czwartek, 3 grudnia 2015

BLOGMAS!#1 Prezenty dla niej.

Prezenty to nieodłączny element świąt. I dobrze, bo każdy lubi je dostawać i dawać. Niestety z kupowaniem jest już gorzej. Wybór jest ogromny i chyba właśnie dlatego nie wiemy co kupić! Dlatego ja jestem zwolenniczką podpytania danej osoby co potrzebuje, oczywiście umiejętnie;d  Wtedy problem mamy w połowie rozwiązany i pozostaje tylko poszukać w sklepach bądź na internecie danej rzeczy. Czasami jednak nie mamy takiej możliwości, dlatego dzisiaj mam dla Was POMYSŁY NA PREZENT DLA NIEJ!;)



BIŻUTERIA
Pierwsze co mi przychodzi do głowy. Jeśli tylko znamy gust obdarowywanej osoby to na pewno coś znajdziemy, bo wybór jest wielki, na każdą kieszeń;)

APART    W.KRUK    EDIBAZZAR    W.KRUK


ZEGAREK
Przydatny, uniwersalny prezent. Eleganckie, sportowe, delikatne, skromne, z dużą tarczą, bądź z małą. Wybór jest tak duży, że postanowiłam je pokazać osobno;D

EDIBAZZAR     SOFTECH     SOFTECH     TOMTAILOR


PERFUMY
Co do perfum to trzeba bardzo uważać. Musimy naprawdę znać daną osobę, wiedzieć co lubi, żeby trafić w jej gust! Te poniżej to moje ulubione<3



COŚ ORYGINALNEGO
Jeśli chcecie zaskoczyć mamę, siostrę czy dziewczynę to postawcie na coś kreatywnego, oryginalnego. Na pewno wspomnienia pozostaną na długo! Taki lot szybowcem to musi być coś wspaniałego;)



GADŻETY
Bo kto z nas ich nie lubi. Często odmawiamy sobie kupna, bo przecież szkoda pieniędzy, bo to, bo tamto..więc na prezent będą jak znalazł! 

zestaw kufli-słoikow     teleskop do selfie     drzewko na bizuterie     kubek


UBRANIA, DODATKI
To zawsze dobry pomysł. Ładna bluzka, torebka, czy szalik zawsze się przydadzą;)



czapka i szalik     bluzka     szalik     torebka

Dajcie znać jakie Wy macie pomysły na prezenty dla mamy, siostry, babci, czy cioci!;)

Prezenty dla niego
INSTAGRAM

29 komentarzy:

  1. Ja w tym roku stawiam raczej na intensywne przeżycia dla moich bliskich.
    Piszę o tym u siebie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze prezenty i jeśli chodzi o mnie, wszystkie byłyby trafione :) Buziak Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzę o takim kubku w sweterk!
    Biżuterię sama kupuje w te święta dla mamy, dla siostry wybrałam książke, a dla przyjaciółki kominek i woski yc :) myśle że to też dobry pomysł

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze kupuję perfumy na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnym prezentem jest właśnie zafundowanie bliskiej osobie jakiegoś masażu czy dnia w SPA :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mojemu Misiakowi kupiłam właśnie zegarek :D Trochę kosztował , biedna moja kieszeń . Ale w końcu święta :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również troszkę wydałam...;d

      Usuń
  7. Śliczny jest ten zegarek na dole z lewej strony ;)
    Zapraszam do mnie
    http://wikiii1.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. BARDZO POMOCNY post ten kubeczek ze sweterkiem odrazu skojarzył mi się z biedronki :)
    pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne pomysły :) Ja bardzo ucieszyłabym się z jakiegoś delikatnego łańcuszka i zegarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. moim zdaniem te oryginalne pomysły to świetny wybór;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne propozycje :) Dla Kobiet zawsze jest więcej pomysłów na prezent, gorzej w kwestii prezentów dla Mężczyzn :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w kolejnym poście post z prezentami dla mężczyzn!;)

      Usuń
  12. Ciekawe pomysły na prezenty :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne te propozycje. I w sumie uniwersalne, z tego można wybrać naprawdę coś fajnego dla każdej kobiety w zależności od jej gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Biżuteria cudna ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne propozycje :) Uwielbiam dostawać perfumy, biżuterię i dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne pomysły! :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. mówi się, że zegarek to zły pomysł na prezent, ale ja w to nie wierze i nie raz dawałam komuś zegarek, bo przydatna rzecz i ładna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już wyrosłam z tych przesądów;d

      Usuń
  18. Fajne propozycje.Śliczny jest ten kubek w sweterku.Uwielbiam takie :D.

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ❤
    magda.sara - klik

    OdpowiedzUsuń
  19. wiesz co jeszcze Ci polecę do biżuterii .? Bransoletki z Lilou , koniecznie sprawdź :*

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)