poniedziałek, 10 sierpnia 2015

WROCŁAW moimi oczami


Od zawsze uwielbiam Kraków, od trzech lat mieszkam tam, studiuję. Ale zaraz za Krakowem na mojej liście miast, w których mogłabym żyć jest Wrocław. Byłam tam parę lat temu na dwa dni, ale niestety nie zdążyłam nic konkretnego zwiedzić. Jak niektórzy widzieli już na moim instagramie tym roku mi się udało i co prawda spędziłam we Wrocławiu tylko jeden dzień, ale te parę godzin utwierdziło mnie w przekonaniu, że jest to piękne, pełne wielu wartych zobaczenia miejsc miasto. 
A co takiego zobaczyłam? ;)




Oczywiście rynek. To co najbardziej podoba mi się we Wrocławiu to właśnie te kolorowe kamieniczki. Są piękne!  Mogłabym tam spędzić cały dzień spacerując i je podziwiając.








Będąc na rynku konieczne jest zobaczenie całego miasta z wieży kościoła. Prowadzi na nią prawie trzysta schodów, ale naprawdę jest warto!




Jak na turystę przystało mapa musi być!;) Bez niej niestety ciężko się odnaleźć wśród tak wielu uliczek.




Wrocław słynie z dużej ilości mostów. Ten najpopularniejszy to oczywiście most tumski, na którym wiesza się kłódki. Przyznam szczerze, że to jego najbardziej chciałam zobaczyć (zaraz po rynku)
Wygląda to świetnie, a niektóre kłódki są już naprawdę bardzo stare.



 Następnie wybraliśmy się zobaczyć wrocławską fontannę. Niestety, żadnego pokazu nie było, ale mimo to fontanna była warta zobaczenia, chociażby dla możliwości ochłodzenia się i zamoczenia w niej nóg;)





Zaraz obok jest ogród japoński. Jest przepiękny! Zieleń, drzewa, stawek - wszystko co lubię.








Ostatnim punktem naszej wyprawy było zoo i afrykanarium. Nie wiedziałam, że to miejsce jest tak ogromne. Pobudka o 4 i upał dał nam się we znaki i resztkami sił zobaczyliśmy więszość zwierząt. Jeżeli ktoś ma możliwość to polecam zarezerwować sobie na zoo cały dzień. Żeby spokojnie, bez pośpiechu i zmęczenia wszystko zobaczyć;)




Afrykanarium bardzo mi się podobało, co prawda to nie to samo co oceanarium w Barcelonie, ale jest na naprawdę fajnym poziomie.







I to by było na tyle. Mam nadzieję, że na moją kolejną wizytę we Wrocławiu już nie będę musiała tak długo czekać!;)

Pozdrawiam!

74 komentarze:

  1. Jeszcze nie miałam okazji byc w afrykarium. Świetne zdjecia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne miasto <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wrocław jest bardzo piękny! ;*


    www.konieczkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, ogród japoński jest prześliczny <3
    zapraszam na nowy post może obserwacja?
    kllaudy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w wrocławiu nie byłam wieki ale pamiętam, że bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia :) We Wrocławiu nie byłam, ale jak i Ty mogłabym żyć w Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale extra ! :)
    http://faashionpashion.blogspot.com/ zapraszam na nowy post o case !

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaaaaaa <3 napatrzeć się nie można!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie tam, nigdy nie byłam we Wrocławiu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś bardzo często jeździłam do Wrocławia :) cudowne miasto :) w ogrodzie japońskim jest przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne zdjęcia! Nigdy nie byłam jeszcze we Wrocławiu
    potrzebuję Twojej pomocy, czy klikniesz w linki shein tutaj??

