piątek, 11 września 2015

lato - to jeszcze nie koniec!;)


Ten tydzień zdecydowanie należy do tygodni miłych i pełnych pozytywnych emocji. Zdałam wszystkie najtrudniejsze egzaminy na studiach, teraz została już tylko praca do napisania - więc z górki, skończyłam praktyki. I w sumie można powiedzieć, że zaczynam takie drugie wakacje;d
Przyznam szczerze, że będzie mi brakowało atmosfery, niektórych osób i pracy, którą tam wykonywałam. Naprawdę mi się podobało. Coś czuję, że tam wrócę..;) Ale póki co nareszcie się wyśpię, odpocznę, ogarnę chaos w moim pokoju, ćwiczenia, jakieś fajne, nowe, zdrowe przepisy, które Wam tu na pewno wrzucę.
Tak więc, kolejne 3 tygodnie będą CUDOWNE! 































koszula - no name, spódnica - sinsay, zegarek - allegro, buty - converse


67 komentarzy:

  1. Bardzo fajny blog. Zaobserowałam ;)
    Świetne zdjęcia. Spódniczka jest świetna ;)
    http://zanetta44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za to cały weekend spędzę w książkach mam mnóstwo nauki, a chęci brak! Muszę w końcu się zmotywować i wziąć do roboty :D Świetna stylizacja, cudownie wyglądasz :*

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ipe prze-pozytywnej energii!: )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciesze się, że będziesz odpoczywać w czasie, gdy tyle osób będzie marzyć o tym czekając rano na autobus :D
    Miłego odpoczynku!:)
    Obserwuję
    Nowy post <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci już tego błogiego spokoju. Ja jeszcze posiedzę ten weekend nad książkami i też zaczynam wakacje xd Szkoda, że będą aż tak krótkie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje Ci spokoju i ulgi! Ja muszę zasuwać :D
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zdania egzaminów! :)
    bardzo podoba mi się twój zegarek!!

    zapraszam do siebie, byłabym bardzo wdzięczna za poklikanie w linki w najnowszym poście :)
    http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Napatrzeć się nie mogę na tę spódniczkę ; ) Genialna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też mam nadzieję, że lato jeszcze do nas wróci. Świetna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zdania egzaminów! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny zestaw! śliczne masz włosy :*

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie chyba koniec, było bardzo zimno :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia! :)) Dobrze, że już to co najgorsze to za Tobą ^^
    Świetna stylizacja :)

    Mogłabyś poklikać u mnie w linki w wolnej chwili? ^^ Bardzo proszę i z góry dziękuję :*
    Pozdrawiam ♥
    Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje zdania egzaminów :D Śliczne zdjęcia :)

    https://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję zdania egzaminów i życzę powodzenia w pisaniu pracy, bo z doświadczenia wiem, że czasem ciężko do tego zasiąść ;) Aż szkoda, że lato już się kończy, bo takie wakacyjne stylizacje dają spore pole do eksperymentów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia i jeszcze fajniejsza koszula!
    Egzaminy na studia? Co takiego studiujesz?

    U mnie akurat pojawił się post o tym, że studia moga byc fajne. Polecam serdecznie, zapraszam i zachęcam do obserwacji :)
    Pozdrawiam
    http://somethingdiffernet-imagine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. gratulacje zdanych egzaminów
    zdjęcia piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję zdania egzaminów. przede mną niestety 3 do poprawki :<
    odpoczywaj;*

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładnie wyglądasz i korzystaj z wolnego :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się Twoja stylizacja, jednak ja jeszcze duuuużo pracy mam przed sobą, by się odważyć tak ubrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia :) Świetna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję, a świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje :)
    Nie dość, że zdolniacha z Ciebie to jeszcze taka piękna *o*

    Dziękuję Ci z całego serduszka <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpoczywaj zdrowo :-) Ślicznie wyglądasz w takiej dziewczecej stylizacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję, teraz jeszcze zasłużony odpoczynek :)
    Świetna spódnica! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne zdjęcia kochana <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja chętnie :D zacznij obserwować i daj znać ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wyglądasz :) bardzo mi się podoba ten zestaw :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna stylizacja, szkoda że koniec lata:)
    Obserwuję już od dawna:)
    http://wildstrawberryand.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie wyglądasz :** Piękny otfit :3 Szkoła mija tak szybko i czekam na wakacje xd

    zuzublog.pl [KLIK]

    Mój kanał na YouTube [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie wyglądasz :) Miłego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajna stylizacja! ;) Gdzie tu u Cb można dołączyć do czytelników, bo chciałabym, a nie widze nigdzie hah xd

    --> http://dominikaaniedbalfashion.blogspot.com <--

    OdpowiedzUsuń
  33. piekna koszula!
    Jase, mozemy obserowac, ja juz, czekam na Ciebie *:
    pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. to gratuluję zdania egzaminów! :*
    wyglądasz cudownie, zresztą jak zawsze ♥ te Twoje włosy...po prostu Tw znak rozpoznawczy :)
    koszula jest przepiękna <3 i te butyy :3
    3maj się ^.*
    +mogłabym Cię prosić o kliki w najnowszym wpisie? :*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  35. Super zestaw, bardzo mi się podoba :) A ty świetnie w nim wyglądasz :):)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie wyglądasz, fajna spódnica :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo chętnie zaobserwowałam Twój blog :) teraz Twoja kolej :)
    +super stylizacja :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. koszula w kratę zawsze spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Naprawdę fajny blog i a propos wpisu o włosach u mnie - kręcone (zwłaszcza ciemne) też mi się bardzo podobają! :) <3
    ja już obserwuję i z góry dziękuję za rewanż! :)
    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję! Masz fantastyczne podejście do stylizacji! ;) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładne zdjęcia i ciekawy blog :)
    Obserwuję i pozdrawiam ;)

    cztery-spojrzenia-na-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo fajnie wyglądasz ;-)
    Pytałaś o obserwację, ja już!
    Pozdrawiam :*
    www.hand-md.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Super wyglądasz! Ta koszulaa. ;33 Zazdroszczę Ci jeszcze tych trzech tygodni, ale w sumie należy Ci się po egzaminach. ;)) Gratuluję dobrych wyników. ;)
    Obserwuję. Mogę liczyć na to samo? ;**
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. to udanych wakacji tych drugich :)
    świetnie wyglądasz, bardzo dziewczęco
    klikniesz u mnie w najnowszym poście pod tekstem w linki?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. jesteś taka śliczna !!♥
    pytalas o wspolna obserwacje , ja obserwuje ♥
    http://romanovvska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Masz bardzo ładne włosy ;)
    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już ;)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  47. Boska jest ta bluzeczka<3
    zapraszam również do mnie. właśnie dodałam post i bedzie mi bardzo miło, gdy zostawisz po sobie znak ;*
    + obserwuję ;*
    moon-quotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluję zdania egzaminów :)
    obserwuję :) teraz twoja kolej :)

    Zapraszam na mój blog - famuart - klik

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne połączenie, coś na styl "dziewczyny z sąsiedztwa" :D
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne włosy :)
    wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)