czwartek, 9 lipca 2015

aztec designs


Uwielbiam ten moment, kiedy patrzę na każdą część mojego pokoju i jestem zadowolona z efektów moich porządków. Tak naprawdę generalne sprzątanie robię raz do roku. Tak wiem, to nie brzmi za dobrze, ale pisząc generalne mam na myśli też wyrzucenie wszystkiego z szafy, półek, szuflad, szafek. Potem następuje segregacja, wyrzucanie niepotrzebnych rzeczy, co jeśli chodzi o szafę jest bardzo trudne. Pewnie większość z Was mnie rozumie jak trudno rozstać się ze starą ulubioną bluzką, albo z sukienką kupioną tylko dlatego, że była na promocji, mimo że ostatni raz widziano nas w tym 3 lata temu albo..wcale. Mam nadzieję, ze kiedyś wyzbędę się tej według mnie złej cechy przywiązywania się do wszystkich i wszystkiego. 
Kiedy w końcu pożegnam się z wszystkimi zalegającymi bez sensu rzeczami następuje dokładne i nadzwyczaj równe składanie ubrań. Co z tego, że przy najbliższej okazji znowu większość będzie w artystycznym nieładzie, chociaż przez chwilę mogę pocieszyć oko. Tym bardziej, że przez cały rok akademicki podziwiam szafę mojej koleżanki, w której ciuchy wyglądają lepiej niż w sklepie. Do dziś nie wiem jak ona to robi.
Jak widzicie proces sprzątania mojego pokoju jest bardzo złożony i trwa..parę dni. Ale! kiedy kończę satysfakcja jest na najwyższym poziomie i przez najbliższy czas mogę 'zapomnieć' zasunąć szafę jak mam gości;)





















spodenki, buty - new yorker, bluzka - h&m, torebka - sh

62 komentarze:

  1. też się tak przywiązuję do wszystkiego.. dużo rzeczy chomikuje i to się chyba nigdy nie zmieni :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam problem zawsze z wyrzucaniem wszystkiego nawet tego co niepotrzebne :) bardzo ładne zdjęcia pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się azteckie wzory ale bardziej kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez jestem bardzo przywiązana do moich ubrać i nie potrafię sie z nimi rostać, moze kiedyś sie to zmienię hehe ;))
    Zapraszam do mnie na nowy post ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz! super bluzka :)

    Kliknij proszę TUTAJ i zapraszam na swojego bloga! smile emoticon

    Życzę miłego dnia !
    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja staram się 2-3 razy do roku, ale nie zawsze wychodzi :P
    świetny TOP! Piękne zdjęcie :*!

    Zapraszam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia :) Bardzo podobają mi się Twoje spodenki :D

    http://madaa-blog.blogspot.com (dawniej bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm chyba kojarze tą stylizacje :D Fajny ten Twój blog :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia :) Bardzo spodobały mi się Twoje spodenki :D

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/2015/07/lepiej-nie-pytaj_9.html

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny blog! :)
    obserwujemy?
    zapraszam: http://goo.gl/9Y44Vl

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie zwykle po takim generalnym sprzątaniu po tygodniu i tak mam w szafie bałagan :) Fajna bluzeczka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne buty,a włosy jeszcze lepsze! Jak ja kocham loki hihi :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,OLA-(KLIK)
    Co powiesz na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog, obserwujemy? Czekam na odpowiedź u mnie na blogu :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. wow mega włosy!:*
    oczywiście, że obserwujemy, ja już dodałam - czekam na Ciebie:)

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, wyglądasz super! :) Zakochałam się w torebce!
    Obserwuję i po ciuchu licze na to samo :D
    Buziaki! KAMOCIA BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za komentarz na moim blogu :) Fajna prosta stylizacja :)

    Zaczynam obserwować i zapraszam do obserwacji mojego bloga: http://dosiadudkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwacja za obserwację?

