazywałam Wam przepis na dietetyczny sernik. Dzisiaj przychodzę z kolejnym, ale tym razem...orzechowym! Czyli coś co lubię najbardziej <3 Jest przeeeepyszny! 


Czego potrzebujemy?



Składniki na orzechowy spód: 
ok 3 garście orzechów włoskich, 
łyżka masła orzechowego, 
łyżka oleju kokosowego.



Składniki na spód blendujemy, a następnie wykładamy na posmarowaną olejem blachę. Twaróg mielimy. Białka oddzielamy od żółtek i ubijamy. Pozostałe składniki blendujemy na gładką masę. Następnie dodajemy ubite białka i delikatnie mieszamy. Powstałą masę wylewamy na orzechowy spód. Ciasto wkładamy do piekarnika nagrzanego na 180 stopni na ok. 25 min i pieczemy w termoobiegu. Po upieczeniu pozostawiamy na ok. 15 min do wystygnięcia i możemy jeść <3







Jeśli podzielimy ciasto na 10 kawałków to jeden będzie miał tylko 154 kcal w tym: 10g B, 10g T, 6g W ;) 













Smacznego! <3

7 komentarzy:

  1. Ale przepysznie wygląda! Przepis nie wydaje sie skomplikowany więc może go wypróbuję 💓❤
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam serniki, wszystkie! Muszę go odtworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypróbuję, bo jestem ciekawa jego smaku :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. MMMM zjadłabym cały <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice blog!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  6. MNIAM! Niedawno zaczęłam swoją przygodę ze zdrowym odżywianiem i cały czas jestem w trakcie poszukiwań dietetycznych deserów... na Twoim blogu znalazłam najwięcej przepisów które FAKTYCZNIE są dla mnie przydatne, a nie tylko ładne na zdjęciu!
    Oby tak dalej! ;)

    romanesque.pl

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)