piątek, 24 lipca 2015

black jumpsuit

Dostałam dzisiaj rano smsa od rmf.fm, że mam podwójną szansę i oprócz 400 tys zł mogę wygrać dodatkowo 6000! Wow, Wy też? Pamiętam, że jak byłam mała to oglądałam  te wszystkie programy interaktywne w tv i bardzo chciałam tam zadzwonić czy wysłać smsa - przecież można się było w tak łatwy sposób wzbogacić. Ograniczał mnie wiek, bo wiadomo, że trzeba mieć 18 lat i zawsze dziwiłam się mojej mamie, która miała telefon, pieniądze na koncie, a mimo to była temu przeciwna i nie chciała wysłać smsa za 2,44. Stwierdziłam wtedy, że jak już będę pełnoletnia to na pewno wygram tam fortunę, bo przecież te zagadki były tak proste i ciężko ich nie rozwiązać. Hmm..a jak to się skończyło? Kiedy w końcu mogłam pochwalić się dowodem nie oglądałam już tych programów od dobrych paru lat, w ogóle zapomniałam, że takie coś istnieje! Do rmf'u wysłałam smsa dwa razy, ale zamiast 400 tysięcy dostaje od nich raz na jakiś czas smsa o aktualnym konkursie. 
W sumie, lepsze to niż nic;D






























 kombinezon, torebka - sh, buty - ccc



97 komentarzy:

  1. Ekstra foty kochana! Uwielbiam takie proste stylizacje

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kombinezon :)

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz:)
    Obserwuję i zapraszam:
    http://wildstrawberryand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczny ten kombinezon! masz super nogi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz :) Świetny kombinezon i buty :D
    Pytałaś o wspólną obserwację, zacznij, a ja zrobię to samo :)
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kombinezony :) Twój jest śliczny :*
    Pozdrawiam. http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jak byłam mała to dostałam sms-a, że wygrałam 100 000 i z przyjaciółką uznałyśmy, że to prawda i już zaczęły wymyślać na co taką sumę wydamy, dopóki jej mama nam nie wytłumaczyła, że to wcale nie prawda, tylko jakieś naciąganie :P

    bardzo ładna stylizacja. niby prosta, ale ma coś w sobie :)

    |Mój blog|

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia i świetna figura!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kombinezon i zdjęcia. Masz świetne włosy! :)
    http://roksvyphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętam, że jak byłam małym dzieciakiem to miałam to samo z tymi wszystkimi programami z grami i w ogóle. Siedziałam ciągle przed telewizorem i zastanawiałam się dlaczego nikt nie dzowni i nie chce wygrac tyle pieniedzy :D Wtedy nie wiedziałam jak wielkie to jest oszustwo :D A stylizacja bardzo fajna, śliczna torebeczka ! :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://xxkingaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna torebka, ale... nie za dużo tu czerni? Dziewczyno ciesz się życiem, więcej koloru :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio zdecydowanie stawiam na czerń i biel;)

      Usuń
  12. Ja już obserwuję :*
    www.zmianoo99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny kombinezon
    śliczne zdjęcia <3!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem leniwa, nie wysyłam żadnych smsów :)

    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne buty :) Pewnie że możemy zaobserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dobrze, trzeba pomóc szczęściu ;-)Śliczny kombinezon, faknie wycięty na plecach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia i śliczna torebka :) Mam Cię już w obserwowanych, więc jeśli zechcesz mnie zaobserwować to będzie mi bardzo miło :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne zdjęcia!!!

    http://faimfashion.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. Czerń i biel idealne połączenie. :)
    Zapraszam na konkurs. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/07/sportowa-odsona.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia! :) Jak dla mnie idealne, klasyczne połączenie! :)
    Pytałaś mnie o wspólną obserwację, ja już i czekam na Ciebie. ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja juz od dawna kochana tu zaglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super letni look:) Śliczna torebka<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. kocham takie kombinezony! *.*
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. 'Żeby wygrać trzeba grać' - narazie niestety nawet 3 w totka nie ustrzeliłam :<

    Kliknij proszę TUTAJ i zapraszam na swojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny kombinezon <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ladna torebka masz super włosy!
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-KLIKNIJ Jesli możesz poklikaj w ostatnim poście
    +obserwuje i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Szczęściu trzeba pomóc i od czasu do czasu w coś zagrać lub wziąć udział w konkursie . Udało mi się wygrać już wiele rożnych konkursów :)
    Fajny kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny blog :)

    pytałaś o wspólną obserwację :) ja już obserwuję

    Zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. kurcze chyba musze wysłac jakiegos smsa :) i właczyc rmf:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Udana stylizacja, kombinezony w lecie sprawdzają się idealnie :)))
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. ale śliczny kombinezonik :)

