czwartek, 24 września 2015

Makijaż oczu - od czego zacząć? Hakuro, Makeup Revolution, Hean

Na początku lipca postanowiłam coś zmienić w moim makijażu oczu, który ograniczał się do kredki i tuszu. Planowałam to zamówienie już dłuższy czas, aż w końcu zachęcona promocją kliknęłam przycisk 'kup' na cocolita.pl i za kilka dni w paczkomacie czekały na mnie te cudeńka!






Makeup Revolution 32 Eyeshadow Flawles Matte



Jeśli chodzi o cienie to nie lubię się błyszczeć, dlatego postawiłam na matowe cienie z Makeup Revolution. Nie żałuję, bo są świetnie. Co prawda nie używam wszystkich kolorów tylko te bazowe, ale powoli..niedługo to się zmieni!
Bardzo ją polecam!




Hean Stay On Eyeshadow Base



Jak cienie to tylko z tą bazą! Szybko się wchłania, nie pozostawia smug, ma przyjemny zapach. Dzięki niej cienie trzymają się...cały dzień i noc. Sprawdziłam, więc z czystym sumieniem polecam!



Pędzle Hakuro



Stwierdziłam, że jeśli się uczyć to na dobrych jakościowo produktach. Nie chciałam wydać fortuny, więc postawiłam na chwalone przez wszystkich pędzle Hakuro. Zachęciła mnie do tego promocja na stronie i...nie wahałam się długo!





Hakuro H50S

Najczęściej używam oczywiście pędzla do podkładu. Obawiałam się, czy będzie w stanie zastąpić moje niezawodne palce, ale zupełnie niepotrzebnie. Teraz nie wyobrażam sobie innej formy nakładania makijażu!


Hakuro H13

Pędzel do bronzera używałam do tej pory dosyć rzadko, ale to dlatego, że w czasie wakacji bronzer praktycznie nie gościł na mojej twarzy. Jednak te parę razy wystarczyły, żeby wydać o nim pozytywną opnie!;)


Hakuro H79 i Hakuro H77

Dwa pędzle do oczu, które były w zestawie w zupełności mi wystarczają. Jasny do nakładania a ciemny do blendowania cieni spisują się świetnie jak na początek, bo makijażystka póki co ze mnie średnia;)


Hakuro H85

I ostatni pędzelek do malowania kreski oraz zaznaczania brwi. Ja używam go do nakładania kreski i spisuje się świetnie, ale trzeba go oczyszczać po każdym użyciu. W innym wypadku niemożliwe jest jej namalowanie.


Z zestawu jestem bardzo zadowolona, więc jeżeli ktoś się waha to już nie musi;)
Jeśli chodzi o mycie pędzli to robię to raz w tygodniu.


Akademia Makijażu


Na koniec dla osób początkujących chciałam polecić książkę Akademia makijażu. Dostałam ją jakiś czas temu na urodziny i dopiero niedawno przeczytałam od deski do deski. Dużo fajnych porad dotyczących makijażu twarzy, czego używać, a czego nie, co jest idealne do naszego typu urody, makijaże krok po kroku itp.. Polecam!



I to byłoby na tyle!
Dajcie znać jak i z czym Wy zaczynaliście swoją przygodę z makijażem oczu;)

INSTAGRAM 

73 komentarze:

  1. z pedzli hakuro mam H79 bardzo go lubię :))
    A paleta piękna! Cudowne ma kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zamiast h13 mam h24 a tak poza tym wszystkie takie same pędzle jak ty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie można kupić tą bazę w sklepie stacjonarnym? :) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj nie wiem, ja zamawiałam ze strony internetowej;)

      Usuń
  4. Revolution i Hakuro bardzo lubię. Świetne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie zamówienie zrobiłaś. Paleta wygląda zachęcająco. Tez wolę matowe cienie ;) Słyszałam dużo o tej bazie, wszyscy chwalą, ale ja jestem jak na razie wierna swojej z Avonu, która również jest niezawodna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super ta paletka!

