piątek, 18 września 2015

jesień - czy ma jakieś zalety?

Nie chciałam 30 stopni na termometrze, ale nie spodziewałam się, że z dnia na dzień ta temperatura spadnie o połowę, a wraz z nią zacznie padać deszcz. Lubię jesień ale nie w takiej formie. Uwielbiam wyjść na spacer w ciepłym swetrze (propozycje ubrań na jesień na dole!;)) i nie trząść się przy tym z zimna. Uwielbiam patrzeć na kolorowe liście, których kolor dzięki słońcu jest jeszcze bardziej intensywny. Uwielbiam usiąść wieczorem z kubkiem gorącej, zielonej herbaty i włączyć mój ulubiony serial, wiedząc że mam duuużo wolnego czasu i dziesięć odcinków do nadrobienia<3
Ale deszczu zdecydowanie nie uwielbiam, chyba że mogę przespać cały dzień. Dzisiaj nie ma tak dobrze i czeka mnie sporo rzeczy do zrobienia, a wraz z każdą kroplą deszczu moja motywacja do wszystkiego spada o jeden procent, więc uciekam póki jeszcze trochę tych procent zostało!;)
























bluzka - sh, spodenki - butik.pl, buty - noname, bransoletki - edibazzar

Jesień ma jeszcze jedną zaletę - piękne swetry, płaszcze, kurtki! Tutaj parę propozycji.
Poklikajcie proszę w linki i poczekajcie aż się załadują;)


1 KLIK   3 KLIK   5 KLIK


2 KLIK   4 KLIK   6 KLIK



INSTAGRAM 

97 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :)
    Ładny tył bluzki :)
    http://zanetta44.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię jesień, ale nie kiedy jest naprawdę bardzo zimno. Tak samo jak ty uwielbiam widok kolorowych liści tańczących na wietrze ( to wygląda magicznie :D) oraz leniuchowanie z kubkiem gorącej herbaty lub czekolady :D Co do stylizacji to bardzo mi się podoba, jest jeszcze letnia :D Poklikałam!

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. poklikane, a włosy to masz śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne propozycje. Sweterki są najlepsze na jesień! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię jesień, świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczywiście jesień ma mnóstwo zalet, ale niestety też nienawidzę deszczu :(
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam jesień <3 Cudowne zdjęcia! :*
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. przepięknie wyglądasz!
    Poklikałam we wszystko ps. i poczekałam aż się załadują hah :)
    Pozdrawiam,

    artistically-immediately.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. very nice blog :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie jesień osobiście trochę smuci :)) ale trzeba we wszystkim widzieć dobre strony, a takie wełniane szale to też dobra sprawa :))

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna stylizacja! ~best-frieend.blogspot.com zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze piękna !
    Tez lubie jesien ale taka piekna i ciepła :D

    www.konieczkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzeczka śliczna!
    +po klikane w linki
    +Obserwuję blog - masz potencjał!! :)

    Zapraszam do mnie:
    http://sabi-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście, że ma jak każda pora roku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja lubię jesień:) Ślicznie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo Ci pasuje ta bluzeczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. odpowiadając na Twoje pytanie: pewnie że ma tylko że czasem za bardzo się skupimy na tej złej pogodzie
    www.puffa.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna bluzka :) poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie lubię jesni, dlatego mam nadzieję, że będzie w miarę słoneczna :)
    bluzeczka ładnie wygląda z tyłu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mimo szarości, zimna i deszczu lubię jesień.. raczej lubię tą aurę jesienna.. świeczki, gorący kubek malinowej herbaty, kocyk z książką, spacer wśród pożółkłych liści :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna bluzeczka <3
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia :)
    zapraszam do mnie : http://betilifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie póki co jest piękna, słoneczna jesień :):)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie przepadam za jesienią, nie wiem jak ją przetrwam :(
    Pięknie wyglądasz! :)
    Jejku ogromnie mi się podoba ten wielki szalik, muszę sobie taki sprawić :3

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietna sceneria! Ja bardzo tesknie za latem
    Poklikane uczciwie i prosze u mnie o to samo ;)

    Jesli to nie problem, prosze o poklikanie u mnie w najnowszym poscie : gertrama.blogspot.com ;) odwdzieczam sie

