piątek, 19 sierpnia 2016

Szaszłyki ze szparagów i cukinii

Szparagi i cukinia to zdecydowanie warzywa, które można jeść bez obaw o swoją sylwetkę, bo ich wartość kaloryczna jest niewielka. Ja ostatnio nagromadziłam ich takie zapasy, że powoli kończą mi się pomysły na ich przyrządzanie! Na szczęście same też smakują świetnie, więc na pewno się nie zmarnują.
Dzisiaj mini szaszłyki z cukinii i szparagów posypane serem cramember <3 Świetnie nadają się też na grilla.




Czego potrzebujemy?





Cukinie kroimy na prostokąty, szparagi gotujemy. Warzywa nadziewamy na wykałaczki i dusimy ok.10 min pod przykryciem. Na koniec dodajemy ser i czekamy aż się roztopi. Można podawać z ryżem i mizerią.
I już prosty obiad nie jest nudny;)









Smacznego <3
INSTAGRAM

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam szparagi <3 Bardzo fajny, a prosty przepis.
    (W.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pysznie wygląda ^^

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wyglada i juz jutro to wypróbuję <3
    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam cukinie to uwielbiam ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda pysznie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda bardzo smacznie! Mam tylko wrażenie, że użyłaś fasolki szparagowej, a nie szparagów. Sprawdź to, pozdrawiam serdecznie! ;)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda smakowicie ♥
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj;)