sobota, 7 listopada 2015

Złota jesień // FITATU, czyli jak zacząć planować posiłki

Listopad nigdy nie był moim ulubionym miesiącem. Od zawsze traktowałam go jak zło konieczne, po którym następował ukochany grudzień, mikołaj, święta, śnieg i moje urodziny. Ale w tym roku postanowiłam to zmienić. Zaczęłam w końcu pisać odwlekaną od października pracę inżynierską, wracam na siłownię, zdrowo się odżywiam, a od jutra spełniam swoje małe marzenie<3
Jeśli chodzi o zdrowe odżywianie i chęć zrzucenia nadprogramowych kilogramów polecam Wam fitatu. Od niedawna korzystam z tej aplikacji i bardzo mi pomaga!
A w jaki sposób? Chodźcie dalej;) 



Aplikacja ta pomaga zaplanować nam posiłki w zależności od tego, czy chcemy schudnąć, przytyć, czy utrzymać wagę. Na początku oblicza ilość kalorii, którą powinniśmy dziennie przyjmować z wyszczególnieniem białek, tłuszczy i węglowodanów. Potem wszystko zależy od nas. Każdego dnia sami planujemy posiłki wybierając produkty z szerokiego katalogu dostępnego w aplikacji. Z tego co zdążyłam zauważyć można nawet zeskanować kod kreskowy konkretnego produktu. 


Dzięki temu, że musimy zapisywać wszystkie posiłki jesteśmy w stanie wyrzucić z jadłospisu niezdrowe i zbędne produkty i co najważniejsze nie podjadamy! Przynajmniej u mnie to działa. Staram się planować dzień wcześniej co i kiedy zjem. Jeśli widzę czerwony pasek na liczniku to wiem, że muszę wprowadzić zdrowszy i mniej kaloryczny zamiennik tam gdzie jest to możliwe. Oczywiście bez popadania w paranoje;)


Ta aplikacja to też wielka motywacja. Mam w niej wszystko czarno na białym i przez to nie chce zawieść samej siebie. Bo robię to przede wszystkim dla siebie, dla swojego zdrowia i dobrego samopoczucia. Pizzę, kurczaczki z kfc i czekoladę uwielbiam i nie mam zamiaru z nich zrezygnować, ale zdecydowanie ograniczyć, bo oprócz chwili przyjemności nie wnoszą one nic dobrego do mojego organizmu.


Szczerze polecam ściągnąć i wypróbować.
A jeśli już z niej korzystacie napiszcie koniecznie jakie są wasze spostrzeżenia!;)
 























płaszcz - stradivarius, sweter, spodnie - sh, zegarek - edibazzar, szalik - noname, buty - czasnabuty, na ustach-golden rose nr 14


INSTAGRAM 

60 komentarzy:

  1. Jakie cudowne zdjęcia <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia!! Szalik prześliczny *.* Cała stylizacja świetna! :))
    Aplikacja wydaje sie bardzo ciekawa, wszystko w jednym miejscu, widzimy czarno na białym co jest źle, a co dobrze:)) Na pewno wypróbuję ^^
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz genialnie! przepiękny sweterek. Ciekawa ta aplikacja, zaraz ją zainstaluje u siebie :)
    zapraszam do mnie na konkurs.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Od kilku lat starałam się przejść na dietę i nigdy mi to nie wychodziło, wytrzymywałam może z max miesiąc, a potem wracałam do starych nawyków. Trzy miesiące temu okazało się, że nie mogę spożywać glutenu i nabiału. Na początku było ciężko zrezygnować z ulubionych produktów, ale zdrowie jest najważniejsze, no i waga sporo spadła. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz, płaszcz mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie rewelacyjne zdjęcia, tło cudne :)
    Świetny szalik, szukam właśnie czegoś takiego :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia i świetny szal :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne te zdjęcia ;d też chcę schudnąć, ale jak na razie skupiam się na samych ćwiczeniach ;D
    Moj blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia, Typowo jesienna sceneria <3
    Muszę wypróbować tę aplikację ;)

    Niebieska Izolda

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna scenografia na tych zdjęciach ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  11. Aplikacja wydaje się ciekawa :)
    Śliczne zdjęcia, bardzo klimatyczne <3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie podstawą jest dużo ruchu, wtedy jem co chcę. Muszę jednak czasami się do tego ruchu zmuszać ;-) Pięknie wyglądasz w jesiennych klimatach kochana, śliczny płaszczyk :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę wypróbować tą aplikację;)

    Lecę po 14 z Golden Rose - pięknie wygląda na ustach!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak na cene całkiem niezła trwałość;)

      Usuń
  14. Ślicznie wyglądasz :)
    Stylizacja na tak :)
    Idealne połączenie kolorów,a sweterek jest zjawiskowy :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam nosić białe spodnie jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś śliczna i masz mega cudowne włosy :)
    Zainteresowałaś mnie bardzo tą aplikacją, czegoś takiego szukałam.

    http://tallkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia :)


    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne zdjęcia i stylizacja ! :)

    Serdecznie zapraszam na mój blog :

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie kolorki jesienne w tle ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. oj też nie lubię listopada,wolałabym żeby już się skończył i był ten grudzień :)
    powodzenia w posiłkach zaplanowanych ;)