    OdpowiedzUsuń
  33. haha ja jak byłam mała to miała dosłownie tak samo! :) strasznie podoba mi się ten kombinezon!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  34. Pytałaś o wspólną obserwację, my już:) Czekamy na Ciebie:) http://fashiongllam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Powiem Ci, że miałam bardzo podobnie heheehehe
    Ale od daaawna już nie wierzę w darmowe pieniądze, czy rzeczy materialne :P kilka razy jednak wysłałam jakąś krzyżówkę, ale nigdy w życiu nie udało mi się nic wygrać- więc po prostu utwierdzam się w przekonaniu, że mam szczęście w miłości, nie w grach :P hehe

    Świetny kombinezon <3 i to z SH- niezły łup Ci się trafił, sama uwielbiam buszować po lumpkach :) :)
    A włosy masz fantastyczne, moje niespełnione marzenie :(

    miłego dnia :)
    Daria

    Co byś powiedziała na wspólną obs?

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak zawsze pięknie i naturalnie ! :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Pamiętam jak jeszcze byłam mała to czasem moja mama wysyłała te sms'y do rmf, ale nigdy nie oddzwonili :D
    Super stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale ślicznie wyglądasz :) kombinezon jest super!

    OdpowiedzUsuń
  39. ja też chodziłam za mamą i gnębiłam żeby wysłała sms bo znam odpowiedz ....Kiedyś z koleżanka u niej w domu dzwoniłyśmy z domowego.....dodzwonić się nie dodzwoniłyśmy ale była fajna zabawa :) noooo do czasu jak przyszedł rachunek-już wtedy nie było fajnie ;)
    super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  40. Jasne, ja już z miłą chęcią dołączyłam :) ale Ciebie u mnie nie widzę- chyba wyskoczył jakiś błąd :/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny kombinezon i zdjęcia ! ; )
    Pytałaś o obs. Ja już obserwuję i i liczę na to samo ; )
    http://dariaanowak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Super wyglądasz ! Kombinezony zawsze na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Czarny kombinezon to coś w 100% dla mnie! Sama mam już 3 kombinezony i patrząc jak ten pięknie wygląda na Twoich zdjęciach, chyba jutro zrobię posta z jednym z nich ;) Dziękuję za inspirację!

    come-carpe-diem-baby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow ten kombinezon i torebka jest świetna!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  45. za to ja wydawałam na gry na telefon :DD
    mega kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  46. świetnie wyglądasz :)
    Super blog będę zaglądać częściej:)

    Mogę prosić o kliki w tym poście
    http://natalia004j.blogspot.com/2015/07/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Kto by nie chciał wygrać takiej sumki:) To są Twoje naturalne włosy czy coś z nimi robisz?
    Świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Tak to jest w tych wszystkich sms'owych konkursach :) Bardzo ładna torebka, w ogóle powoli przekonuję się o tym, jak pięknie czerń komponuje się z karmelowym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  49. śliczna sesja w pięknym plenerze ;)
    bardzo podobają mi się Twoje buty
    http://zaczytana-oczytana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Też zawsze dziwiłam się, że mama nie chce tam zadzwonić haha
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Moim zdaniem warto brać udział w konkursach. Co prawda 400 tys. w radiu nie wygrałam, ale w ponad 20 mniejszych udało m,i się zgarnąć nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  53. Pięknie wyglądasz! Ja również byłam zdziwiona, że te proste zagadki, które rozwiązywałam w mniej niż minutę, dorośli omijali wielkim łukiem. Toż to taka szansa! :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. ś;licznie i w moim ulubionym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  55. Swietny kostiumik! :)

    Pozdrawiam!
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  56. bardzo ładna stylizacja:) dziękuję za wizytę u mnie pewnie że możemy obserwować:))

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja również jak byłam młodsza chciałam próbować i dzwonić itd. Ale gdy dorosłam, zrozumiałam, że to zwykle jest naciąganie ludzi, a udaje się tylko małej ilości osób tak naprawdę. Świetne zdjęcia! :p
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  58. haahahhaa, czytałam ten post i ciągle się śmiałam!
    śliczna stylizacja. Ty masz piękną urodę i wyglądasz bardzo naturalnie. buziak! :*
    obserwuje i liczę na to samo!!

