środa, 20 kwietnia 2016

Ciasto oreo w wersji FIT

Wracam! Z moim ostatnim 'ciasteczkowym' hitem - jagielnikiem oreo. Na święta postanowiłam zrobić coś mniej tradycyjnego i zarazem mającego mniej kalorii. Wyszło przepyszne i na pewno jeszcze nie raz zagości na moim talerzu <3 





Czego potrzebujemy?




  • Kaszę jaglaną gotujemy do miękkości w trzech szklankach mleka. Po ugotowaniu dodajemy sok z cytryny i wszystko razem blendujemy.



  • Około 8 ciasteczek oreo zostawiamy do ozdoby, a resztę oddzielamy na krem i ciastko. 
  • Krem dodajemy do masy, a ciasteczka dzielimy na dwie części: z jednej będzie posypka na górę, a z drugiej będziemy robić spód.







  • Do przygotowania spodu potrzebujemy orzechów, migdałów, rodzynek, kakao i oleju kokosowego. Wszystko razem blendujemy. Powstałą masę układamy w tortownicy (u mnie 21cm) wyłożonej papierem do pieczenia i mocno dociskamy dłonią.








  • Kolejną warstwą jest masa z kaszy jaglanej. 
  • Na koniec posypujemy wszystko pokruszonymi herbatnikami i przyozdabiamy ciastkami oreo
  • Wkładamy do lodówki na minimum 2 godziny








Gotowe!

Ciasto robi się bardzo szybko, a robi wrażenie nie tylko smakowe ale też wizualne! 








Smacznego <3




16 komentarzy:

  1. Ale mega *_*
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Omg muszę kiedyś spróbować. Wygląda świetnie *u*

    milkaoreoo.blogspot.com ♥


    OdpowiedzUsuń
  3. Suuuper, smakowicie wyglada :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wyglada, ale jak dla mnie zbyt dużo kcal i tak :D heheh ale rewelacja *,*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe to nadzienie z kaszy jaglanej ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja!! Może sama wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju jak to pięknie wygląda!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobiłaś mi smaka no..... ;D świetne!!!!! :D

    -N.

    Zapraszam do mnie na muzyczny post!
    MÓJ BLOG-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny przepis! Na pewno wykonam go w ten weekend! Jedyne czego potrzebuje to pójść na zakupy i kupić dodatkowe niezbędne składniki! Wygląda tak pysznie, że od razu ma się ochotę go zjeść! Czekam na kolejne jak zawsze smaczne przepisy.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak tylko zobaczyłam zdjęcia ciasta to od razu zrobiłam się głodna i chyba poproszę babcie żeby zrobiła to ciasto ,body gładka przepysznie i pewnie też tak smakuje :)

    Pozdrawiam :*
    Zapraszam w wolnej chwili http://paulina-juni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite! Zachwyciłaś mnie, jednak można zjeść oreo w zdrowszej wersji :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj;)