czwartek, 22 października 2015

Jak utrzymać dobrą formę jesienią?

Jesień w tym roku była dla nas wyjątkowo łaskawa, wysokie temperatury, piękne słońce, brak deszczu. Niestety do czasu. Teraz możemy zapomnieć o cienkich, kurtkach, trampkach i pora wyciągnąć z szafy te grubsze części garderoby. Szarość za oknem sprawia, że nie chce nam się wychylić nosa spod kołdry, a przecież nikt za nas do pracy nie wstanie. Wieczorami zamiast długich spacerów, spotkań ze znajomymi wybieramy koc, książkę, film i pyszne ciasteczka, które popijamy gorącą czekoladą. Jeden, drugi, trzeci, dziesiąty taki wieczór i nie zauważamy, że nasz brzuch nie jest już idealnie płaski. No bo jak, skoro nakładamy na siebie tysiące warstw ciepłych ubrań.
Więc co zrobić, żeby na wiosnę zaprezentować światu piękniejszą wersje siebie?




1. Ćwicz
Jeśli brakuje Ci motywacji, zapisz się na siłownie. Jak już za nią zapłacisz to gwarantuje, że będziesz starać się chodzić jak najczęściej. Po dwóch tygodniach wejdzie Ci to w nawyk, zacznie sprawiać Ci  taką przyjemność, że bez zastanowienia kupisz karnet na kolejny miesiąc.
Jak nie lubisz takiej formy aktywności zapisz się na taniec, basen, aerobik. Opcji jest mnóstwo!
Szkoda Ci pieniędzy na karnety, albo nie lubisz ćwiczyć w grupie? Biegaj albo ćwicz w domu. Ewka albo Mel b chętnie pomogą;)


2. Zaplanuj swój czas
Nie ma nic gorszego dla naszego samopoczucia od nudy i nic nie robienia. Zawsze wtedy, kiedy mamy za dużo czasu zaczynamy myśleć negatywnie i..sięgamy po coś słodkiego. Lepiej temu zapobiec rozpisując w kalendarzu nasz plan dnia. Wszystko! Zajęcia na uczelni, wyjście do sklepu, pomysł na obiad, wyjście na siłownie. Dzięki temu będziemy pewni, że wszystko zrobimy, a gdy zobaczymy lukę pomyślmy co możemy w tym czasie zrobić dla siebie. Może jakaś fajna książka, ciekawy film, nauka języka. Po odhaczeniu wszystkich zaplanowanych rzeczy gwarantuje lepsze samopoczucie i świadomość wykorzystania dnia w stu procentach!


3. Jedz zdrowo
Według mnie akurat jesienią jest łatwiej zaplanować regularne, zdrowe posiłki. Sama robię zakupy, sama sobie gotuje dlatego nie kusi mnie, żeby zjeść schabowego, czy naleśniki z nutellą. Najgorzej jest wieczorem, kiedy przy oglądaniu filmu chętnie sięgnęłabym po coś do chrupania. Czasami przegrywam i zjadam popcorn, ale staram się zastępować go suszonymi owocami, albo pije samą herbatę w dużych ilościach - polecam;d



4. Zadbaj o siebie.
Jesień to pora kiedy nie pokazujemy za dużo ciała, ale to nie oznacza, że nie trzeba o nie dbać. Wręcz przeciwnie, jesień to najlepszy czas kiedy możemy je zregenerować. Dlatego nie zapominajmy o balsamowaniu, peelingach, maseczkach. Ja osobiście polecam peeling kawowy. Gwarantuje, że przy regularnym stosowaniu wasze ciało na wiosnę będzie gładkie i odżywione jak nigdy wcześniej.
Dodatkowo robiąc sobie takie domowe SPA niesamowicie się relaksujemy, odstresowujemy a samopoczucie wzrasta;)


5. Uśmiechaj się!;)
Pozytywne nastawienie do świata to połowa sukcesu!




















bluzka - hm, spodnie - stradivarius, kurtka, bransoletka - noname, buty - troll, pomadka -  BOURJOIS ROUGE VELVET nr 10




54 komentarze:

  1. Śliczna stylizacja . A zdrowe odżywianie trochę trudne do zrobienia hah batonik na deserek , popcorn właśnie do filmu ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Hipnotyzujesz spojrzeniem. ;* Ja tej jesieni zaczęłam biegać i w ten sposób pozbywam się negatywnych emocji. ;* Świetne rady na jesień! :)
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobre rady. Ja muszę powrócić do regularnych treningów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś śliczna ;)
    Mądre rady :)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z twoimi poradami, bardzo ładnie wyglądasz :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne porady, dobre zdrowie i samopoczucie przydają się, gdy za oknem jesień szaleje. A gdzie ten uśmiech do punktu 5.? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post :) Rzeczywiście ten czas, to czas do regeneracji a w większości przypadków po prostu olewamy sprawę. Ulubiona czekolada, dobry film i ...obawy przed latem. Cudowne zdjęcia! :)

    http://bedezawszeprzyrzekam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo słusznie prawisz, nie możemy zapominać o sobie tylko dlatego że zakrywamy ciało ciuszkami, trzeba nad sobą pracować, a wiosną efekty będą spektakularne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kto Ci robi takie piękne zdjęcia? ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Mądre rady! Jesień i zima sprzyjają temu iż mamy więcej czasu dla samych siebie ,więc domowe Spa można robić częściej :-) Pięknie wyglądasz kochana !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, wyglądasz wspaniale! świetne rady, zdjęcia cudowne

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega motywujący post:) ja właśnie mam zamiar kupić karnet na fitness, jesień niestety sprawia że z większą chęcią sięgam po czekoladę czy chipsy :/ Pozdrawiam. A:)