    zapraszam luczijka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwuję i liczę na uczciwy rewanżyk. masz śliczne włosy :) Extraaa zdjęcia, ślicznie wyglądasz :)
    Czy mogłabyś poklikać u mnie w linki i baner z LUCLUC?
    Byłoby mi bardzo miło gdybyś kliknęła, ponieważ to moja pierwsza współpraca i bardzo mi na niej
    zależy.
    Zapraszam do mnie na bloga i zachęcam do komentowania :)
    http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. warto uwierzyć wtedy napewno się (kiedyś) uda !

    pytałaś o obserwacje :) bardzo chętnie !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. do twarzy Ci w czerni :)
    ja już zaobserwowałam, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  62. jak byłam młodsza też zawsze chciałam dzwonic haha piękne zdjęcia ;)

    obserwuję i czekam na rewanż :) pozdrawiam
    izzy-bblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo lubię czarne kombinezony, a Twój jest bardzo fajny :-) Super torebka !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo ładna stylizacja ;)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  65. ehh też nigdy nie potrafiłam zrozumieć dorosłych. Niby taka prosta kasa do zgarnięcia. Naiwna ja.
    masz niesamowitą figurę. Zazdroszczę. Obserwuję.
    pozdrawiam serdecznie :)
    nelczik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja kiedyś wysyłałam sms-y na Gra w ciemno i marzyłam żeby wziać udział w tym programie, haha!
    Masz piękną urodę! Super zdjęcia.
    Powiedz mi co używasz do swoich loków? Masz może gdzieś post? Wybacz, ale jestem tak zmęczona teraz, że nie mam siły przeglądać a muszę odpisać jeszcze paru dziewczynom :)
    Obserwuję!
    Hanyvia(click)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://pathyee.blogspot.com/2014/09/moj-sposob-na-krecone-wosy.html ;)

      Usuń
  67. Dobrze Ci w tym kombinezonie, bardzo ładnie na Tobie leży!

    Odnośnie tych konkursów to również zawsze chciałam tam zadzwonić, nie mogłam uwierzyć jakim cudem tak mało osób tam dzwoni i dlaczego nie mogą odgadnąć tych banalnych zagadek;D

    Dziękuję za propozycję obserwacji, spodobał mi się Twój blog, zaobserwuję go bardzo chętnie i jeśli też zdecydujesz się zostać ze mną na dłużej to mega mnie to ucieszy;>

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Cudowny post! Tak trzymać :)

    Zapraszam na bloga, jeśli zaobserwujesz napisz mi w komentarzu, a odwdzięczę się jak najszybciej :) :)


    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  69. ale masz piekne wlosy ! *.* ja juz obserwuje , zapraszam do siebie www.brenodella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Super zdjęcia i kombinezon:)

    Pytałaś u mnie o obserwację. Ja już teraz twoja kolej:)
    moj blog: klik♥

    OdpowiedzUsuń
  71. hahaha ja nigdy nie myślałam, żeby wysyłać :D za to zagrałam raz w tottka i wygrałam 200 złotych :P

    Paint it blonde

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja tak samo jak Ty, kiedys to dla mnie bylo o kurcze, moze cos wygram, a teraz? to nawet nie mam do tego glowy.:)
    ogolnie kiedys byly takie gazetki, brawo girl - jak bylam mala rozwiazalam jakis rebus, wyslalam sms i wygrałam notesiki, plyty z filmami - cieszylam sie jak z prezentu na gwiazdke! :)

    OdpowiedzUsuń
  73. świetny i klasyczny zestaw, oby się udało z tym smsem :D
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Kilka lat wstecz, zdarzyło mi się podkradać rodzicom telefony, z których wysyłałam takie SMS-y. Niestety, nie oddzwonili. Pamiętam też, że bez zgody rodziców (oczywiście dałam "X" w rubryczce na zgodę rodziców) wysłałam pocztą zgłoszenie na konkurs o plecak z Kubusiem Puchatkiem. Jak się mogłaś domyślić, wygrałam. :) Fajne wspomnienie, trzeba przyznać, że zdziwienie rodziców było niemniej fajne, haha.
    Pozdrawiam!
    http://carelesslyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetny kombinezon! Cudownie w nim wyglądasz! ;)
    Nowy post http://fanaberieoutlet.blogspot.com/2015/07/printy-printyczyli-goracy-trend-tego.html
    Zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Uwielbiam czerń! :D kombinezon ma piękny tył :)

    OdpowiedzUsuń
  77. dużo zdjęć :D lubię tak :D kombinezon fajny ma tył , myślałam, że jest na ramiączka standardowo :-)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)