wtorek, 29 września 2015

Zatrzymaj się, pomyśl, spełniaj marzenia // Ostatni powiew lata

Macie tak czasami, że zastanawiacie się czego tak naprawdę szukacie i oczekujecie od życia? Pewnie tak. Nawet jeśli uciekacie od tej myśli to ona gdzieś z tyłu głowy ciągle krąży i daje o sobie znać. Idziemy na łatwiznę, bo teraz jest dobrze. Ale może warto się zatrzymać i pomyśleć o tym, że może być jeszcze lepiej, że możemy robić to co nas w życiu satysfakcjonuje, co będziemy robić z pasją, radością i uśmiechem na twarzy każdego dnia. Tym bardziej jeśli mamy kogoś kto nam w tym pomoże i będzie dopingował. Mimo świadomości, że czeka nas mnóstwo pracy, nauki, systematyczności, wyrzeczeń i zaangażowania, to uważam że warto.
Spełnienie marzeń warte jest wszystkiego;)

















spódnica, bluzka - sh, sandały - noname

35 komentarzy:

  1. Tak! Właśnie teraz mam taki moment, że zastanawiam się czego tak naprawdę oczekuję od życia ;) I dochodzę do naprawdę różnych odpowiedzi, których kiedyś kompletnie nie brałam pod uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie napisany wstęp <3 daje do myślenia. Ślicznie wyglądasz, trzeba korzystać póki jeszcze słońce wygląda zza chmur! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna spódniczka! czasem marzenia są warte poswiecen :)

    buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupełnie się z tobą zgadzam. Marzenia są bardzo ważne. Śliczny outfit. <3

    scarlett-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie napisany tekst, piękne słowa :) marzenia są naszym celem w życiu, można powiedzieć :)
    Świetnie wygądasz kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz! Tak letnie, lekko.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódnica świetna ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację, plan na życie trzeba mieć zawsze i wtedy osiągniemy coś o czym marzymy. Nawet gdy cierpliwość czasami zawodzi,należy zagryźć wargi i nie poddawać się. Ja czekałam na realizację swoich marzeń długo, osiągnęłam je i marzę nadal :-) Pięknie wyglądasz w takich stonowanych kolorkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ażurowa bluzka jest świetna! :)
    Zapraszamy do siebie :
    http://justmakeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Te zielone lasy bardzo tworzą klimat lata, wakacji :)
    Ciekawa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja cały czas szukam, do końca jeszcze nie wiem czego, ale mam nadzieję, że znajdę!
    Mam podobną bluzeczkę, jest śliczna. Pięknie wyglądasz :)
    Buziaki!

    http://tallkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja zmarnowałam rok po to by spełnić marzenia :) piękny strój :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka urocza spódniczka ♥
    Właśnie najgorzej jest, gdy samemu się nie wie, czego chce ;)

    Zapraszam do siebie ;) simplejoung.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak pięknie :) spódniczka jest prześliczna :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post i dla mnie bardzo na czasie, bo akurat stanęłam przed wieloma wyborami na uczelni związanymi z przyszłością. Trochę będę się musiała przez ten rok natrudzić, ale zapewne będzie to warte zachodu, bo będę mogła robić w życiu to co kocham najbardziej, czyli zajmować się językami ugrofińskimi. A tak poza tym to świetny strój - lekkie kolory, takie za którymi ostatnio szaleję :) Śliczna koronkowa bluzeczka :)
    Buziaki i uściski,
    Marentora :)
    http://marentora-everdream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Czego oczekuję od życia? Hmm.. U mnie raczej zmierza to w kierunku czy dobrze "rozporządzam" swoim życiem i czy tego nie będę kiedyś, w przyszłości żałować.;)
    Świetna spódnica;)
    P.S: Obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne kolorki, lubię pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  19. spódnica jest świetna !

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Marzenia trzeba spełniać! :D świetny dziewczęcy look i kocham twoje kręcone włosy :P ja już obserwuję xx

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie wspaniałe perełki znalazłaś w second handzie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I właśnie za to uwielbiam buszować w SH, bo można tak znaleźć perełki za grosze i wciąż wyglądać modnie i stylowo- jesteś doskonalym teog przykładem :)
    ta bluzeczka baaardzo mi się podoba :)
    Cieszę się, że jednak zdecydowałaś się jeszcze na zestaw typowo letni, ponieważ na większości blogów już gości jesień, czyli szaro,buro i ponuro... jednym slowem deprecha :/

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o szczere kliknięcie szortów i bluzki w nowym poście oraz baner Shainside?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrawionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe zdjęcia i Ty :) Zostaję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne połączenie kolorów idealne na jesień <3 Pięknie!

    http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  25. ...a podstawą do spełniania marzeń jest wiara, że się uda i praca w tym kierunku.
    Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  26. Już zaczynam tęsknić za letnimi rzeczami :)) i tym, że nie trzeba zakładać rajstop, chociaż i one mają swój urok :)) ja od lat spełniam swoje marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja o tym często myślę, ale wiem do czego dążę - tego jestem akurat pewna :)
    Bardzo ładna stylizacja, dzięki za obserwację jak dorwę telefon to też wpadnę na twój insta :D
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Boski blog <3
    http://the-better-side-of-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. To prawda, warto w tym zabieganym świecie zatrzymać się na chwilę i zadać sobie to pytanie: co chce w życiu robić? czy żyję tak jak chcę czy tylko odgrywam rolę w jakimś kiepskim spektaklu?

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna ta ażurowa bluzeczka i bardzo ładnie pasuje do spódniczki :-) Też czasem zastanawiałam się nad tym o czym piszesz, ale teraz odkąd ma synka jakoś zdecydowanie mniej :-) Cieszę się z tego co mam i staram się żyć każdym dniem :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. WOW! Ślicznie wyglądasz !
    Świetne połączenie kolorów :)

    Obserwuję i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)