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam jesień, te spadające kolorowe liście, lekki wiatr i słoneczko ! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Płaszcze to zdecydowanie zaleta jesieni, tyle pięknych wzorów :) super bluzka

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam jesień! A te płaszcze i sweterki są bardzo ładne ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. Sam bardzo lubię jesień, ale nie tę deszczową odsłonę. Świetne zdjęcia! ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia ;) piękna bluzka, bardzo ładnie Ci w tym kolorze :)Dostałam od Ciebie propozycje obserwacji :) zacznij i mnie o tym poinformuj a ja z chęcią się odwdzięczę :)
    niesmialavicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię jesień i czasami nawet lubię deszcz, ale tylko wtedy, gdy wiem, że nie muszę opuszczać domu. ;)
    Płaszcz z trzeciego zdjęcia jest prześliczny! Poklikałam w linki Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystko ma swoje wady i zalety :) jesień średnio lubię, ale to i tak lepiej, niż upalne lato.

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczną masz bluzeczkę :-) poklikane :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. ja zamiast herbaty robię sobie ciepłe kakao;p moim zdaniem zaletą jesieni jest to,że na chwilę się zatrzymujemy, nie gonimy, tylko siadamy w miejscu i mamy chwilę dla siebie.piękna ta bluzeczka!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam wiosnę i jesień <3 Tylko deszczu nie lubię :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja w jesieni chyba najbardziej nie lubię tego deszczu.
    Poklikane.
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. ja lubię jesień za możliwość ubierania się na cebulkę, wieczornych spacerów :) poklikane xx

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładna bluzka ;)
    Lubię dokładnie taką jesień, jaką opisałaś. Herbata i seriale, to jest to <3
    Poklikałam, zrobisz to samo u mnie?
    Buziaki!

    http://tallkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Poklikałam :)
    Dodaje również do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładne zdjęcia ;)
    Ja też uwielbiam jesień kiedy nie pada bo w jednej chwili tracę zapał do działania ;)

    Pozdrawiam serdecznie + zapraszam do mnie w wolnej chwili,będzie mi bardzo miło jak wpadniesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. poklikałam:)
    Mam prośbę mogłabyś poklikać w linki http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/przeglad-promocji-shein.html#comment-form ?

    OdpowiedzUsuń
  43. Sweterki 1,4,5 są świetne *.* Oraz bardzo podoba mi się Twoja bluzka. U mnie niestety W taką pogode też trudno z motywacją..

    OdpowiedzUsuń
  44. Ładna bluzka :) Obserwuje
    http://fashiontte222.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajna bluzka :) Poklikane, a blog dodany do obserwowanych. Jeśli możesz to kliknij u mnie w blok reklamowy ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuje ;)

    Follow back?
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Poklikane :)
    Obserwuję i czekam na rewanż ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. świetnie wygladasz, styl i klasa :) poklikałam w każdy link :)
    wpadnij na nowy post i zrób klik w wishlistę jeśli możesz :)?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Bluzka bardzo mi się podoba :)
    Linki poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. ja już Cie obserwuje :) poklikałam:) mam od nich płaszczyk :D

    OdpowiedzUsuń
  51. poklikane, ładne masz sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo mi się podoba :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Bluzka jest śliczna, bardzo mi się podoba :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  54. ale świetne ubrania :) cudowne zdjęcia :*
    xshandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetnie wyglądasz! :)) Miło popatrzeć na takie letnie zestawy, w beztroskim klimacie wiejskich pól - to jest to ♥

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja w jesieni lubię wszystko, jest to moim zdaniem piękna pora roku, na którą zdecydowanie za dużo ludzi narzeka :) Świetna bluzka! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Poklikane :) Liczę na to samo :) Co powiesz na wspólna obserwacje ? :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. sliczny look , taki lekki i swiezy :) Pozdrawiam i zapraszam na www.brenodella.blogspot.com Moze wspolna obserwacja ? :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja kocham jesień i całą jej modę <3 Nie przepadam za latem :)
    Proponowałaś wspólną obserwację, zacznij i daj znać na blogu, a od razu się odwdzięczę :)
    http://majka-majkaa-blogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Jesień ma mnóstwo zalet, pod warunkiem, że akurat nie pada deszcz ;) Bardzo ładny zestaw, jeszcze dość letni, ale myślę, że już niedługo trzeba będzie wyjąć cieple płaszcze z szafy ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. jesteń jest cudowna...
    uwielbiam tą pore roku, nawet, gdy pada deszcz :))
    www.limonkoowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Wszystko ma swoje dobre i złe strony choć jesień nie jest moją ulubioną porą roku :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  63. Te bransoletki widziałabym u siebie :) Bluzka też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  64. No niestety taki mamy klimat w Polsce, że z dnia na dzień trzeba nagle wyciągać ciepłe rzeczy.. :). Super propozycje na jesień :):)

