wtorek, 30 sierpnia 2016

Domowa&zdrowa nutella

O tym, że nutella jest dobra każdy wie, o tym, że jest niezdrowa, tucząca i zawiera dużo cukru też. Mimo to często ulegamy i dodajemy ją do kanapek, naleśników bądź trafia do naszego żołądka z wielkiej łyżki... Miałam tak dopóki spróbowałam masła orzechowego i nie poznałam przepisu na zamiennik nutelli! 




Czego potrzebujemy?





Wszystkie składniki łączymy ze sobą i blendujemy na gładką masę.


Z czym połączyć nutelle? Na przykład z pysznymi pełnoziarnistymi placuszkami! 

Czego potrzebujemy?




Tutaj ta sama prosta zasada - wszystko razem blendujemy. Masę wylewamy na rozgrzaną patelnie i smażymy z obu stron.



I pyszny posiłek gotowy! <3








Smacznego <3

12 komentarzy:

  1. Super przepis:) te placki napewno zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś dla mnie, nie wiedziałam, że da się wyczarować zdrowy odpowiednik nutelli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! muszę koniecznie zrobić sobie taką nutellę!!! musi być pyszna!! a zdjęcia jakie apetyczne! :)

    pozdrawiam!
    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie przepisy, zwłaszcza, że zdrowo się odżywiam ;) Na pewno jutro wypróbuję ;d
    Zapraszam do siebie, zaczynam od nowa
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszności :) Uwielbiam takie zdrowe, dobre przepisy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prościzna! Koniecznie muszę wypróbować. Nutellę uwielbiam, ale nie kupuję, bo bym jadła bez opamiętania. Zawsze na dzień dziecka i raz na kilka miesięcy bez okazji dostaję słoik od taty. Kiedyś jadłam codziennie. Ile czasu można przechowywać tą z Twojego przepisu w lodówce?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko wyglada przepysznie na pewno wypróbuję <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jem nutelli często, ale przyznam, że fajny pomysł na zamiennik ;)

    Zapraszam[KLIK] odpowiadam na każdą obs ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wierzę! Domowa nutella! Wszystko wygląda przepysznie :) Na pewno spróbuję!

    https://lottirysuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Robiłam kiedyś nutelle z avokado ale bez banana, tamta była nie dobra ale chyba zrobię do niej drugie podejście :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj;)