sobota, 20 czerwca 2015

wedding


Która z nas nie lubi ładnie się ubrać, pomalować, uczesać, czyli reasumując ładnie wyglądać? Zapewne wszystkie to uwielbiamy! Tak naprawdę nie potrzebujemy do tego żadnej specjalnej okazji, ale przynajmniej ja, nie lubię paradować w sukience i szpilkach po mieście. Z małą pomoca przychodzą nam różnego rodzaju przyjęcia m.in wesela. Tydzień temu miałam okazje dobrze się bawić, potańczyć, zjeść (najważniejsze:D) na weselu znajomych. Była to świetna odskocznia od egzaminów, które teraz dosłownie mnie przytłaczają - dlatego tak mało mnie tutaj. Ale koniec już, albo raczej dopiero za półtorej tygodnia. Wytrzymam! 












sukienka - house, buty - noname, torebka - biedronka, bransoletka - pandora


30 komentarzy:

  1. Kochana wyglądałaś rewelacyjnie w tej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyglądasz, ale to i tak nie ma porównania z pięknym uśmiechem, którym wygrywasz wszystko :)!
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo promiennie wyglądasz! Pasuje Ci ten kolor ;-)

    http://soalicepl.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia!
    Poklikasz u mnie w linki? Juliie-blog KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wyglądasz.Sukienka mega mi się podoba :)!
    Zapraszam:
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna sukienka, kolor mega ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam koronki i pudrowe róże! Jasne, że z chęcią! Ja zaobserwowałam już! :) zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak cudownie wygladasz w takim uczesaniu ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sukienka i torebka ♥
    Bardzo ładne zdjęcia.
    Pozdrawiam.

    hopefulness5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna sukienka!

    Obserwuję bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie Ci w tej sukience :>
    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylówka ;) zapraszam do nas: http://fashionbutiquepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna sukienka - taka delikatna i kobieca :-) Bardzo ładnie wyglądasz :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna sukienka :3
    Masz piękne włosy!
    https://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna sukienka

    Zapraszam - http://pantofelekkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. na pewno dasz radę, 3mam mentalne kciuki :*
    wspaniale się prezentujesz :3 sukienka śliczna, dziewczęca, uwielbiam koronki :))
    na przedostatnim zdjęciu meega hipnotyzujące spojrzenie *.*
    pozdrawiam :*
    w wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy wpis ;))

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz :) Masz wspaniałe włosy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądałaś, jestem oczarowana sukienką, która idealnie na Tobie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj tak, każda dziewczyna/ kobieta uwielbia czasami wyglądać najlepiej jak może :) Ślicznie wyglądałaś na tym weselu. Życzę Ci powodzenia na egzaminach :)
    mila-wanilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna sukienka, pasuje Ci ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wyglądasz w tej sukience *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądałaś :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz :)
    zapraszam do mnie i do obserwacji
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ładna delikatna sukienka :) i Ty piękna!

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)