wtorek, 25 sierpnia 2015

GIRL IN RED


Przy rozpoczynaniu nowych etapów w życiu, zawsze jest ta nutka niepewności. Czy sobie poradzę, czy mnie polubią, czy mi się spodoba. Pojawia się stres, ale również ekscytacja, że spróbujemy czegoś nowego, może lepszego, fajniejszego. Szczerze? Bardzo lubię takie początki. Zawsze jest to jakaś zmiana, odskocznia od tego co było do tej pory codziennością. Wtedy człowiek czuję, że żyję, że coś się dzieje dookoła, że bierzemy w tym udział, a nie tylko obserwujemy. Nie ważne, czy to nowa szkoła, studia, praca, wakacje, czy krótki wypad za miasto.
Najfajniejsze i najbardziej wartościowe w tym wszystkim jest poznawanie nowych ludzi. Od każdego możemy dowiedzieć się czegoś nowego i poznać jego pogląd na świat. Wiadomo, że nie z każdym znajdziemy wspólny język, ale zazwyczaj mamy duży wybór. W ciągu ostatniego tygodnia poznałam mnóstwo osób. Niestety od zawsze mam problem z zapamiętywaniem imion i zazwyczaj, jeżeli ktoś mi się przedstawia to jego imię wlatuje mi jednym a wylatuje drugim uchem, oprócz dwóch wyjątków - Patryk i Patrycja, dziwne?;d Później muszę się wypytywać kogoś zaufanego, jak ta osoba miała na imię, bo przecież głupio się zapytać drugi raz. 
A niedługo nowy rok szkolny! Życzę Wam, żebyście tym razem poznali same miłe i wartościowe osoby, buziaki!;)


BLUZKA - KLIK
spodenki - new yorker, buty - new yorker, narzutka - naname, naszyjnik - edibazzar




































spodenki - new yorker, buty - new yorker, narzutka - naname, naszyjnik - edibazzar

Proszę poklikajcie w linki! ;)
 KLIK!       KLIK!      KLIK!

93 komentarze:

  1. Przepiękna ta czerwona bluzeczka, wycięcie na plecach wygląda super! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylówka ! :)
    http://kasjaa.blogspot.com/

    PS: Będę bardzo wdzięczna za klik TU <3

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądasz! też lubię początki, zawsze jest taka nutka ekscytacji :)

    http://tallkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja ci genialnie pasuję do tego ten czerwony. Podoba mi się !
    pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tajemniczy masz ten wzrok :)
    Piękne włoski!

    Pozdrawiam,
    Hanyvia(click)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie zwiewne bluzeczki :)
    Pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz :)
    poklkikane
    klikniesz u mnie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, bardzo pasuje ci czerwony ;>
    Poklikane, mogę liczyć na to samo?
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również nie mam pamięci do imion ;D Cudowna stylizacja i zdjęcia! :))
    Poklikane ^^

    Mogłabyś poklikać u mnie w linki w wolnej chwili? ^^ Bardzo proszę i z góry dziękuję :*
    Pozdrawiam ♥
    Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Poklikałam, ładne zdjęcia. :)
    www.mowmipati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładna ta bluzeczka, kolor CI pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie jest zaczynać wszystko od początku, nowi znajomi nowe miejsca :) a z imionami mam podobnie, ostatnio nawet przestałam słuchać jak ktoś mi się przedstawia bo wiem że nie zapamiętam :P

    Zapraszam do siebie, pojawił się nowy post :)
    http://asiablogmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam połączenie czerwonego i czarnego, więc bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Linki poklikane, śliczna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana poklikasz w linki w najnowszym poście ?
      Bardzo proszę :* Z góry ślicznie dziękuję ! :)

      Usuń
  15. świetna bluzka, bardzo mi się podoba :)
    osinskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo udany zestaw, uwielbiam te połączenie kolorów ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz <3

    https://blackwhiteandnavyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo mi się podobają te spodenki i masz cudowne włosy <3 poklikane
    Moj blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczna bluzka i prześliczna dziewczyna :3
    Może wspólna obserwacja? :) http://pamellee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny kolor bluzeczki! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko uczciwie poklikane :)
    Świetna bluzka!
    Trzymaj się ciepło <3
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny look :) świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pieknie ci w czerwieni !


    www.konieczkoo.blogspot.com Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana, ja już od dawna Cię obserwuję! :) Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz <3 Idealny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zawsze trzeba się przełamać bo bez tego niczego się nie doświadczy ;)
    Zapraszam stylishalice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nigdy nie pamiętam imion, natomiast datę urodzenia lub znak zodiaku tak( jetesem taką cichą wróżką) . Pięknie Ci w mocnych kolorach :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zdjęcia :) Poklikałam :D

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne zdjęcia oraz sesja. Również mam słabą pamięć do imion :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    ann-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. kocham połączenie czerwonego z czarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super zdjecia:D

    Zapraszam do mnie na nowego posta
    www.zmianoo99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Powiedz mi, strasznie podoba mi się twój blog i z chęcią zostałabym tu na dłużej, ale nie wiem jak go zaobserwować hahaha :'D
    TO much technology :C
    http://pamellee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. piękna bluzka! pasuje Ci ten kolor:) śliczny zestaw:*