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/08/boho-and-chic.html
    i w poprzednim poście

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjecia a miasto jest super ;) jedno z moich ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie byłam we Wrocławiu, ale jest tam pięknie :**

    http://zuzuublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wrocław jest na prawdę pięknym miastem, większość mojego życia prawie tam spędziłam. Mam w planach wybrać się do afrykanarium, z tego co widzę wygląda fantastycznie.
    Pozdrawiam ! :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne miasto :)

    Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wroclaw jest piekny!
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Wrocław, jest pięknym miastem! :) A rynek dla mnie cudowny :)
    Pytałaś o obserwacje, ja obserwuje :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale śliczne zdjęcia , muszę koniecznie odwiedzić w końcu Wrocław :D Obserwuje kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wrocłam to dla mnie jedno z najpiękniejszych miast w Polsce... byłam tam dwa razy.. i chciałabym jeszcze nie raz tam pojechać..
    www.limonkoowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wrocław to przepiękne miasto. Bardzo chciałabym je zwiedzić! :D
    Śliczne zdjęcia :3
    Będzie mi miło jak zajrzysz, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja we Wrocławiu jeszcze nie byłam :( ale Kraków jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje kochane miasto :) Do rynku mam rzut beretem od siebie z domu ;D
    Kurczę, nie wiem jak to jest, że chodząc po mieście, wydaje mi się takie zwyczajne, oklepane, ale jak oglądam zdjęcia wydaje mi się że mieszkam naprawdę w niesamowitym mieście ;) Bardzo dobre zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wrocław jest bardzo bardzo piękny i ma swój klimat, ale w Krakowie póki co jestem zakochana i chyba tak zostanie<3

    byminia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Rynek we Wrocławiu jest przepiękny! Cudne zdjęcia
    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wrocław jest śliczny. Bardzo podobają mi się twoje zdjęcia. Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie też na drugim miejscu pięknych miast polskich jest Wrocław, a na pierwszym oczywiście Kraków. :)
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak tam jest pięknie, super zdjęciaa!;)

    OdpowiedzUsuń
  28. O, ile zdjęć! Nigdy nie było mi dane być we Wrocławiu, a szkoda, bo to naprawdę piękne miasto :D U mnie zaraz za Krakowem na drugim miejscu najpiękniejszych polskich miast jest Poznań i Warszawa. Może dlatego, że Wrocław widziałam tylko na zdjęciach i nie zasmakowałam tego klimatu :)

    |BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia, nigdy tam nie byłam !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdjęcia są ciekawe,a Wrocław to piękne miasto;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Też bylam we Wrocławiu, piękny jest !
    http://mylittlediarybyclauudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy tam nie byłam, jednak widzę że widoki cudowne.
    (Mój blog)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne zdjęcia. Gratuluję i zazdroszczę udanego wyjazdu.
    Trzymaj się ciepło <3

    OdpowiedzUsuń
  34. nigdy nie byłam, ale zdjęcia są przepiękne:)
    super masz tą sukieneczkę:*
    zapraszam Cie na rozdanie dowolnie wybranego ciuszka od znu.com:)
    miłego dnia:*

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. cudowne miasto! chciałabym je kiedyś odwiedzić

    OdpowiedzUsuń
  36. Wrocław jest naprawde piękny! Byłam, ale niestety tylko przejazdem!
    Śliczne zdjęcia! pozdrawiam :*

    http://artistically-immediately.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Wrocław to cudowne miasto. :) Niesamowicie mnie tam ciągnie. Może kiedyś się wybiore :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nigdy nie byłam we Wrocławiu, ale już wiele razy słyszałam, że to piękne miasto :)
    Śliczne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie byłam w Wrocławiu, śliczne zdjęcia! :)
    colorful-tiger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne miasto,a żółte rybki wymiatają:D

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowne zdjęcia! :))Tak te kamieniczki są bardzo inspirujące! :)
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne miasto. Chociaż poznałam je od innej strony... dotarłam tam po miesiącu przebywania na zbiorach truskawek, gdzie jedliśmy to co najprostsze, bo nei było czasu. Powiem tak, nie ma nic lepszego niż obiad we Wrocławiu;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Hej, wrocław jest piekny, U mnie nowy post o sznurowanych dekoldach, zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. pytałaś o obserwację,ja już obserwuję liczę na rewanż :)
    zapraszam http://agatabasiak.blogspot.com/ pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne miasto... Może kiedyś je odwiedzę... :)
    http://ola-watala.blogspot.com/2015/08/przyjazn.html