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. już od naprawdę długiego czasu zbieram się do zaczęcia zdrowiej się odżywiać, ale jakoś brakuje mi motywacji ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz i ładne zdjęcia :)

    www.szafamajniaka.blogspot.com www.majniaki.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne, też bym chciała tak wychodzić na zdjęciach :))
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. I just love the whole color here... the outfit and the leaves and the sunset golden hour... love the whole set....
    http://sepatuholig.blogspot.com
    instagram.com/grace_njio

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie słyszałam o tej aplikacji.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wezmę pod uwagę tą aplikację :)
    Piękne zdjęcia kochana :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  27. nie słyszałam o tej aplikacji, ale ściągnę ją, może i mi pomoże :D
    a zdjęcia są geniaaalnee *.* w szczególności te z uśmiechem mi się podobają :3
    szal i zegarek po prostu wspaniałe :)
    3maj się ^.*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdjęcia, nie mogę się napatrzeć zarówno na nie jak i na Ciebie! Wyglądasz świetnie, gdzie tu jakieś kilogramy do zrzucenia :-)
    Najważniejsze, że próbujesz zdrowo się odżywiać łącząc to z aktywnością fizyczną. To z pewnością przyniesie widoczne efekty.
    Ja nie korzystam z tego typu aplikacji, po prostu nie czuję takiej potrzeby, choć z pewnością jest to pomocna rzecz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj niestety są, dobrze się maskuje;D

      Usuń
  29. jeśli chodzi o aplikacje to zdecydowanie nie jest dla mnie :) za to zdjęcia są przepiękne i wyglądasz wręcz kwitnąco :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy nie słyszałam o tej aplikacji, w sumie fajna :))
    Ja też postanowiłam zdrowiej się odżywiać, nawet zaczęłam praktykować Chodakowską!
    I szczerze to polecam Ci skalpel 2. Są efekty :))
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja z tym planowaniem mam problem :D Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia. Masz śliczne włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. przepiękny szal :) a aplikację ściągnę z ciekawości :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne zdjęcia! Świetna kolorystyka zestawu - idealnie wpasowała się w klimat złotej jesieni :-) Ta aplikacja to może być fajna sprawa. Ja założyłam kiedyś sobie konto na "po treningu" i tam prowadziłam taki dziennik żywieniowy gdzie też było widać ile dany produkt na kcal, ile dziennie zjadło się białka, tłuszczu i węgli. Trochę mi to pomogło otworzyć oczy na pewne sprawy, ale jakiś zaprzestałam spisywać te jadłospisy, bo mi zwyczajnie brak czasu...niestety znów mam problem z dietą i ćwiczeniami, bo mój roczny synek "wysysa" ze mnie całą energie w mig...

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta aplikacja jest bardzo wygodna i szybka w użyciu więc szczególnie Ci ją polecam;)

      Usuń
  35. Cudowne zdjęcia i ciekawa aplikacja, chociaż u mnie wystarczy postanowić, że nie jem np. słodyczy, a tak to jestem przyzwyczajona do regularnych 5 posiłków dziennie i często wolę zjeść owoc niż fastfoody z Maka czy KFS (po którym, nawiasem mówiąc, zawsze źle się czuję...

    Pozdrawiam!
    reallylovediy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też staram się jeść 5 posiłków dziennie, ale żeby zrzucić parę kg muszę zwrócić większą uwagę na kalorie i ta aplikacja mi w tym pomaga;)

      Usuń
  36. Właśnie sobie sciągam tą apke :D Czas zadbać o siebie. Piękne zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. a tej aplikacji nie znam - zaraz ściągnę :D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękna sceneria, aż miło się przegląda zdjęcia;) A aplikacja świetna, ja również z niej korzystam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak narazie czuje się duzo 'lżejsza'.. Nie przekłada sie to jeszcze na wagę, ale mam o wiele lepsze samopoczucie kiedy swiadomie spozywam posilki;)

      Usuń
    2. Jak narazie czuje się duzo 'lżejsza'.. Nie przekłada sie to jeszcze na wagę, ale mam o wiele lepsze samopoczucie kiedy swiadomie spozywam posilki;)

      Usuń
  39. Aplikacja wydaje się ciekawa, jednak nie jest dostępna na mój system, a szkoda. Zdjęcia bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Też zamierzam znowu zdrowiej się odżywiać, ale nie żeby schudnąć. Moja waga mi odpowiada ;)

    come-carpe-diem-baby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. i jak można twierdzić, że jesień nie jest cudowna? Pięknie!!! Ja się zakochałam! *.*

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo podoba mi się Twoja stylizacja:) piękny płaszczyk!! :)
    http://scarlecinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne zdjęcia,śliczna jesteś:)!!
    http://patrycjael.blogspot.com/ zapraszam;D

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny płaszczyk , podoba mi się ta stylizacja . Zapraszam do mnie , na nowy jesienny post :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zdjecia super, ale zafascynowała mnie ta aplikacja. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne, jesienne zdjęcia :)
    O aplikacji nie słyszałam, ale zobaczę sobie co to za cudo, jak tylko zwiększę ilość swojego wolnego miejsca w telefonie :P

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)