niedziela, 13 grudnia 2015

BLOGMAS!#6 Dekoracje świąteczne, czyli pomysły jak udekorować pokój na święta

Co roku na początku grudnia znoszę ze strychu pudełko z ozdobami świątecznymi, włączam świąteczne piosenki i pół dnia dekoruje pokój. Sprawia mi to tak wielką przyjemność, że nawet dokładne wysprzątanie pokoju nie psuje mi humoru. Stawiam przede wszystkim na jasne ozdoby, stroiki, zawieszki, figurki i oczywiście światełka bez których nie może się obejść.
Wieczorem klimat jest tak niesamowity, że mogłabym siedzieć pod kocem z ciepłą herbatą i...patrzeć! W tym roku miałam wyjątkowe szczęście, bo akurat tego samego dnia sypał śnieg. Chyba go sobie wyprosiłam.
Już nie mogę się doczekać, aż wrócę na święta do domu!
Zresztą zobaczcie sami;)


































29 komentarzy:

  1. Pięknie! Ja jeszcze nie zaczęłam dekorować, ale na razie myślę jak to wszystko rozłożyć żeby synek nie rozciągnął ozdób po całym domu :) Twoje zdjęcia to świetna inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Slicznie Ci to wyszlo! Ja musze zaczac dekorowac swoj pokoj bo mi czas ucieka, a reszta domu juz cala slicznie wydekorowana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ładnie i klimatycznie :) U mnie jeszcze nic nie przystrojone, a do Świąt już tylko 11 dni :) Muszę się za to w końcu wziąć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Widzę, że nie tylko ja uwielbiam takie strojenie całego mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne dekoracje ♥

    blackwhiteandnavyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie :) Święta są bardzo nastrojowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne dekoracje :)
    Uwielbiam świąteczny klimat :)

    vikki1996.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. extra! pieknie to wyglada! chyba sciągne kilka pomysłow i sprobuje tak fajnie udekorowac pokoj w internacie! :)
    pozdro!
    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie to wszystko udekorowałaś :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pięknie ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne te dekoracje, jestem zachwycona! :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie to wszystko wygląda <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne są te dekoracje! Bardzo mnie zainspirowały do zrobienia czegoś swojego! ^^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wygląda tak przystrojony pokój :)
    daje to taki niesamowity klimat świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne dokoracje, fotki dają mega klimat. Mnie dekorowanie pokoju czeka już w ten weekend i nie mogę się tego doczekać!
    Pozdrawiam :*
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak cudownie *,*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiekne ozdoby, niby takie drobiazgi, ale jednak wprowadzają magiczny okres oczekiwań na święta;) Półeczke wykorzystałaś wyjatkowo swiatecznie;) Super efekt;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie! *.*
    Ja także w końcu muszę zabrać się za dekoracje swojego pokoju :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia! Takie klimatyczne :))
    Wesołych świąt!
    Na tych pierwszych zdjęciach mogłaś zapalić świeczki, efekt byłby jeszcze lepszy :))
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. te zdjęcia są tak zabójczo piękne *o* genialny klimat tworzą, wszystko takie cudownee :3
    chciałabym potrafić wszystko tak pięknie skomponować, serio, jestem pod wrażeniem :D
    pozdrawiam i zapraszam :)

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne inspiracje!!! <3
    Ja w tym roku robiłam stroik na stół świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zdjęcia i dekoracje....wyszło tak klimatycznie <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne zdjęcia dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super dekorację, sama lubię jak mój pokój jest klimatycznie ozdobiony w czasie świąt!
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam
    ccaaarin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ile inspiracji!! :D że ja nie widziałam tego posta wcześniej...

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)