piątek, 11 grudnia 2015

BLOGMAS!#5 Makijaż twarzy i mój pierwszy rozświetlacz - loreal, wibo, catrice, bell, rimmel

Część druga zakupów w rossmanie. Mój makijaż twarzy od zawsze składał się z podkładu, korektora, pudru i...tyle;d Nawet bronzera przestałam używać. I też tylko te produkty chciałam kupić w zapasie. Ale że ostatnio tyle się słyszy o wspaniałym działaniu rozświetlaczy i konturowania, to też ja postanowiłam spróbować. Na początek, żeby nie przesadzić z ilością rzeczy na twarzy i czasem spędzanym w łazience postawiłam tylko na rozświetlacz. I w końcu wyrzuciłam swój stary bronzer, którego bardzo nie lubiłam i właśnie dlatego nie używałam, i kupiłam nowy.




Podkład - Loreal True Match - ok 60zł


W swoim życiu używałam naprawdę wielu podkładów i najlepszy zdecydowanie był maxfactor colour adapt. Ale jak to zwykle bywa, to co się u mnie sprawdzi - zaraz wycofują, a że zaszczytne drugie miejsce zajmował loreal to własnie do niego postanowiłam teraz wrócić. Na zdjęciu jest ten w starej buteleczce bo nowego nie miałam w domu. Swoją drogą mam nadzieje, że zmianie uległa tylko butelka, a nie to co jest w środku...;)

Puder - Rimmel Stay Matte - ok 25zł


Niezastąpiony i ulubiony. Chyba każdy go zna i uwielbia!

Korektor pod oczy - Bell hypoallergenic  //  multi mineral - ok 12 zł


Pewnie się dziwicie, czemu taki podpis. Już wyjaśniam. Otóż od dłuższego czasu przymierzałam się do zakupu korektora z bell, który jest na zdjęciu. Używałam go parę razy na wypróbowanie i na mojej twarzy zachowywał się świetnie. Zasłaniał cienie pod oczami, rozświetlał, nie uwydatniał drobnych zmarszczek i do tego był tani. Dostępny jest w biedronce i też tam miałam go kupić. Postanowiłam jednak poczekać na promocje w rossmanie, aż w końcu kupiłam go w hebe... Do czego zmierzam - nie do końca przyjrzałam się opakowaniu i kupiłam inny...bell hypoallergenic. Myśłam, że skoro firma ta sama to będzie ok, ale niestety nie do końca jestem z niego zadowolona. Cienie pod oczami zakrywa, rozświetla, ale niestety wchodzi między drobne zmarszczki (które swoją drogą zauważyłam dopiero jak zaczęłam go używać), a na samym początku stosowania wysuszył mi skórę pod oczami, która w rezultacie zaczęła mnie piec. Po odczekaniu ok. tygodnia było ok, ale jak skończy się opakowanie to do niego nie wrócę i kupię ten właściwy z biedronki!;)



Rozświetlacz z wibo - ok. 10zł


Słyszałam już o nim jakiś czas temu, ale bardzo broniłam się przed jakimkolwiek urozmaiceniem mojego makijażu. Jednak stwierdziłam, że czemu by nie spróbować i nie żałuje. Co prawda, podobnie jak korektor pod oczy o którym pisałam wyżej, wysuszył mi na początku twarz (nie wiem czemu jestem taka wrażliwa;)) ale powoli skóra mi się przyzwyczaiła i używam go codziennie. Twarz wygląda dużo lepiej;)



Bronzer - Catrice Sun Glow Matt Bronzing Powder - ok 20zł


Nigdy nie przywiązywałam wagi do bronzera, dopóki nie trafiłam na beznadziejny z lovely. Postanowiłam go zmienić na jakikolwiek inny i zdałam się na panią w rossmannie. I musze przyznać, że jest ok. Kolor pasuje do mojej karnacji, nie zostawia brzydkich śladów. Jestem na tak;)