    OdpowiedzUsuń
  65. Śliczna bluzka :)
    Bardzo ładna stylizacja ;*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. tak jak prosiłaś, kliknęłam :)
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. jesteś jest fajna na początku i gdy nie pada :)
    Masz super włosy:*

    https://www.blogger.com

    OdpowiedzUsuń
  68. uwielbiam plaszcze ! a u mnie na blogu konkurs ! Zapraszam www.brenodella.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo lubię spacery więc za deszczową pogodą również nie przepadam aczkolwiek dostrzegam w jesieni inne zalety :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja kiedyś nie lubiłam jesieni, bo zawsze dostawałam jesiennej depresji. Ale coś czuję, że tym razem ta pora roku będzie dla nas dobra i będziemy zbierać tylko jej pozytywne aspekty- ciepłe, piękne swetry, gorąca herbata/kawa/kakao, kolorowe liście... ja zawsze ufam takim przeczuciom i nastawiam się pozytywnie.;) Zrób tak samo! Uśmiechnij się i zobacz ile uroku może mieć w sobie jesień;)

    Poklikałam we wszystkie. Mam nadzieję, że Ci to pomoże;)
    come-carpe-diem-baby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. dla mnie jesien to cudowne długie wieczory...........

    OdpowiedzUsuń
  72. Deszcz tez mozna polubic :) Jako dzieci uwielbialismy bawic sie w kaluzach, zawsze mozemy do tego powrocic lub po prostu zatanczyc podczas ulewy ;)

    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetne ubrania! Ja uwielbiam ciepłe kocyki! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Też nie znoszę deszczu, automatycznie mam gorszy humor, gdy widzę jak pada... Bluzka jest świetna! :-)

    OdpowiedzUsuń
  75. bardzo stylowe ubrania wybrałaś, przypadły mi do gustu :) wygladasz znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Również nie lubię jesieni :P
    Poklikane, owocnej współpracy :)

    no-perfekt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Uwielbiam dni kiedy liście są kolorowe i jest tak całkiem ciepło, że można gdzieś wyjść, a nie siedzieć w domu i marznąć. :P
    Ładny zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Cudowna bluzka *.*
    Oczywiście poklikałam i pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  79. Jesień jest fajna, ale zielona herbata lepsza ^^
    Rzadko to robię, ale nawet poklikałam w linki.

    OdpowiedzUsuń
  80. Jesień jest dla mnie trochę depresyjna, tak jak zima. Ale las o tej porze roku jest cudowny, gdy nie pada :D.
    Śliczne zdjęcia, najbardziej podoba mi się 6 zestaw z tych na dole :).
    Zaproponowałaś obserwację. Zacznij, a od razu się odwdzięczę. Mogłabyś poinformować mnie jakbyś zaobserwowała? Ja zrobiłabym to samo :).
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Cudna stylizacja a jesień.. ma mnóstwo zalet:) kocham tą porę roku, dopóki jest piękna, polska i złota ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. Poklikałam i również obserwuję ;) Buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  83. fajny look:)obserwuje i zapraszam rowniez do obserwacji:)
    www.pokropce1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. jejku,piękna ta bluzka!! a rzeczy z linków naprawdę świetne - zakochałam się w tym niebieskim swetro-żakiecie ;) chociaż wolałabym czarny - no cudowny jest po prostu!

    pozdrawiam!

    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  85. Wyglądasz cudownie :) http://wiksss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Bluzeczka od razu przykuła moje oko:)

    OdpowiedzUsuń
  87. Piękna bluzeczka!
    Poklikalam :) Szal z dresslinka jest obłedny <3

    OdpowiedzUsuń
  88. Pytałaś czy obserwujemy, więc okej, ja już :))

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)