wtorek, 7 lipca 2015

motivational book's


Wstyd się przyznać, ale moja przygoda z książkami, innymi niż lektury szkolne albo książki na studia, skończyła się po gimnazjum. Od tego czasu nie miałam ochoty, chęci, motywacji i czasu, żeby coś przeczytać. Parę razy zaczynałam czytać kryminały, wydawało mi się, że jeśli jakaś straszna historia mnie wciągnie to w końcu dobrnę do końca książki, niestety nie.. :P 
Od pewnego czasu zaczęłam interesować się rozwojem osobistym, motywacją. Bardzo lubię czytać tego typu artykuły, więc zdecydowałam się na książki.  I póki co całkiem nieźle mi idzie!







Tą książkę kupiłam za.. 15zł. Jak tylko ją zobaczyłam stwierdziłam, że taka okazja to nie przypadek i muszę ją kupić:D Jestem w połowie i już zmienił się mój pogląd na pewne sprawy. Jak skończę napiszę coś więcej!;)



O tej książce słyszałam już od jakiegoś czasu, ale jakoś nie po drodze było mi ją kupić, aż w końcu znalazłam ją w..lidlu. Czeka na swoja kolej!




Osobiście uważam, że jeżeli szukamy zajęcia na deszczowe, samotne wieczory to warto postawić na tego typu książki. Często brakuje nam siły, motywacji do działania, nie doceniamy tego co mamy. Uwierzcie po przeczytaniu książek motywacyjnych zmieni się to o 180 stopni. Tematy, które są tam poruszane są nam w większości przypadków znane, ale nie zawsze o nich pamiętamy.

A Wy jakie książki czytacie? Polecacie jakieś książki o tematyce motywacyjnej?;)

14 komentarzy:

  1. ja bardzo lubie tego typu ksiażki :) jedna taka mi tyłek uratowała podczas egzaminu na studiach:) bodajże "potęga podświadmości"

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tej książki "Bez rąk, bez nóg.." :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejku, to totalnie nie mój gatunek. Bardzo szanuję ludzi, którzy piszą tego typu książki bo przeżyli swoje i mimo wszystko odnaleźli siłę aby dobrnąć do celu i to wszystko opisać, dając motywację tysiącom innych ludzi. Mimo to, nie wciągają mnie takie książki. Mnie wciąga tylko fantastyka :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero co przekonuje się do tego tupu książek :)

    zapraszam na moje bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej nie czytam tego typu książek,ale myślę że mogą okazać się naprawdę ciekawe.Muszę kiedyś spróbować :D.
    Pozdrawiam!
    magda.sara

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja od pewnego czasu bardzo lubię sięgać po książki! I może nawet się skuszę :)

    Zapraszam do siebie http://www.fashionmint.pl/ i zwracam się z prośbą o poklikanie w linki
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie książki! :)
    Słyszałam o tym mężczyźnie, bardzo chciałabym przeczytać tą książkę.
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. hey there my dear :) cool post !its pretty! please keep doing more :)

    Visit my pages if you like and maybe you would like to follow each other? let me know and leave me your links aswell

    My Blog | Facebook | Bloglovin | Lookbook
    | My Showcase- Header, Facebook-banner, Logos and more .Get one too

    OdpowiedzUsuń
  9. Pytałas o wspólna obs, ja już, teraz liczę na Ciebie ;) (obserwuję jako eMsis presents)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chciałabym przeczytać książkę - "Bez rąk, bez nóg" muszę ją gdzieś upolować!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie bym ją przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa tej książki :D.Obs za obs ? Ja już kochana :* http://werooonikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja rzadko czytam książki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też, niestety, rzadko czytam... Pozdrawiam!

    + Zapraszam do mnie na nowego posta i proszę o kliknięcie w link rzeczy: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)