piątek, 31 lipca 2015

frędzle i koronka - my must have!

Po dzisiejszym dniu spędzonym w większości w kuchni mogę z całą pewnością stwierdzić, że UWIELBIAM GOTOWAĆ! Gotować, piec, smażyć, szukać różnych przepisów, modyfikować je, robić po swojemu. I powiem Wam, że wychodzą całkiem jadalne rzeczy;) Jak byłam młodsza to do kuchni przychodziłam tylko po coś do zjedzenia. Bardzo nie lubiłam gotować. Mama wołała mnie po trzy razy, żebym pomagała jej robić zupy, placki itp. Zawsze powtarzała mi, że jak się nie naucze gotować to nie znajdę sobie męża. Ale mnie to jakoś nie motywowało;D Najwyżej on przyrządzałby obiadki. Nudziły mnie te wszystkie bigosy, barszcze i inne tradycyjne potrawy. W sumie do tej pory nie przepadam za gotowaniem takich 'normalnych' rzeczy. Wolę przyrządzić coś innego, zaskakującego, czego jeszcze nigdy nie jadłam, a przede wszystkim staram się, żeby to było coś dietetycznego. 
Niestety jeśli chodzi o placki to jestem wierna przepisom mojej mamy, bo to jest takie pyszne! Szarlotek i serników nigdy nie zmodyfikuje, jeśli nie dzięki bigosowi to może chociaż dzięki nim przytrzymam męża przy sobie;)





























bluzka, spodenki - no name, narzutka - sh, torebka - inna, buty - reserved 


Założyłam NOWEGO INSTAGRAMA. Dodawajcie do obserwowanych i podsyłacie swoje;)

65 komentarzy:

  1. piękne zdjecia czym robisz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka cudna torebeczka <3!

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo spodobały mi się Twoje sandałki no i włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz Pięknie jak zawsze ! :*


    www.konieczkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna torebka <3
    Zapraszam do mnie na nowy post ! kllaudy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdjęcia. Podobają mi sie! :)
    Zapraszam do mnie http://arrowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawa torebka, masz śliczne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się torebki z frędzlami :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham frędzle i koronkę.Idealna stylizacja na lato :D.

    Pozdrawiam ♥
    magda.sara - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam ci się, że dla mnie i znacznej części moich znajomych to był pierwszy tak ogromny koncert rockowy. No, ale zawsze musi być ten pierwszy raz :)

    Z całego serducha życzę ci takiego przeżycia. To nie jest jakiś tam koncert, to po prostu doświadczenie, które zostaje w nas na zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też mama powtarza, że nie znajdę sobie męża, jak nie będę gotować. Ale niestety aktualnie do kuchni mnie nie ciągnie, tak jak Ciebie w młodszych latach. Myślę, że z czasem moje nastawienie również się do tego zmieni, jednak to jeszcze nie ta pora. :D
    Fajna stylizacja i ładne zdjęcia :)

    Zapraszam do siebie:
    http://just-aulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uwielbiam gotować i eksperymentować w kuchni, a jak byłam młodsza to miałam identycznie jak ty :D mama musiała siłą mnie zaciągać do kuchni żebym pomogła jej w czymkolwiek, a miksowanie było dla mnie największą karą :D teraz jednak godzinami mogłabym dobierać wszystkie składniki tak, żeby wyszło coś smakowitego :) Piękna ta narzutka, lumpeksy najlepsze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. torba super! planuję własnie kupić jakąś z frędzlami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ochhh ja gotować nie znoszę, moje dania są zawsze szybkie,nie mam cierpliwości aby siedzieć pół dnia w kuchni ;-) Ślicznie Ci w białym,fajne sandałki!

    OdpowiedzUsuń
  15. moja mama ma ten sam tekst xD i mnie jakoś nie ciągnęło do kuchni, a ostatnio polubiłam piec ciasta i ciasteczka :) i jeszcze jak komuś smakuje to co się zrobi...*.* samoocena wzrasta :D
    a zdjęcia wyszły wspaniale *.* piękna stylizacja, masz wspaniałą urodę ♥♥♥
    cudowne wdzianko i kształt okularów *.*
    zawsze marzyłam o takich włosACH *.*
    pozdrawiam :* +zaobserwowałam :)
    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia :) a okulary mega !!! :)

    Zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny zestaw <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz wspaniale. :) Miłego dnia! :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna torebka.
    zapraszam do siebie.
    http://ineedyoursoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę ciekawy post ! Niesamowity blog widać , że wkładasz w niego dużo pracy !
    Zapraszam też do mnie napisz mi w komentarzu jak podoba ci się mój blog i co powinnam zmienić będę bardzo wdzięczna ;) http://natashastyle999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Okulary są świetne,ogólnie stylizacje na plus;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia i śliczne te okulary w serduszka :)
    Pytałaś o obserwację ja już obserwuję
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny zestaw, na lato idealny, obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie też jakoś na razie nie ciągnie do kuchni haha :D Świetne zdjęcia <3

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam bardzo podobną koronkową narzutkę tylko w kolorze czarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  26. sliczne okularki i wloski *.*



    kasicowaphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny outfit. Podoba mi się ta torebka. :) Na pewno odwiedzę instagrama. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Narzutka z koronki jest prześliczna :) Frędzelki modne teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też nie lubię gotować zwyczajnych rzeczy. Wolę coś bardziej wymyślnego, a przede wszystkim lekkiego :)
    Pytałaś o obserwację. Zacznij, a na pewno się odwdzięczę!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakbym słyszała swoją babcie z tym gotowaniem i mężem :P
    świetne fotki :)
    Ps. pytałaś o obs. - ja już obserwuję :)
    Pozdrawiam

    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny subtelny zestaw w bieli, a torebka z frędzlami nadaje mu charakteru :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Ojjj też bym chciała powiedzieć, że lubię gotować, jednak ja wolę sprzątać, niż pół dnia stać przy garach, więc mega szacun kochana :) hehe
    Ale fajnie, ze robisz to z pasją, bo to najważniejsze :)

    super torebka i okulary <3

    pozdrowionka :)
    DAria

    OdpowiedzUsuń
  34. Słodkie okulary, podobają mi się!
    obserwuję :)
    http://colorful-tiger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. ja tez uwielbiam przyrządzać różne smakołyki, mam mnóstwo przepisów :D swietna torebka! <3
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  36. super stylizacja :D


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna torba,tez lubie gotować :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja uwielbiam gotować i mogłabym nie wychodzić z kuchni :)
    Pięknie wyglądasz, podoba mi się torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  39. hej. bardzo ładna stylziacja, pdooba mi się połaczenie bieli i brązu. Podoba mi sie też klimat zdjęc. Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie post o puddingu z nasion chia

    OdpowiedzUsuń
  40. ale pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. uwielbiam zarówno koronkę jak i frędzle. Twoja torebka jest świetna!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna stylizacja! Kształt okularów jest genialny - też takie chcę :D
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczna stylizacja i zdjęcia :)
    Ja też lubię gotować.
    Pozdrawiam.

    <a href="http://hopefulness5.blogspot.com/> Nitka Blog</a>

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam frędzelki. Fajnie się komponują, szczególnie na torbach. Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ładne zdjęcia i świetne zestawienie! Również lubię gotować :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja też lubię gotować, chociaż nie mam szerokiego wachlarza dań... jeszcze? :) Minusem dla mnie jest też to, że gotuję tylko to, co sama lubię jeść. W przyszłości albo mój mąż będzie miał problem, albo jedynym mięsem, jakie zje, będzie kurczak. :D
    Ładnie Ci w bieli.
    Pozdrawiam. KLIK

    OdpowiedzUsuń
  47. śliczna z Ciebie dziewczyna!:) ja nie jestem niestety fanką gotowania, ale czasem zdarzy mi się zrobić coś dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Co do gotowania to również lubię spędzać czas w kuchni, a jeszcze bardziej lubię patrzeć gdy najbliższym smakuje to co przygotowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Po Twojej stylizacji to faktycznie must na mojej liście.
    Pozdrawiam

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczne zdjęcia. Poklikałam ci w link z Dresslink. Pytałaś u mnie o wspólną obs. Ja już liczę na rewanż. Pozdrawiam :)
    http://nicole-500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękna torebka!

    stylkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. wiesz ze koronki kocham a Ty wygladasz jak nimfa na tej łące:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo lubię koronki, wyglądają tak dziewczęco :>

    OdpowiedzUsuń
  54. Ale cudowne zdjęcia! :) Ja uwielbiam koronki. Śliczna stylizacja :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Najbardziej spodobały mi się Twoje włosy! ♥


    Pięknie wyglądasz <3
    Torebka jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  56. uwielbiam koronki,są takie dziewczęce i zalotne
    faktycznie włosy to Ty masz piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja również uwielbiam gotować :) śliczna torebka :))

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczny strój i świetna torebka;).

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)