sobota, 5 grudnia 2015

BLOGMAS!#2 Prezenty dla niego.

Dzisiaj pomysły na prezent dla niego. O ile dla kobiet zawsze się coś znajdzie to z panami jest większy problem, tak wnioskuje z moich doświadczeń... Ale zawsze znajdą się klasyki, których nigdy dość, a po dłuższym namyśle możemy wpaść nawet na coś oryginalnego. Zapraszam!


KOSZULE
Nie zliczę ile razy już ratowały mnie z opresji kupienia prezentu. Sportowe, eleganckie, dżinsowe, gładkie, w kratkę, w paski, w kropki, czarne, białe, niebieskie...wybór jest tak wielki, że w sumie zawsze mogłabym je kupować;D


PERFUMY
Zawsze unikałam ich kupna, bo bałam się, że nie trafie z zapachem, a i cena tych najładniejszych przyprawiała o zawrót głowy. Ale po małym tripie po drogeriach znalazłam bardzo ładne i w przystępnych cenach, więc może w tym roku ktoś takie znajdzie pod choinką..;)


ZEGARKI
Uwielbiam męskie zegarki! W tych dwóch po lewej stronie się zakochałam<3
Timex     edibazzar     Timex Expedition       Casio


GADŻETY
Podobno faceci mniej lubią takie rzeczy... albo po prostu nie chcą się przyznać! Trzymajmy się tej drugiej wersji;)


COŚ ORYGINALNEGO
...w wersji dla mężczyzn. Najlepiej wykupić w dla dwojga, wtedy i my skorzystamy!;)
lot paralotnią     jazda samochodem rajdowym     przygoda na strzelnicy sportowej     gokarty

Co byście dodali do tej listy?
Pozdrawiam!;)

PREZENTY DLA NIEJ
INSTAGRAM

19 komentarzy:

  1. Ja oczywiście dodałabym książki. Zawsze najchętniej bym je kupowała na prezent. :)
    Pozdrawiam!
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem za czymś praktycznym jak perfumy, o ile znamy jego gust :) książka/płyta lub coś z akcesorii w zależności czym się zajmuję ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne propozycje :) Wybrałaś przepiękne koszule :) Szkoda, że mój chłopak nie lubi :D Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja swojemu Miśkowi wzięłam zegarek :D Pozdrawiam Cieplutko :* Ja już obserwuję , jeśli ty nie mogłabym prosić o dołączenie ?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja swojemu kupiłam koszule i perfume mysle ze bedzie zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczne i praktyczne rozwiązania :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe propozycje ;)

    By-aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pomysły, ja chyba kupię zegarek :))

    Wspaniałych mikołajek! :*
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. koszule są zawsze dobrym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dodałabym książki - kolekcjonerskie, motoryzacyjne itp.
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja rzadko czytam, więc pewnie dlatego o nich zapomniałam!;)

      Usuń
  11. Najlepsze prezenty praktyczne!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam zawsze problem bo mój Narzeczony nie nosi ani koszul, ani zegarków, a perfum ma całą szafkę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne pomysły na prezenty dla niego ;)
    Ja zawsze mam problem z kupnem prezentu dla mężczyzny.. ;3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój mąż jest już w pełni wyposażony. Ma koszule, krawaty, zegarek, paski do spodni, skarpetki, swetry... Teraz dopieszczam go w inny sposób ;) Ostatnio na prezent dostał ode mnie właśnie bon na przejażdżkę rajdowym samochodem Subaru Impreza STI. Był zachwycony tą jazdą i miał okazję poczuć się jak kierowca rajdowy F1 ;)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)