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety ciągle ograniczam się do tuszu do rzęs i kredki. Jakoś nie mogę przełamać swojego strachu przed cieniami. Ale paletka mnie zachwyciła, przepiękne "moje" kolory.
    A za książką będę musiała się rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już jakiś czas zastanawiam się nad hakuro do podkładu. Ale już od kilku miesięcy podpasowało mi nakładanie podkładu gąbeczką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ah dobre pędzle do makijażu to moje marzenie :) Na szczęście spełni sie ono za tydzień w weekend na targach kosmetycznych! ;) Chyba zakupie GlamBrush, ale te z Hakuro tez są świetne z tego co właśnie przeczytałam!
    Zapraszam na nowy post :)
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pędzle hakuro i cienie uwielbiam!

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne rzeczy :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna paletka :-) Ja przygodę z makijażem zaczęłam wieki temu,wtedy nie było tak ogromnego wyboru kosmetyków jak teraz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw! bazy nigdy nie używałam, ale może kiedyś wypróbuję... ja lubię intensywne żywe kolory cieni :)

    pozdrawiam!

    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo taka paletka by mi stykla !
    piękne zdjecia ! :D


    www.konieczkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. taką paletkę przygarnęłabym razem z pędzlami :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam cienie z MR i bardzo je lubię :) Nigdy nie stosowałam bazy pod cienie, chyba muszę w nią zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pędzle Hakuro są obłędne a co do firmy Hean to również lubię i posiadam kilka kosmetyków :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. też się uczę na hakuro :) są naprawdę dobre! co do paletki ja też się nad nią zastanawiałam ale przygarnęłam Girls on Film bo tam były też odcienie różu a czasami też kombinuję więc taka ilość kolorów neutralnych byłaby za duża a i tak pewnie używałabym tylko dwóch czy trzech :)

    Paint it blonde - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim zdaniem do Twoich oczu pasowałyby również te szare i grafitowe odcienie... ale może to przez moje zboczenie do smokey eyes;)

    come-carpe-diem-baby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ja nie lubię malować oczu, mój makijaż kończy się na kresce eyelinerem :d

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  21. Dodaję sobie ten post do zakładek, bo jest na serio bardzo przydatny! Ta paletka to życie!
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. mój makijaż oczu głównie polega tylko na nakładaniu tuszu :D czasem użyję brązowej kredki, czy cienia, ale to tylko w odcieniu brązu lub różu :P
    paletka jest przepiękna, z chęcią bym się w taką wyposażyła :3
    pędzle wydają się być na prawdę dobre! a co do Akademii Makijażu to zainteresowała mnie najbardziej :)). Niech te produkty służą ci na długo :*
    +mogłabym Cię prosić o kliki w linki w najnowszym wpisie? :*
    3maj się ^.*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Co do obserwacji na instagramie, mój profil to @comecarpediembaby, ale przed chwilą zaczęłam obserwować Ciebie, więc pewnie wyświetli się w powiadomieniach;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałabym mieć te pędzle od hakuro :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna paleta <3

    isaeye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Pytałaś o obserwacje :) Ja już obserwuje :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale cudeniek się dorobiłaś :) Osobiście mam w domu paletę cieni i kredek z Sephory, którą dostałam od mojego Mężczyzny na urodziny, ale tak ślicznie wygląda że boję się jej używać haha :D Chyba też sięgnę po jakiś poradnik, ale może w formie ebook'a :) Może orientujesz się, czy ta książka jest w takiej formie? :) Używaj po mistrzowsku tych wszystkich cudeniek i wrzuć jakieś efekty :* Pozdrawiam! :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna paletka cieni <3 a pędzle Hakuro marzą nam się od dawna!

    OdpowiedzUsuń
  29. piekne te cienie, zdsjecia rowniez bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Również zazwyczaj używam brązów, piękna paleta ;)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. Dużo słyszałam o tej palecie i chyba się na nią skuszę :)
    Te pędzelki też niczego sobie.
    Pozdrawiam.

    Nitka Blog (klik)

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowna paletka cieni !
    www.brenodella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. chciałabym nauczyć się malować oczy!
    Pędzelki te lubię :)
    buziaki!
    Zamiana adresu bloga na www.pannadziobakowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. cudna paleta :D


    właśnie nominowałam Ciebie do LIEBSTER BLOG AWARD,więcej na moi blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Paletka z beżami/brązami jest cudna!
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  36. Prześliczna paleta :) ja zaczynałam właśnie z pędzlami hakuro :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Taki zestaw pędzelków bardzo chętnie widziałabym i u siebie tym bardziej że moja kolekcja ostatnio mocno się przerzedziła.