    OdpowiedzUsuń
  46. Byłam w tym mieście dawno temu ale zamierzam kiedyś tam wrócić . Cudowne zdjęcia kochana! wyglądasz obłędnie w pudrowym różu <3

    OdpowiedzUsuń
  47. jeju tak bardzo bym chciała zobaczyć Wrocław ! *__*
    jeszcze bardziej po tym jak zobaczyłam Twoje zdjęcia :D


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Nigdy nie byłam we Wrocławiu, ale widać, że to piękne miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Niestety jeszcze nigdy nie byłam w Wrocławiu, super zdjęcia :))
    pozdrawiam i obserwuję :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Byłam tam kilka lat temu i się zakochałam. Wrocław jest cudny!
    www.itsnesti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. tam studiuję :D
    na szczęście to najcieplejsze miasto w Polsce!
    co prawda to nie moja Hiszpania, ale i tak jest cieplej niż w Suwałki :)

    piękne foteczki :D

    OdpowiedzUsuń
  52. nice post and lovely blog, kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Dla mnie Wrocław to rewelacja jeżeli chodzi o miasta :) bo osobiście nie wyobrażam sobie mieszkać gdzie indziej niż na wsi w pięknym domku, który mam nadzieję jak najszybciej wybudujemy :)

    pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny u mnie,
    obserwuję i zapraszam do tego samego
    beautyinandoutside.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękne miasto <3 Super post , zakochałam sie w twoim blogu po przyjacielsku , zaobserwuje twojego bloga , bo jest mega .W wolnej chwili wpadnij na moej blogi , moze zaobserwujesz http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/ i http://natalia1010110101001.blogspot.com/ .mam prośbe , bo robie na tym 1 blogu co ci dałąm linka Tag pytania czytelników , jak będziesz miałą czas to zadaj mi pytanie pod najnowszym postem , oczywiście to od ciebie zależy co zrobisz , ale była bym ci barzdo ,a le to bardzo wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  55. We Wrocławiu byłam tylko przejazdem, ale może będzie kiedyś okazja go odwiedzić :-) bardzo podoba mi się ten Ogród Japoński :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudowne zdjęcia. Byłam raz we Wrocławiu, ale tylko na jeden dzień i widzę, że muszę tam jeszcze raz pojechać :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  57. Wrocław to naprawdę piękne miasto! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. mi sie marzy odwiedzic Wrocław teraz jeszcze bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Jeszcze nigdy nie byłam we Wrocławiu,więc pora to nadrobić.Piękne zdjęcia :D.

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ♥
    magda.sara - klik

    OdpowiedzUsuń
  60. cudne zdjęcia, chciałabym się tam wybrać :) szczerze zachęciłaś mnie :)

    zapraszam do mnie
    http://diy-girl-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. ile ja bym momentami dala zeby znalzc sie w Polsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. jak dla mnie Karków najlepszy :)
    świetne zdjęcia :3

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Mój ukochany Wrocław!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. cuuudowne zdjęcia ! może obserwacja za obsewacje ? ja już i licze na uczciwy rewanż :) justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Wrocław jest przepięknym miastem. Miałam okazję się o tym przekonać, ponieważ mieszkałam tam przez 3 lata :)
    Super wpis, dodaje do obserwowanych :))

    OdpowiedzUsuń
  66. Na rynku byłam, w ogrodzie japońskim też, a do Zoo jadę :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Byłam na kilka dni w maju we Wrocławiu jestem zakochana w tym mieście :) szkoda że mam do niego ponad 400 km :)) Śliczne zdjęcia :) tak widok z wieży kościoła jest piękny ale ilość schodów przeraża na początku :D

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)