poniedziałek, 13 lipca 2015

5 propozycji zdrowego śniadania


W roku akademickim  po przebudzeniu działam jak maszyna - wstaje, ściele łóżko, poranna toaleta, makijaż, śniadanie. Mimo tego, że na śniadanie przeznaczam połowę mojego czasu to i tak nie mam siły, ochoty i czasu, żeby zrobić coś kreatywnego i nowego i zawsze stawiam na owsiankę z bananem i musli. Zdrowo, szybko i smacznie. Ale ile można jeść to samo?! Na pewno w wakacje nie zniosłabym tej rutyny. Dlatego korzystając z wolnych poranków, przyrządzam codziennie coś innego, po czym włączam ulubiony kanał na youtube i JEM <3 czego chcieć więcej;)
Wcześniej obowiązkowo ciepła woda z cytryną, więcej o tym pisałam TUTAJ

A co jest na moim talerzu? Same dobre rzeczy! ;)




OMLET OWSIANY




Omlet owsiany to jest mój hit zeszłych wakacji. Robiłam go dosłownie codziennie i nie mógł mi się znudzić. Jest prosty i szybki. Możemy tam dodać wszystko co lubimy, oczywiście bazując na płatkach owsianych, jajkach, mące i kakao. Dokładny przepis możecie zobaczyć TUTAJ.





OWSIANKA


Tak, znowu owsianka, ale tym razem nie jest aż tak uboga w składniki. Kokos, żurawina, słonecznik, banan, rodzynki, orzechy - wszystko co miałam w domu!



JAJECZNICA


Według mnie najlepsza jajecznica na świecie - uwierzcie! Jeżeli ktoś tak jak ja nie przepada za jajecznicą z cebulką i boczkiem tylko woli coś zdrowszego i bardziej kolorowego to polecam - pomidor, ogórek, wędlina, feta. rzodkiewka, koperek.




SAŁATKA GRECKA


Najpyszniejsza sałatka jaką jadłam (chyba nadużywam przedrostka naj;)) Mój chłopak ją tak lubi, że czasami jak do mnie przyjeżdża to się zastanawiam, czy ze względu na mnie czy na nią :D
Niedługo dodam przepis;)




KANAPKI

I na koniec bardzo dobrze znane i lubiane kanapki. Wędlina, ser, feta, pomidor ogórek, sałata, papryka, rzodkiewka. Po raz kolejny mamy duuże pole do popisu. Pamiętajmy jednak, żeby wybierać pieczywo pełnoziarniste!;)


Mam nadzieję, że zainspirowałam Was co nieco do Waszego śniadania.
Jeśli macie jakieś sprawdzone przepisy - piszcie!;)

58 komentarzy:

  1. Wszystko wygląda pysznie a do tego nie potrzeba wiele czasu na przygotowanie, idealnie! Co do Twoich śniadań w roku akademickim... ja się nie tak dawno często posilałam owsianką (raz dziennie od pon do pią) i potem w badaniach krwi wyszła mi anemia. Lekarz pytał o nawyki żywieniowe i uświadomił mi że owsianka spowalnia wchłanianie żelaza do organizmu a jego niedobór powoduje anemię. Powiedział że max 3 razy w tygodniu owsianka jest okey ale nie więcej. To tak ku przestrodze ;-)
    Pozdrawiam,
    ordinaryarsonist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śniadanka robią wrażenie, aż narobiłaś mi ochoty :)
    www.kiinsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie zdrowe śniadania to mogę jeść :) Pycha!

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie zawsze na śniadanie kanapki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pysznie to wygląda :)
    Aż zrobiłaś mi smaka na jajecznicę.
    Pozdrawiam.

    hopefulness5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na śniadanie uwielbiam jeść po prostu płatki z mlekiem, popijając świeżym sokiem z owoców. :)
    Twoje propozycje na śniadanie wyglądają pysznie, na pewno wszystkich wypróbuję! :)
    Pozdrawiam :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O Mamo, aż mi się jeść zachciało :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!!
    Obserwuję mam nadzieję, że odwdzięczysz się:)
    www.zmianoo99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Omleta z truskawkami i kanapeczki bym zjadła :) Chyba pójdę sobie zrobić, bo zgłodniałam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko wygląda pysznie, choć sama raczej nei często jadam sniadania.. mimo wsyzstko jak chłopak zrobi omlet lub owsianke, uwielbiam! :) choć u mnie głównym składnikiem jest banan :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Same pyszności aż zrobiłam sie głodna. Ja niestety nie mam motywacji aby robić sobie takie pyszne śniadania. Mimo iż mam czas z rana to nie poświęcam na to większej uwagi zazwyczaj jem jakieś kanapki albo płatki.
    Pozdrawiam:)

    http://kamii-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszytsko wygląda taaaak smakowicie! Koniecznie muszę spróbować twojego przepisu na jajecznicę, ponieważ tej zwykłej na cebuli nie lubię :c owsiany omlet z kakao <3 to musi być pyszne!
    Pisałaś o wspólnej obserwacji, ja już ;)
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny wpis :) Fajny pomysł :))
    Zapraszam też do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Omlet wygląda bardzo apetycznie!/a