    OdpowiedzUsuń
  13. rady super tylko jak tu sie do tego zabrać? ;) kiedy tak fajnie poprawiać sobie humor smakołykami w takie szare dni jak ostatnio ;) :P

    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rady, ale Ty masz piękne włosy :))

    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Coraz poważniej zastanawiam się nad karnetem na siłownię, bo w domu nie mam takiej motywacji :( Ale narazie zaczynam basen. W te ponure jesienne dni każda forma aktywności jest wybawieniem.
    Pięknie wyglądasz!

    http://tallkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna stylizacja :)

    Serdecznie zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie bym popstrykała Ci zdjęcia ;)
    Idealna modelka..
    Nice rady .;)
    Zapraszam do wspólnej obserwacji ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mądrze napisane! :) a stylizacja świeża i dziewczęca! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki za komentarz ;)
    Bardzo ładna sesja i świetne rady!!! :)


    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne rady! Mam taki sam problem, że oglądając coś chcę mi się coś chrupać, ja wtedy wybieram orzechy, migdały lub właśnie suszone owoce. :))
    Ważne, żeby mieć dobre nastawienie ^^ Muszę wypróbować peeling kawowy już od pewnego czasu się na niego czaję, a nie mogę się zdecydować, w końcu muszę! ^^
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ja mam w planach ćwiczenia na siłowni, bo jak śnieg spadnie to już biegać nie lubię;p ale zawsze jest zamiennik;d no a zdrowe jedzenie to podstawa, choć łakoma na słodycze jestem cały rok, a jesienią to już w ogóle;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawy post i świetne porady :)
    Dziękuję za obsarwację tu i na insta,odwdzięczam się tym samym ;D
    Pozdrawiam ciepło ;***

    OdpowiedzUsuń
  23. Pytałaś o wspólną stylizacje :) My juz teraz ty :)
    http://claudiaandnadia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia. Śliczne masz włosy. Extra stylizacja :) Post superowy!
    Czy mogłabyś poklikać u mnie w linki w najnowszym poście? Kochana bardzo Cię proszę :)
    http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne rady, super wyglądasz :)

    Obserwuję już od kilku tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześlicznie wyglądasz <3 Masz cudowne wlosy :)
    Pytałaś o obserwacje ja już i licze na uczciwy rewanż :)
    3maj się :)
    http://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne porady:) Peeling kawowy uwielbiam :) Świetna stylizacja:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne porady :) Ja właśnie staram się ćwiczyć w domu i jeździć na rowerze, ale chwilowo wybrało ze mną przeziębienie i siedzę pod kołdrą ;) Śliczne zdjęcia :)

    http://monyikafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wyglądasz ;))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja lubię jesień, więc mam mniejszy problem z utrzymaniem dobrej formy :) staram się dbać o siebie równie dobrze w każdą porę roku :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne rady :) Ja ćwiczę już jakieś 2 miesiące ale złapał mnie lekki kryzys. Pogoda trochę źle wpływa na chęci.
    Co do pytania o wspólną obserwację ja zaczynam i czekam na Ciebie ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  32. super wpis!
    zapraszam do mnie . ;)
    jestem tu nowa, jedno wejście więcej +1 uśmiech na mojej buźce! ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne rady :)
    Najcenniejszą jest oczywiście by zaplanować dobrze swój czas :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej.Bardzo przydatne porady,no i outfit też super,podobają mi się buciki :)
    Obserwuję :* czarnobialyswiat24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Dodałam do obserwowanych ;).
    Piękne zdjęcia ;).
    Dobre rady. Najważniejsze to uśmiechać się i jeść zdrowo ;).

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny pomysł na posta. Niestety nienawidzę ćwiczyć, haha. Według mnie uśmiech jest najważniejszy, dzięki niemu potrafimy zdziałać wszystko! :)

    Obserwujemy?
    seendixsecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajna stylóweczka i trafne rady. To bardzo ważne, żeby o siebie dbać :) Zgrałyśmy się odrobinkę z tematem, ostatnio pisałam właśnie o planowaniu czasu :D

    Zaobserwowałam :)

    www.szafamajniaka.blogspot.com
    www.majniaki.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja uwielbiam ćwiczyć z Ewą Chodakowską :)

    OdpowiedzUsuń
  39. zdrowe odżywianie powinnam wprowadzić :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne zdjęcia i bluzeczka. Rzeczywiście nie widać, że jest jesień;)
    Mój blog kasiakoniakowska

    OdpowiedzUsuń
  41. U mnie najgorzej z zaplanowaniem czasu. Zdjęcia piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Super rady, jednak nie zawsze łatwo je zacząć, ale trzeba się starać i się nie poddawać. Śliczne zdjęcia! ♥♥♥ :).
    Zaproponowałaś obserwację. Zacznij, a od razu się odwdzięczę. Mogłabyś poinformować mnie jakbyś zaobserwowała? Ja zrobiłabym to samo :))).
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo fajna stylizacja :)
    a bluzka rewelacyjna :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Na szczęście narazie jesień nas rozpieszcza pogodą więc ja nie mam problemu ze zdrowym odżywianiem czy aktywnością :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie,
    patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajne rady, ślicznie wyglądasz ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajne rady :-) jak tylko mogę to skorzystam :-) Super zestaw - szczególnie bluzka :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Co prawda to prawda, chociaż ja i tak swoje "odchorowałam" tej jesieni. Co do stylizacji to faktycznie świetna. Plener fajny - wprowadza trochę wiosny/lata w ten jesienno-zimową porę. Koszulka zdecydowanie w moim stylu. Prosta jak te z http://www.diversesystem.com/kolekcja-damska/bluzki.html a to znaczy, że będzie pasować do większości stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)