Korektor- Camouflage catrice - ok. 12zł


Na koniec wszystkim znany, jedyny w swoim rodzaju kamuflaż z catrice. Pokazywałam go już parę razy i nadal mam o nim tak samo dobre zdanie;)

To wszystko co chciałam Wam pokazać. Co myślicie o tych produktach?;)

25 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten rozświetlacz z Wibo, daje niesamowity efekt :) A stay matte Rimmel musi ponownie zagościć w mojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Puder Rimmel - znam, mam i używam :) cudny jest :)
    vikki1996.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Puder z Rimmela to mój ulubieniec !!! A z catrice mam camoulage tylko że w płynie i też świetnie się sprawdza ! :)

    http://romanovvska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobre jakościowo kosmetyki :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten korektor z Bell i moim zdaniem krycie jego było znikome, nie byłam zadowolona...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie jest jak najbardziej wystarczające;)

      Usuń
  6. Produkty, które pokazałaś znam tylko z blogów i żadnego nie miałam. Marzy mi się kamuflaż z Catrice, ale kupiłam już podobny z Kiko i mam nadzieję, że się sprawdzi. Puder Rimmel też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój ulubiony puder i korektor! ;)

    blackwhiteandnavyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja bardzo lubię ten puder z Rimmella :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię ten puder Rimmel, świetnie się u mnie sprawdza i chyba nie zamienię go już na żaden inny :) Kamuflaż z Catrice bardzo chcę przetestować, ale nigdzie stacjonarnie nie mogę dostać najjaśniejszego koloru :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurde nie wiem jak to możliwe, że nie mam jeszcze kamuflaża z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam nawet podkładu i pudru. Jedynie korektor na drobne przebarwienia lub wypryski. Na rozświetlacz może jednak się skuszę chociażby do zdjęć na bloga :)

      www.szafamajniaka.blogspot.com www.majniaki.pl

      Usuń
  11. Stay Matte od Rimmela stosuję od dobrych dwóch lat. Uwielbiam ten kosmetyk. Świetnie radzi sobie z moją beznadziejną skórą :D Co do korektora z Bell - nigdy nie używałam. Ostatnio kupiłam do przetestowania korektor z Astora (ok. 30 zł) i zupełnie jak twój wysuszył mi skórę do tego mam wrażenie, że przez tylko przez pierwszą godzinę ukrywa cienie a potem jeszcze bardziej je "pogłębia" ;-;

    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. Podkład TM to mój ulubieniec od kilku lat :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ostatnio upolowałam na promocji rozświetlacze z Lovely, które są porównywane do Mary Lou Manizer z The Balm. :)

    Hanyvia(click)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanawiałam się właśnie czy kupić wibo czy lovely, następnym razem kupię lovely!;)

      Usuń
  14. w życiu nie używałam rozświetlacza ani bronzera hihi :P
    dlatego cieszę się, że trafiłam na ten wpis, bo dowiedziałam się na prawdę wieeeeelu rzeczy :)
    piękne ujęcia *.*
    3maj się :*
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ten korektor a Catrice chociaż kupiłam ostatnio wersje płynną i jest chyba jeszcze lepszy :-) Na ten rozświetlacz z Wibo też się skusiłam tyle, że z kolekcji Ryoal Skin i myślałam, że jest identyczny jak ten, a okazuje się, że jest bardziej złoty niż szampański i jeszcze ma drobinki brokatu, które mi strasznie przeszkadzają w roświetlaczach...Ogólnie to mnie ta moja wersja rozczarowała, bo mimo wyżej wspomnianych minusów znika też szybko z twarzy :-/ Mam inne rozświetlacze m.in. z Mary Kay, który jest genialny i z Makeup Revolution i trzymają się cały dzień w niezmienionym stanie. Kusi mnie jeszcze słynny Mary Lou z The Balm :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten puder świetny.
    http://mylittlediarybyclauudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)