    OdpowiedzUsuń
  38. Z pędzli Hakuro posiadam H50s i H79 i jestem bardzo zadowolona, zamierzam w najbliższym czasie powiększyć kolekcje :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam pędzle z Hakuro :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowna paleta,imponująca kolekcja pędzli,mam nadzieję,że niebawem je kupie,bo zbieram się od dawna :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowna paleta,imponująca kolekcja pędzli,mam nadzieję,że niebawem je kupie,bo zbieram się od dawna :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam pędzel hakuro 50s i również nie wyobrażam sobie nakładania podkładu bez niego ;)

    http://blackwhiteandnavyblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. sporo tego;-) o tych pędzlach naczytałam się dużo pozytywnych opinii ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  44. Zainteresowała mnie baza pod cienie, to produkt, którego mi brakuje. Pędzle też wyglądają świetnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny post :)
    Ja jeszcze się nie maluję.
    Świetne pędzle, wyglądają na bardzo solidne!
    http://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. ja jeszcze nie mam żadnego pędzelka z hakuro ale cały czas myślę o zoevie :D i muszę stwierdzić, że poszalałaś ale co tam ja w tym tygoniu też za dużo poklikałam :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Te pędzle wyglądają bosko! Musze uzupełnić swój kufer, koniecznie!
    Paleta cieni wygląda zjawiskowo! Same odcienie, których używam, tylko jest taki wielka, że nie wiem kiedy bym ją zużyła :P
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zaciekawił mnie Twój post, ponieważ w lipcu zrobiłam podobne zakupy na cocolita.pl ;) Baza Hean świetnie się u mnie sprawdza z cieniami Makeup Revolution Romantic Smoked, szczególnie z tymi brokatowymi odcieniami. A z pędzli Hakuro, mam ten mniejszy do podkładu H50s - idealnie dociera w każdy zakamarek mojej twarzy stosując podkład Revlon Colorstay. Bardzo mi się u Ciebie spodobało i obserwuję ;) Zapraszam do mnie - będzie mi miło jeśli Ci się u mnie spodoba i zrobisz to samo ;)
    Buziaki i uściski,
    Marentora :)
    http://marentora-everdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie używam bazy pod cienie, a widzę teraz, że może warto je jednak włączyć do makijażu. Świetny post! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne produkty, w sam raz na zmianę codziennego image'u. ;* Szczególnie zestaw pędzelków wpadł mi w oko. ;*
    http://swiat-zwariowaneej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Mam kilka pędzli HAKURO i po prostu je uwieeeelbiam <3

    www.Anita-Turowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Pięknie zapakowane pędzelki... Aż żal byłoby je rozwiązywać :D
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Genialna paleta! Niestety nigdy nie miałam tych produktów, jednak fajnie by było je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo ciekawy post,słyszałam o tych pędzlach i sama chciałabym takie mieć,ale na razie zbieram pieniązki na coś innego:)
    Muszę zabrać się za naukę malowania oczu,pokupywać potrzebne pędzelki i palete:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    +pytałaś o wspólną obserwację, z chęcią zaobserwuję twój blog,bo jest naprawdę ciekawy, liczę na ciebie:)

    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Uwielbiam takie naturalne kolory cieni :) śliczne i na każdą okazje.

    OdpowiedzUsuń
  56. Kolory super. Takie delikatne.
    http://zanetta44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Również wszystko z Twojego zestawu zostało przez nas wypróbowane i polecamy :)
    Zapraszamy do nas
    http://justmakeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Mój makijaż ogranicza się przeważnie do tuszu do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  59. śliczne kolory :))

    www.juiloy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Posiadam Hakuro H50s i niestety jest on okropny. Włosy wypadają z niego niemiłosiernie...

    BLOG :3
    EmFoto :3

    OdpowiedzUsuń
  61. Cudna jest ta paletka z Makeup Revolution! Piękne kolory - sama zastanawiałam się nad jej zakupem :-) Pędzle z Hakuro mam i jestem z nich zadowolona, choć te z Zoevy są wspaniałe. Bazę pod cienie Hean też miałam, bo naczytałam się pozytywnych opinii na jej temat i moim zdaniem była całkiem dobra, ale teraz mam bazę z Urban Decay i jest rewelacyjna ! cienie trzymają się na niej na mur beton :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  62. Lubię pędzle Hakuro H79 jest rewelacyjny mam też h77 dobrze rozciera, ale trochę drapie ;)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)