wtorek, 1 grudnia 2015

BLOGMAS!

Mówią, że spontaniczne decyzje są najlepsze. W takim razie zobaczymy! Na youtube możecie oglądać vlogmas, a u mnie zobaczycie..blogmas! (Tak na przekór braku czasu;))
Osobiście uwielbiam ten czas przed świętami. Planowanie, przygotowania, dekoracje, światełka, śnieg. To pozwala poczuć święta, tą cudowną atmosferę, poprawia humor. Niestety brak czasu zazwyczaj nie pozwala nam, żeby w pełni cieszyć się ze zbliżających świąt, dlatego...znajdźmy go;) Wszystko zależy od nas. Ułatwię Wam zadanie i sprawie sobie i mam nadzieję też Wam wielką przyjemność. Co drugi dzień na blogu będą pojawiały się posty w większości nawiązujące do świąt. Wejdź, przeczytaj, uśmiechnij się i mam nadzieję, że razem poczujemy magię zbliżających się świąt!



(zdjęcia z zeszłego roku)

22 komentarze:

  1. Zdjęcie jest przepiękne - choć trochę wygląda jak przerobione. Jestem bardzo ciekawa Twoich światecznych postów :)
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł na takie blogmasy
    już nie mogę się doczekać
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę si doczekać :)
    Śliczne zdjęcia :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Już czekam na notki! :3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. z chęcią zaglądnę do Ciebie;)
    pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł z tym blogmas, na pewno będę zaglądać, może dzięki Tobie polubię święta? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow świetne zdjecie! śliczna jesteś :)
    kochana poklikacie u mnie ? brakuje mi jeszcze kilka wejsć
    http://marijory.blogspot.com/2015/11/wspopraca-z-dresslink.html
    będe bardz wdzięczna:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł! Też uwielbiam ten czas przygotowań do świąt, więc będę wierną czytelniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne zdjęcie! :)
    Już nie mogę doczekać się świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też uwielbiam całą tą świąteczną aurę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już się nie umiem doczekać świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Będę zaglądać!:) Ja robię xmaschallenge na Instagramie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. czekam z niecierpliwością w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny ciekawy pomysł :)
    zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)