poniedziałek, 23 listopada 2015

zima?;) //co u mnie?

Idąc dzisiaj rano na uczelnie (ostatni raz w poniedziałek <3 ) doszłam do wniosku, że już najwyższy czas wyciągnąć zimową kurtkę z szafy. Szczerze? Cieszę się! I mam nadzieję, że wraz z nadejściem grudnia cały miesiąc będzie sypał śnieg!;D Mam dość szarej, pochmurnej, deszczowej pogody. Zdecydowanie milej i przyjemniej wychodzi mi się z mieszkania bez parasola i jak wiem, że nie muszę uważać na auta, które w ogóle nie zwracają uwagi na wielkie kałuże na drodze..
Jak niektórzy z Was może zauważyli, starałam się dodawać posty zawsze pod koniec tygodnia. Niestety studia, praca, praca inżynierska, obrona, dodatkowy kierunek i tysiąc innych obowiązków (i przyjemności;)), które staram się ze sobą połączyć bardzo mi w tym przeszkadzają. Ale! Według mnie kluczem do sukcesu jest odpowiednia organizacja, dlatego jestem pewna, że przez kolejne dwa miesiące dam radę , a w lutym posty nie będą pojawiały się raz a dwa razy w tygodniu!;)


























sweter, spodnie, pasek - sh, bluzka - new yorker, naszyjnik - pepco, buty - converse

48 komentarzy:

  1. też mam taką nadzieje że na święta będzie śnieg
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też już chciałabym, żeby zaczął padać śnieg ;))
    Piekny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny sweter i spodnie! piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz uroczo! przepięknie
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz, śliczne masz włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z dodawaniem postów bywa różnie, ale z tego co zauważyłam u innych -im rzadziej się pojawiają to oglądalność i ilość komentarzy bardzo spada... Cudownie wyglądasz na dzisiejszych zdjęciach, masz tak piękną twarz że powinno się namalować Twój obraz!!! Bardzo podoba mi się Twój kardigan :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny set ! super sweterek :) masz cudowne włosy...Pozdrawiam A :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawda, że odpowiedznia organizacja to droga do celu. Ja pomimo zorganizowania mogę sobie pozwolić na post raz w tygodniu :(
    Śliczne fotki, masz przecudowne włosy i szczerze ci ich zazdroszczę! ;) Pozdrawiam
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne spodnie :)
    A co do natłoku obowiązków, to zauważyłam, że im więcej na głowie, tym lepiej się zorganizować!
    Pozdrawiam i powodzenia na obronie.

    www.szafamajniaka.blogspot.com www.majniaki.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Również uwielbiam zimę i śnieg. Bardzo ładne zdjęcia :3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. dobra organizacja to podstawa, bardzo fajne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wyglądasz :) Ja w tym roku zaczęłam blogowanie, chociaż mam prace licencjacką do napisania, a w czerwcu obronę :D Ale wierzę w to, że będę potrafiła to ze sobą pogodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zima idzie małymi krokami, również za nią przepadam! :)
    Śliczny naszyjnik!
    Zapraszam do mnie, ponieważ dopiero zaczynam.
    obserwuje :)
    http://deadly-curious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz :) Pozdrawiam.
    http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też chyba muszę w końcu wyciągnąć zimową kurtkę :D Śliczne zdjęcia ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jasne! ja juz obserwuje i czekam na rewnż <3

    iii mega fajnie wygladasz:D podobaja mi sie twoje włosy :))
    +
    zapraszam serdecznie na konkurs! do wygrania dowolne okulary ze sklepu firmoo.com! czas do północyy! :) http://marijory.blogspot.com/2015/11/giveaway-z-firmoo.html
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny blog! :)
    Pytalas o wspolna obserwacje- ja juz, licze na rewanz :)
    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia *-*
    wspólna obserwacja ? :)
    http://daydream89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja wolę zimę niż jesień. Lepszy jest trzaskający mróz niż szara, nijaka pogoda wysysająca z człowieka energię...
    Pozdrawiam!

    come-carpe-diem-baby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny Blog <3

    Oczywiście,że zgadzam się na wspólną obs :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wygladasz:) W ogóle podoba mi się u Ciebie, więc zostanę;)

    OdpowiedzUsuń
  23. genialne włosy !
    Obserwuje!
    www.raczej-ruda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie wyglądasz i piękny jest Twój sweter. Idealny na chłodniejsze, jesienne dni. Prześliczny kolor pomadki na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zimowe kurtki mam juz od pazdziernika wyciagniete a smigam od listopada w nich :D Piękne zdjecia :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałaś jeszcze świetną pogodę :D pytałaś się o obserwację a więc ty zacznij ( i napisz w kom ) a jak od razu się zrewanżuję :* !!
    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczny sweterek ! :) Dzięki za komentarz u mnie. Ja już obserwuję i czekam na rewanż :)
    STROUTFITTER

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za obserwację i również już obserwuję :* ! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny sweterek :)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też cieszę się na nadejście zimy :) No i przede wszystkim ta jesienna pora jest dosyć męcząca ze względu na przeziębienia, ja zimą prawie wcale nie choruję :) Organizacja to połwa sukcesu, mam nadzieję, że wszystko pójdzie po twojej myśli :) Śliczny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Organizacja to jedna z najważniejszych rzeczy :) I chyba najbardziej potrzebnych ;) Ja również mam nadzieję że będzie padał śnieg <3
    Śliczne zdjęcia ♥

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny sweterek :) Masz przepiękne włosy! :)
    Obserwuję już od dłuższego czasu Kochana :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny masz ten długi sweter! Ja też nie lubię takiej pochmurnej i deszczowej jesieni...nawet z domu wyjść nie można ( chyba że trzeba )...

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczny sweterek, a zdjęcia bardzo klimatyczne mają swój urok !

    OdpowiedzUsuń
  35. Ubieraj sie w ta zimową kurtkę, bo zmarzniesz w samym sweterku;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudny outfit! Sweterek prześliczny! :* Zdjęcia mają w sobie jakąś taką "magię" :)) Również mam nadzieję, że spadnie śnieg ^^
    Pozdrawiam ♥
    Jeśli możesz to kliknęłabyś w kilka linku w najnowszym poście? <3 Oczywiście się odwdzięczę :*
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja w zimówce chodzę już od prawie miesiąca :> Super stylizacja :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  38. cudownie wyglądasz :)
    zapraszam do mnie :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. życzę powodzenia w ogarnianiu tych wszystkich obowiązków ♥ uwierz, że się uda, a na pewno tak będzie :D
    panicznie się boję, że jakiś samochód mnie ochlapie, więc nawet idąc chodnikiem jesienią idę niepewnie z kwaśną miną, jak najdalej od jezdni:P
    cudowne zdjęcia ♥ uwielbiam Tw typ urody :)
    genialny kardigan <3
    3maj się Kochana :*
    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. tez wole snieg od deszczu :)
    swietne zdjecia
    co powiesz na wzajemna obserwacje? zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ślicznie wyglądasz :)
    klikniesz w link do kożuszka ?:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudny sweter. Mogłabym mieć tysiące podobnych w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jesteś prześliczna, a sweter jest cudowny ♥
    Zapraszam do mnie na nowy post oraz do obserwacji- na pewno odwdzięczę się tym samym :)
    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. ile zdjęć! uwielbiam :-) piękny sweter!!

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)