środa, 9 grudnia 2015

BLOGMAS!#4 Makijaż oczu i idealny eyeliner - eveline, loreal

Dzisiaj mała przerwa od świątecznych postów...albo może i kontynuacja prezentów;) Może kogoś zainspiruje do kupienia komuś albo sobie kosmetyków, których nie zawarłam (nie wiem czemu) w poprzednich postach.
Na listopadowej wyprzedaży w rossmanie nieświadomie postawiłam na markę eveline. Przynajmniej jeśli chodzi o oczy. I absolutnie się nie zawiodłam. Tusz, eyeliner to strzał w dziesiątkę, to samo z paletką, która jak na swoją niską cenę ma świetną jakość. Loreal niestety jeśli chodzi o kosmetyki do oczu kolejny raz nie spełnił do końca moich oczekiwań. Dlaczego, dowiecie się niżej, zapraszam!;)




Eveline Extension Volume - ok. 15zł


Jeśli chodzi o ten tusz to już moje drugie opakowanie. Pierwszy raz zobaczyłam go u mojej siostry (mojej wiernej fanki;)) . Od razu przypadł mi do gustu. Rzęsy po nim są dwa razy dłuższe, a przy umiejętnym nałożeniu gęstsze i grubsze. Wszystko czego potrzebuje za jedyne 15 zł (-50%;)) Zdecydowanie jest moim ulubionym. 



L'oreal Paris Super liner, SuperStar - ok 47zł


Niedługo przed promocją w rossmanie na wielu blogach widziałam recenzje tuszu + eyeliner'a superstar. Nie przeczytałam tam ani jednego złego słowa o tych produktach i mimo że nie miałam zamiaru ich kupować, bo moje doświadczenia z eyelinerami w pisaku są kiepskie to jakiś głosik mówił, że mam go włożyć do koszyka...i włożyłam. Po pierwszym użyciu było wielkie wow. Kreska w końcu wyszła idealnie i to bez zbędnego poprawiania, ale im dłużej go używam tym widzę wady pisaka, czyli wysychanie. Bo o ile jedno oko wymaluje i kolor jest dosyć intensywny to żeby wymalować drugie muszę go zamknąć i chwilę odczekać. I obawiam się że z biegiem czasu będzie tylko gorzej. A szkoda, bo kreskę naprawdę rysuje się łatwo i szybko i co ważne nie zahacza o rzęsy tak jak to jest w przypadku eyelinera w pędzelku.
Jak na tą cenę powinien być idealny, a nie jest, więc już go nie kupię;)


Eveline Cosmetics Liquid Precision eyeliner - ok 13zł



Ten produkt zobaczyłam na reklamie, które nachalnie wyskakują po włączeniu większości stron. I muszę przyznać, że pierwszy raz się na coś przydały;D Po przeczytaniu opinii na wizażu stwierdziłam, że za taką cenę mogę go wypróbować. I muszę przyznać, że jest świetny! Kolor bardzo intensywny, trwały, nie rozmazuje się, ze względu na gąbeczkę łatwo się nakłada, no i cena jest śmiesznie niska. Chyba skończyłam poszukiwania idealnego eyeliner'a (przynajmniej na jakiś czas;))


Eveline Cosmetics quattro eyeshadow - ok. 16zł



Te cienie kupiłam z myślą o zbliżających się świętach. Posiadam tylko paletę z cieniami matowymi, więc musiałam zaopatrzyć się w jakieś błyszczące, a że cień 2 i 3 idealnie kojarzy mi się z Bożym Narodzeniem, więc padło na te;)  Jak widać już je testowałam i są świetne. Jedyny minus to lekkie osypywanie się.



To wszystko jeśli chodzi o produkty do oczu. Macie z nimi jakieś doświadczenia?;)
Pozdrawiam!

PREZENTY DLA NIEJ

13 komentarzy:

  1. U mnie paletka i eyeliner w kałamarzu leżą i czekają na swoją kolej :) ps. Podoba mi się szczoteczka tej maskary

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie miałam zaufania do kosmetyków Eveline, a jak się okazuje niesłusznie :) Podobają mi się te cienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie musimy wyprobować ten eyliner z Eveline, wszyscy sie zachwycają nim, więc teraz to juz konieczność;))
    Rzeczywiscie Loreal rozczarował i to bardzo w stosunku ceny do jakości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam żadnego z nich, ale tusz chyba spróbuje :)
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam! Obserwowałaś mnie na poprzednim blogu i instagramie (come-carpe-diem-baby.blogspot.com), dlatego piszę z informacją o mojej przeprowadzce na własną stronę internetową ;)Serdecznie zapraszam!

    romanesque.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję Cię również na nowym instagramie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja mama bardzo lubi ten tusz do kresek z eveline. Mowi ze nie zastąpiony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod tym również - ten eyeliner jest nie zastąpiony!! :D

      Usuń
  8. Bardzo lubię tą firmę ! Jeszcze mnie nie zawiodła jeśli chodzi o trwałość i funkcjonalność produktów :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Eyeliner jest rewelacyjny :) Całość prezentuje się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do tej pory korzystałam głównie z eyelinera z Wibo i byłam zadowolona :) Tych kosmetyków akurat nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Eyelier z Eveline używałam kiedyś :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te linery z L'Oreala! Mają świetne mocno nasycone kolory, łatwo się nimi maluje kreski no i nie wysychają w opakowaniu zbyt szybko :-) Mam czarny i brązowy tylko z tą bardziej spiczastą końcówką :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)