sobota, 18 lipca 2015

koronka - my love


Niesamowite jest to jak wspólny spacer zbliża ludzi. Nie mówię tutaj o wracaniu z imprezy z paczką znajomych bądź nieznajomych pod wpływem - chociaż w pewnym sensie o tym też, w końcu kiedyś sama mówiłam, że alkohol zbliża ludzi. Ale nie jest to tak bliska więź jak z osobą, z którą się szczerze porozmawia o wszystkim i o niczym i na drugi dzień pamięta się każde słowo, a nie tylko ogólny sens. 
Z perspektywy czasu nie wiem czemu na pierwsze randki chodziłam do kina. Chwila rozmowy przed seansem, chwila rozmowy po seansie i to by było na tyle jeżeli chodzi o poznanie drugiej osoby. Ah tak, zapomniałabym - wielogodzinne wysyłanie smsów i wiadomości na gadu gadu. Jednak wtedy można wmówić o wiele więcej rzeczy niż patrząc prosto w oczy, może nam się wydawać, że osoba po drugiej stronie jest niesamowicie pewna siebie, wygadana, błyskotliwa, potrafi z marszu rozwiązać każdy problem, a kiedy spotykamy się twarzą w twarz bańka mydlana pęka. 
Osobiście cieszę się, że trafiłam na osobę, która od samego początku niczego nie udawała przez przesłodzone do granic możliwości smsy, bo co za dużo to niezdrowo. Takie coś było fajne w gimnazjum, a nie w prawdziwym związku. W końcu kto się czubi ten się lubi;)




































 bluzka - bershka, spodenki, buty - new yorker, torebka - sh

57 komentarzy:

  1. cudowna bluzeczka! *.*
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię bluzki tego fasonu,ślicznie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie się to prezentuje :) spodenki fajne

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz... uwielbiam spacery ze swoim ukochanym, wtedy zawsze mamy dużo czasu na rozmowę :) dodaję do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  5. koronki uwielbiam zwłaszcza czarne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cool look, love the top!




    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny fason spodenek! Zgrabnie w nich wygladasz i barzdo korzytnie, a bluzeczka jest po prostu cudna!!! Koronki są ponadczasowe i nigdy się nie znudzą :)
    Piekne zdjęcia!!!

    Miłej niedzieli

    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsza randka z moim chłopakiem to był właśnie spacer, długo po tym chyba byliśmy w kinie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki uroczy zestaw :*
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda spacery zbliżają :)
    Super spodenki!
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny outfit :) Wszystko mi się podoba :D

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wczoraj mierzyłam ten top! :D
    Co do wszystkiego masz rację, nie widzę tu sensu się rozpisywać, bo mam takie samo zdanie :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna bluzka i buciki, gdzie kupiłaś?
    I pytałaś o wspólną obs, ja już i czekam na ciebie

    6odcienimnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny ten top z koronki! Bardzo podobają mi się buty :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Święte słowa! Bardzo ładny look, idealny na łapanie letniej opalenizny podczas spaceru :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo odważny, a zarazem dziewczęcy zestaw!!! Trzymam kciuki za nową znajomość! ;-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już nie taka nowa, to po prostu wspomnienia sprzed.. czterech lat;)

      Usuń
  17. Śliczne zdjęcia i stylizacja *o*
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny letni look :) top jest świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  19. piekna bluzeczka:) ja również uwielbiam koronkę a zdjęcia są genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna bluzeczka, świetny zestaw - idealny na lato !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ! Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz piekny usmiech ! <3
    super stylizacja !:)


    www.konieczkoo.blogspot.com Zapraszam do mnie !
    fit przepisy , moja metamorfoza i wskazówki jak zdrowo życ ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja! Wyglądasz pięknie ;)

    http://izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. też tak myślę :) wspólna rozmowa i spacer na pewno zbliża ludzi :)
    Mam małe pytanie, jak to robisz ze te zdjęcia są takie duże? chciałabym osiągnąć to samo na swoim blogu kiedy będę chciała robić w plenerze. To powiększasz je dopiero potem czy jak?

    buziaki
    www.agnes-malinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmieniam w programie szerokość zdjęć;)

      Usuń
  24. Masz rację, spacery bardzo zbliżają ludzi. Nie tylko z płcią przeciwną, ale także z bliską koleżanką. Można porozmiawać spokojnie, w cztery oczy opowiedzieć o problemach. Zupełnie co innego niż przez komunikator internetowy ;)
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawa stylizacja. Masz przepiękny uśmiech i włosy. To prawda spacery zbliżają a także rozmowy które nie są wysyłane przez sms tylko w realu :)
    Pozdrawiam !

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna bluzeczka :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja :)
    Pytałaś o obserwację,ja już to zrobiłam,teraz Twoja kolej <3
    U mnie nowy post,serdecznie zapraszam ! :)
    Mój blog-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi się blog <3
    U mnie nowy post,serdecznie zapraszam ! :)
    Pytałaś o obserwację,ja już to zrobiłam,Twoja kolej
    Mój blog-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Racja te chwile spędzone na wspólnym spacerze są cudowne, tyle można się dowiedzieć o drugiej osobie. :) świetna stylizacja i genialne włosy! :* obserwuje
    http://adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. pytałaś o wzajemną obserwację u mnie, więc ja już i czekam na rewanż :)
    pozdrawiam!
    http://chrupeek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. jeju genialna jest ta bluzka! :O

    pisałaś o wspólnej obserwacji - zacznij i daj mi znac ! :)

    http://kamila-mazur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. o jakie piękne looooki :)))

    OdpowiedzUsuń
  33. gotowe! równiez obserwuje! :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Mądre słowa, wyglądasz pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczna bluzeczka ;)
    proponowałaś obserwacje , więc zacznij i daj znać ;)
    http://claudiaslomiana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna bluzeczka i taki fajny, słoneczny klimat zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Już tu pisałam ;)
    Obserwuje i czekam na uczciwy rewanż

    6odcienimnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgadzam się z Tobą z tą wyrazistością ;) A bluzka bardzo mi się podoba! ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super stylizacja i ciekawy post :)

    Zapraszam serdecznie do siebie! : *
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgadzam się z Tobą, bardzo ładnie i mądrze napisałaś to :). W internecie ludzie są przeważnie dużo bardziej wygadani.
    Zaproponowałaś obserwację. Zacznij, a od razu się odwdzięczę. Mogłabyś poinformować mnie jakbyś zaobserwowała? Ja zrobiłabym to samo :))).
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. super spodenki :)

    zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    ja już zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna bluzka i cudowne loki :)
    Obserwuje twojego bloga i zapraszam do siebie :)

    http://herowo8.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetnie wyglądasz w takim połączeniu. Jesteś piękna, aż chce się patrzeć na Twoje zdjęcia mimo, że nie jestem wielką fanką kręconych włosów. :)

    Dodaję do obserwowanych. :)
    kolorowaradosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)