    Www.blvckvvhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest dość wcześnie i zastanawiałam się co dzisiaj przekąszę na śniadanie i chyba obczaję pomysł z omletem :* dzieki!
    Jeśli chodzi o mnie to utrzymuje zasadę: "Śniadanie jedz jak król, kolacje jak żebrak" ! :D

    Obserwuje i zapraszam do siebie!
    http://strzalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam problem z tym, że rzadko mi smakuje to co jest zdrowe :(

    OdpowiedzUsuń
  17. ojej wszystko wygla da super:) ja kocham ta sałatke z fasolą:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale przez Ciebie zgłodniałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już dziś po śniadaniu, ale jutro może się czymś zainspiruję :) Buziaki

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale mi smaka zrobiłaś :D Obserwuję i liczę na to samo u mnie na blogu.
    Pozdrawiam
    mary-and-mint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jajecznica wygląda bardzo smakowicie :D ja sama uwielbiam wymyślać coś ze śniadaniami ale efekty zwykle nie są najlepsze xd
    a i śniadania też zawsze jem oglądając YT, najlepiej spędzony czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Omlet owsiany wygląda tak pysznie! Ale bym zjadła :D Ja zwykle stawiam na owsianki pod różnymi postaciami :D

    Polne-Maki zapraszają :) klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne propozycje :) zjadlabym wszystko oprocz sałatki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne propozycje. Wszystko smakowicie wygląda :). Pozdrawiam!

    + Zapraszam do mnie na nowego posta i proszę o kliknięcie w link rzeczy: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku jakie pyszności aż ślinka leci :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Owsiany omlet i jajecznica to moim zdaniem najlepsze propozycje! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko wygląda wspaniale i smacznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak to wszystko wygląda smakowicie na tych fotografiach!! :) Jesz bardz ładnie i zdrowo :)
    Ja dziś wsówam sałatke w której się zakochałam na bazie rukoli i szpinaku!
    Dołączam

    OdpowiedzUsuń
  29. same pychotki ;) a zdjęcia śliczne

    obserwuję bloga, będzie mi miło, gdy również to uczynisz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Poza sałatką grecką to u mnie bardzo podobne śniadania :-) Choć omlet i owsiankę częściej jem na drugie śniadanie :-) Ja mogłabym jeszcze dołożyć twarożek z rzodkiewką, ogórkiem i kiełkami. Kiedyś zrobiłam też takie muffiny z różnych warzyw zalewane roztrzepanym jajkiem - pycha i jeszcze ładnie wyglądają :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten omlet mnie przekonuje, jutro robię :D

    OdpowiedzUsuń
  32. oo czekam na przepis na sałatkę :D a przepis na omlet już sobie odpisałam :*
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne propozycje :)
    jajecznica i kanapki to mój typ :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Mniaam,ale smaczne :D.Zjadłabym to wszystko po kolei :).
    Mogłabym prosić Cię o kliknięcie w link do sukienki tutaj
    Dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam takie śniadania! Ale w tygodniu kiedy mam na 6 do pracy kończy się przeważnie na tostach z masłem orzechowym :D

    http://try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny post! :)

    Poklikasz w linki u mnie w poście? http://ghabj.blogspot.com/2015/07/wishlist-choies.html

    Odwdzięczę się! :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkie propozycje super , tylko sałatkę grecką zawsze modyfikuję , ponieważ nie lubię oliwek :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny post! :)

    Poklikasz w linki u mnie w poście? http://ghabj.blogspot.com/2015/07/wishlist-choies.html

    Odwdzięczę się! :*

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam takie kanapki świetne pomysły !
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Musze zrobić ten omlet! :)))

    OdpowiedzUsuń
  41. Lubię takie śniadania. :) Od razu zrobiłam się głodna i chyba jutro zrobię sobie owsiankę lub jakąś sałatkę.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. sałatka grecka-uwielbiam!!:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Śniadanie to podstawa dobrego rozpoczęcia dnia! Zwykle poprzestaję na kanapkach, a gdy nie mam czasu to sięgam po muesli (najlepiej z dużą ilością owoców). Czasem zdarza mi się nawet samej komponować owsiankę ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. uwielbiam takie zdrowe śniadanka, w końcu to podstawa na cały dzień ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. ja dziś na śniadanko jadłam jajecznicę z pomidorem :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Mniam! Az teraz zrobiła mi sie ochota na sniadanie ! :)
    http://pajapaulina.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ciekawe propozycje :3
    Zaobserwowałam - Twoja kolej :)

    coffeebookandsmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo fajne pomysły.
    Już obserwuje, więc teraz ty ; )
    graybody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajne te propozycje ale kurcze środek nocy jest a mi się jeść zachciało jak obejrzałam Twoje zdjęcia :P

    OdpowiedzUsuń
  50. o jacie dlaczego ja tu weszłam jak jestem takkk strasznie głodna, a na widok tych przepysznych zdjęć aż cieknie mi ślinka..
    omlet.. mmm...
    będę tu wpadać częściej, obserwuję!

    zaczytana-oczytana.blogspot.com zapraszam serdecznie!
    Miłego dnia ^-^

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne pomysły :D Też chciałam zrobić zawsze coś takiego na moim blogu :D

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)