    Odpowiedz na moim blogu :)

    jeśli się zgodzisz musisz wiedzieć, że jeśli mnie zaobserwujesz powinnaś być aktywna na moim blogu (komentowanie i czytanie postów), a ja także odwdzięczę się tym samym

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bardzo lubię mieć porządek w szafie :). Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super stylizacja. Niby prosto, a ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia i spodenki!
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudna koszulka i włosy :)
    ja robię takie porządki przynajmniej 3 razy w roku, haha!

    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety nie mam tyle czasu;d

      Usuń
  22. Spodenki mi się bardzo podobają;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też uwielbiam tę satysfakcję, szkoda tylko, że mój zapał trwa zazwyczaj godzinę. ;)
    Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękujemy :)
    Śliczny zegarek i torebka!
    Obserwujemy

    Www.blvckvvhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia :)
    Świetna stylizacja, super bluzka.
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciężko czasem pożegnać się z jakimś ubraniem, ale jak już oddam/sprzedam, to właściwie nie tęsknię za tą rzeczą :) świetna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Slicznie..spodenki sa super! Zazdroszcze wlosow:)
    Pozdrawiam
    Jolahogg.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawa stylizacja, ja ostatnimi czasy muszę ograniczyć azteckie wzory, bo mam ich już aż nadmiar ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. great post, have a nice weekend! :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla mnie jest bardzo ciężko zrobić generalny porządek w pokoju ;p
    świetne zdjęcia i śliczne masz włosy :3

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ohhh doskonale Cię rozumiem, ja również robie porządki raz na rok.. szkoda tylko, że miesiąc po jest znowu ten sam bałagan :(
    Fajny look na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kocham takie wzory.Ślicznie wyglądasz :D.
    Pozdrawiam!
    magda.sara

    OdpowiedzUsuń
  33. ja również robię generalny porządek mniej więcej raz
    w roku :) świetne zdjęcia wyglądasz super :) śliczna
    bluzka <3 pytałaś o wspólną obserwację, zaczęłam i
    czekam na ciebie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Super wyglądasz w tych spodenkach!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też bym chciał mieć w szafie jak w sklepie :O

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuję za komentarz na moim blogu !

    OdpowiedzUsuń
  37. Wiem, o czym mowisz - sama nie raz musialam przymuszac sie do sprzatania - a efekt zawsze jeden: uśmiechniety ryjek! Fajnie wygladasz, caluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Całkiem fajna, praktyczna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Swietne zdjecia! Masz przepiekne wlosy ;)

    pozdrawiam,
    http://mariettasophia.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne są te buty! jutro pędzę do new yorkera!:D
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam! Do tego są bardzo tanie - 35zł;)

      Usuń
  41. Taki generalny porządek robię na święta - oba, ale w Boże Narodzenie chyba większy - i czasem po zakończeniu roku szkolnego. Od razu lepiej się żyje. :) Ostatnio odnowiłam ścianę, konkretnie dorzuciłam drugą tablicę korkową, i przestawiłam obrazki... świeżej i jakoś tak fajniej. Ładne zdjęcia, mam identyczną koszulkę, wygodna bardzo. ^^
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  42. Znam ten ból bo gdy mam robić porządek o coś wyrzucać to zawsze mówię a może jeszcze zostawię :) tez się przywiązuje !
    Pięknie wyglądasz ! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale masz ślicznie zakręcone włosyyy 😉

    OdpowiedzUsuń
  44. ja generalnie sprzątam 2 razy w roku :)) Lubię satysfakcję że mam w końcu porządek, jednak długo to się on nie utrzymuje hahah :) Fajna stylizacja :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Do twarzy Ci w azteckich wzorach! Ja jakoś nie mogę się do nich przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajnie wyglądasz, a szorty masz świetne :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne zestawienie! Bardzo ładne zdjęcia :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna stylizacja. ;)
    Ja zazwyczaj rezygnuję z generalnych porządków w moim pokoju, bo boję się, że nie podołam. :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajne zestawienie szortów z bluzką :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Dziękuję za obserwację. Zaobserwowałam również :*.
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)