    OdpowiedzUsuń
  34. Początki zawsze są najtrudniejsze, ale dzięki temu najbardziej zapamiętywane :) Dobrze jest zaczynać coś od nowa, kolejny rozdział w życiu.
    Dobre słowa i ładne zdjęcia :)

    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ślicznie wyglądasz:)
    obserwuję, liczę na szczery rewanż :) siwusi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. jest cudna :)
    zapraszam na glosowanie na blogu o wszystkim pisze, dzieki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Klikniętę :D
    Super ten topik czerwony! Uwielbiam tego typu ubranka :)
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. kliknęłam, $3,91

    http://www.czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. fajne spodenki :) a tobie bardzo ładnie w czerwonym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam poznawać nowych ludzi, to świetne doświadczenie :). Bardzo ładna stylizacja. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajny zestaw, mocne połączenie kolorów :) Zawsze podobał mi się taki typ szortów, z wysokim stanem i zamkiem!

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajny outfit, kliknęłam:)
    anonym-madia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ładna stylizacja :)
    obserwujemy? pink---place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. obserwuje
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Poklikane:) Mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście? Bardzo nam na tym zależy. http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczne zdjęcia :) Poklikałam.
    http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Swietny look kochana :) Zaobserwowalam :) Zapraszam www.brenodella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ślicznie wyglądasz ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Też mam problemy z zapamiętywaniem imion :D no i bardzo podoba mi się twoja bluzka ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach . Zazdroszczę urody ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne zdjęcia!
    Poklikane!
    Zapraszam Cię na nowy post! Mój Blog - klik!
    Jeżeli masz ochotę zachęcam do poklikania w linki, odwdzięczę się! Link do postu- klik!

    OdpowiedzUsuń
  52. Ładny, letni zestaw :) Mam bardzo podobne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Do twarzy Ci z czerwienią, naprawdę świetnie wyglądasz. Ja się nie czuję zbyt dobrze w takich mocnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczna stylizacja, bardzo podoba mi się całość. A bluzeczka jest boska. Poklikałam w linki :)
    Zapraszam w wolnej chwili :)
    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. You look beautiful dear!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/tropical-with-dressin.html

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczna stylizacja, bluzeczka jest świetna :) Poklikane :)

    http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  57. Miałam taki powiew świeżości rok temu, gdy szłam do nowej - większej jakieś 10 razy - szkoły :) I jestem szczęśliwa, bo te nowe znajomości, o których wspominasz, okazały się bardzo wartościowe (: A czerwień ładna i wyrazista, sama ostatnio kupiłam bluzkę w tym kolorze, choć mój jest chyba nieco delikatniejszy ^^ No i fason inny, bo baskinka + koronka. KLIK

    OdpowiedzUsuń
  58. a ja napiszę, że masz boskie wlosy<3

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękne masz te włosy! <3

    Pozdrawiam. || CLARKYS

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo ładnie :) No i poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  61. Czerwień super do Ciebie pasuje, a top ma bardzo ciekawy tył :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  62. też zawsze mam problem z zapamiętywaniem imion :P twarz zapamiętam, ale jak się ktoś nazywa..odwieczny problem ^^
    jak wiele cudownych zdjęć :O jestem zachwycona :3
    przepięknie prezentujesz się w czerwieni :))
    super ten top i buty :P
    linki poklikane : oba topy po 3,91$; kimono- 5,86$
    3maj się ^.*
    +mogłabym Cię prosić o dwa kliki w linki w najnowszym wpisie? :*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  63. Również uwielbiam poznawać nowe osoby, a szczególnie osoby zza granicy :)
    Oczywiście klikam :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Mam dosłownie to samo, nie jestem początkowo w stanie zapamiętać imion :P
    Uwielbiam połączenie czerni i czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetny zestaw! Ta bluzeczka jest mega urocza :-)
    Dzięki za odwiedzinki. Oczywiście obserwuję i czekam na rewanż ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetna stylizacja! Masz przepiękne włosy, wiele bym dała, żeby mieć takie naturalne fale :)

    OdpowiedzUsuń
  67. również lubię nowości w życiu ;)
    zgadzam się na wspólną obserwację zacznij i napisz mi na blogu o tym :)
    http://bykaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Ta bluzeczka jest fantastyczne, niby taka prosta, jednak tył ma świetny :) to jest zdecydowany Twój kolor- super wyglądasz :)
    A włosów zazdroszczę- moje niespelnione marzenie...

    I fajnie, że nie boisz się zmian, tylko cieszysz się nimi, bo większość osob po prostu tego się boi i spoczywa na laurach... a Ty branij do przodu- powodzenia :)

    5,36$, 5,86$

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie w nowym poście oraz baner Dresslink? :) Z góry dziękuję ślicznie i pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetnie wyglądasz, poklikałam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  70. Czerwień bardzo do Ciebie pasuje :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  71. Ślicznie połączyłaś bluzkę z tymi spodenkami! :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Pasuje Ci czerwony. Masz fajne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. piękna stylizacja, podobnie jak bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Mam podobny problem z imionami, szczególnie gdy poznaję kilka osób jednocześnie. Bardzo ładna bluzka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  75. love it!
    hugs, jasmin
    http://www.my-berlin-fashion.com/

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)