wtorek, 18 sierpnia 2015

white

Nie wiem jak Wy, ale ja strasznie się cieszę, że te męczące upały się w końcu skończyły. Przekroczenie mojej idealnej temperatury (22-25 stopni) o ponad 10 kresek to nie dla mnie.. Zdecydowanie mogłabym żyć w krajach skandynawskich. Piękne widoki, pogoda pozwalająca oddychać, nosić mojej ukochane swetry, pić codziennie pyszną zieloną herbatę pod kocem, mieć śnieg na święta - tak, muszę tam zamieszkać! :D


KIMONO - KLIK!  BLUZKA - KLIK! 
spodenki - new yorker, torebka - sh, buty - no name, naszyjnik - reserved  



























Jeśli chodzi o moją przesyłkę z  DRESSLINK
Czas dostarczenia: Przesyłka doszła mi w ciągu nie całych trzech tygodni. Myślę, że to standardowy i całkiem znośny czas jeśli chodzi chińskie sklepy online.
Rozmiar: Z racji tego, że jestem wysoka i nie mam wymiarów modelki wzięłam sobie największe rozmiary i to był dobry wybór na pewno jeśli chodzi o kimono. O bluzki w sumie też, bo o ile w przypadku mniejszego rozmiaru pewnie nie byłaby tak szeroka w talii, to znowu mogłabym się nie zmieścić w biuście. Więc jest OK!
Materiał: Jak najbardziej mi odpowiada. Niestety jest to materiał, który łatwo się mnie, ale myślę, że to nie jest duży problem;)


Ogólnie jestem bardzo zadowolona. Na pewno ubrania będę nosić bardzo często, bo nie tylko są ładne ale przede wszystkim uniwersalne;)
Proszę poklikajcie w linki! Pozdrawiam;)



    KLIK!       KLIK!      KLIK!

93 komentarze:

  1. Śliczna jest ta biała bluzeczka zwłaszcza z tyłu. :** Na dowód , że poklikałam cena bluzeczki 3,91 $. Idealna na lato. !! Kochana mega cię proszę też możesz poklikać u mnie w linki. Zdjęcia są boskie. Pozdrawiam i zapraszam. http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kimono jest super, ja jednak wolę te wyższe temperatury, 30 stopni i w górę ;)
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikałam wszędzie w linki :) bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poklikałam ponownie i dziękuję za kliknięcia u mnie :)

      Usuń
  4. bardzo fajna stylizacja :*
    oczywiście poklikałam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. poklikałam, a narzutka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) już poklikałam :)
    www.agnes-malinowska.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kimono! Szukam takiego od dawna ale w błękicie... :(
    Co powiesz na obserwacje ?
    Daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. MÓj partner jest dokładnie jak Ty, najchętniej zamieszkałby na Alasce ;-) Bardzo podoba mi się narzutka :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna narzutka, sama zwróciłam na nią uwagę na tej stronie. Posiadam podobną z frędzlami, ale ma kolorowe akcenty. Podoba mi się monochromatyczność Twojej wersji;)

    come-carpe-diem-baby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są te ubrania, razem wyglądają genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kliknięte kochana , pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  12. i kimono i bluzeczka są super :)
    lubię się ubierać na czarno-biało :*
    poklikałam :))


    www.limonkoowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki piękny zestaw. Cudowne zdjęcia <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. jeśli chodzi o obserwację to zacznij :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko poklikane :))
    Bardzo ładna stylizacja. :))
    Również cieszę się, że nie ma już takich upałów, jestem zwolenniczką temperatury do 25 stopni. ^^
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kliknięte:) Czy mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście? Byłybyśmy bardzo wdzięczne, pisz u nas a odwdzięczymy się czym chcesz:) http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. poklikane ! :)Zapraszam czesciej ! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Biel zawsze idealnie się sprawdza! Pięknie wyglądasz!

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie wyglądasz, poklikałam :))
    http://stay-possitive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. dla mnie też 25 stopni to optymalna temperatura, a u nas ostatnio niestety dochodziło do ponad 40 stopni :(
    poklikałam, możesz zrobić to samo u mnie? + obserwuję i mam nadzieję, że u mnie też Ci się spodoba, zapraszam!
    http://tallkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ja za to uwielbiam upały :) fajna stylówka ;) pozdrawiam ;*
    dzieki ze wpadłaś pytałaś o obserwacje ja już obserwuje czekam na Ciebie ;* stylled.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Też cieszę się, że to wreszcie koniec tych upałów! Śliczne to kimono, planuję też sobie takie zamówić, a na tobie wygląda prześlicznie <3!

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia :) Poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Narzutka jest świetna. Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Już nie mogłam wytrzymać tych upalow, nie ważne cy w domu, na plaży, jeziorem, czy w sklepie, męczyłam się 100 razy szybciej!
    Piękne zdjęcia, oczywiście uczciwie poklikalam! :)




    Miałabym też małą prośbę, czy mogłabyś kliknąć w linki w moim najnowszym poście?
    Zawsze się odwdzięczam, a wybrane blogi polecę w następnych wpisach! :)
    http://carolinecupcakecc.blogspot.com/2015/08/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne rzeczy, poklikałam :** Kimono *.*

    obserwuję ♥♥

    zuzublog.pl [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam kolor biały :) Śliczne zdjęcia, mega stylizacja :D
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja akurat jestem zdecydowaną miłośniczką wysokich temperatur, ale powyżej 30 stopni to już nawet dla mnie przesada...Piękne masz to kimono! Bardzo łądnie współgra z całością :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam kimona, a Twoje jest prześliczne<3
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam i będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie ślad;*
    moon-quotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podoba mi się ułożenie Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja kocham upały :D no może nie 36 stopni, ale tak w okolicach 30 jest okej ;))
    i również poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. bluzeczki z falbanką przepiękne!! :) *.*
    osinskaa.blogspot.com, interesuję się fotografią i zależy mi na szczerej opinii, jeśli masz czas i ochotę to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Narzutka sprawia, że cały outfit wygląda naprawdę bardzo fajnie! :)
    Poklikane oczywiście.
    Zapraszam do siebie :)

    dashapassions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajne ubranka :)
    Poklikałam i obserwuję :3
    Vikk Vika blog KLIK:3

    OdpowiedzUsuń
  35. Zakochałam się w twoich spodenkach ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. cudne kimonko <3
    ja niestety do Skandynawii stworzona nie jestem :D
    kiedy u nas , w Hiszpanii ,spada do 8*C w zimie - zamarzamy!
    cudnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  37. super:) motyw koronki swietnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Poklikane, świetne to kimono!
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-KLIKNIJ
    + w odpowiedzi na pytanie o obserwacje już obserwuje mam nadzieje że Ty też zaobserwujesz :*

    OdpowiedzUsuń
  39. a ja własnie tęsknię za upałami i na szczęście mają wrócić od poniedziałku :)
    piękny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  40. uwielbiam lato, ale ostatnie upały to przesada ;) świetnie wyglądasz!

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ależ to kimonko świetne <3 Cała stylizacja mi się bardzo podoba, jest taka świeża i dziewczęca ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetna stylizacja :) chetnie poklikam

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowna stylizacja ! ♥

    http://dreaaammss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. jak dla mnie to również ok. 22 stopnie to idealna temperatura :)
    *.* wszystkie zdjęcia jak zwykle cudowne :* kimono mnie zachwyciło <3 Jeszcze żadnego nie mam w swojej szafie, ale chyba sobie sprawię :3
    pięknie dziękuję za kliki u mnie ♥ u Cb też poklikane :D
    kimono- 5,86$
    obie koszulki po 3,91$
    buźka :**

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Kimono jest przepiękne! Bardzo mi się podoba w zestawieniu z całym białym strojem :) ja również nie przepadam za upałami
    P.S. Poklikałam w linki, czy mogłabym liczyć na to samo u siebie? :)

    Love Life Every Day
    everydaybeauty instagram

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładnie się prezentujesz w tej bluzce :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Super ciuszki, poklikane :) Mogę liczyć na rewanż? :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  48. Super ta biała bluzeczka;)
    ja tam uwielbiam upały,a jak już nie mogę wytrzymać to przypominam sobie paskudną zimę:P

    OdpowiedzUsuń
  49. ja lubię ciepełko - ale nie do przesady :)!
    Juz obserwuje :)

    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  50. Mam tak samo jak ty, kocham pić wieczorami gorącą czekoladę, nosić swetry i z pewnością byłoby mi dobrze w krajach skandynawskich, no ale jakoś przeżyliśmy te najgorsze upały i mam nadzieję, że lato pozostanie w temperaturach do wytrzymania :) Śliczna narzutka :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jak dla mnie 25 C bez deszczu jest idealne. Nienawidzę, gdy jest prawie 40 C, nie da się wyjść z domu.


    Śliczne kimono, mam takie samo.

    OdpowiedzUsuń
  52. super ciuszki :) poklikałam we wszystko.
    pytałaś o obserwację, ja już obserwuję, teraz Twoja kolej :)
    http://tallkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Już od dawna obserwuję i klikałam już :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Super fajnie wylgądasz!! :) ja tez sie cieze, ze koniec upalow ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. ZAOBSERWOWAŁAM! Teraz Twoja kolej tak jak chciałaś :) ♥
    lovelysoophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Switne zdjecia,tez sie ciesze ze juz po upałach.
    Czy mogłabys poklikac u mnie w poscie w linki?
    Obseujemy? Ja Obseruje i licze na to samo?
    http://paulik16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. lovely blog, kisses!
    Have a wonderful weekend!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. śliczna stylizacja ;)

    nowy post ->http://diy-girl-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. masz prześliczny kolor włosów.. naturalny? :)

    www.limonkoowy.blgospot.com
    u mnie nowy post

    OdpowiedzUsuń
  60. Sama się zastanawiam nad kupnem tego kimona, wygląda mega :D wziełaś największy rozmiar tak? czy myślisz, że ja przy wzroście 166 też powinnam taki wziąć?

    OdpowiedzUsuń
  61. Jakie świetne kimono, nie dość, że czarno-białe to jeszcze w ładne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  62. wspaniale jak zawsze, uwielbiam Twój styl :) poklikałam :) klikniesz u mnie?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. WOW! Fantastyczna stylizacja! :))

    OdpowiedzUsuń
  64. Kimono jest naprawdę piękne *-*
    Kręcisz włosy czy są takie? Śliczne <3
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękna stylizacja! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Przepiękne zdjęcia, jesteś śliczna! :*

    Pytałaś o wspólną obserwację, zacznij, poinformuj mnie w komentarzu, a ja na 100 % uczciwie się odwdzięczę :*
    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Przepiękna bluzka!!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja również wolę zimę. W takie wysokie temperatury najlepiej czuję się w górach :)
    http://monikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo ładne zdjęcia! :) Świetne ubrania.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  70. śliczne to kimonko :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  71. Wyglądasz niesamowicie. Cudowne połączenie

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. kimono mi sie podoba :D
    http://faashionpashion.blogspot.com/2015/08/35.html zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)