środa, 10 czerwca 2015

maybelline, bourjois

Produkty do twarzy i do oczu już były, to teraz zapraszam Was na szminki i lakiery!;) Nie ukrywam, że czekałam na 'szminkowy tydzień' bardzo długo ze względu na te przedstawione poniżej. Mat na ustach podoba mi się strasznie, dodatkowo trwałośc jaką oferuje bourjois jest niesamowita, dlatego musiałam mieć je w swojej kolekcji!




MAYBELLINE Express Manicure Nail Strengthener,
cena ok. 17zł




Jeśli chodzi o lakiery do paznokci to kupiłam tylko odżywkę, bo niestety moje paznokcie są w opłakanym stanie. Przetestowałam jeszcze fioletową z tej serii, ale tej nie przebiła. Przy regularnym stosowaniu potrafi bardzo wzmocnić i poprawić stan paznokci. Polecam!



Bourjois rouge edition velvet, cena ok. 50zł


O zachwytach nad tą serią słyszałam już od dłuższego czasu. Mat, świetna konsystencja, forma błyszczyku, pędzelek, trwałość - wszystko świetnie, tylko ta cena! Póki co, nie należe do osób, które potrafią wydać 50 zł na szminkę, ale za dwie..czemu nie! Dlatego cierpliwie czekałam na przecene, musiałam ich szukać w dwóch rossmanach, bo porozchodziły się jak świeże bułeczki, ale je mam! Tak naprawde na kolory zdecydowałam się dopiero w sklepie, ale jak to mówią spontaniczne decyzje są najlepsze;)




W numerku 10 - blado różowym jestem zakochana! Pasuje do wielu ubrań, nadaje się na większe wyjścia, ale też na co dzień. Nie rzuca się bardzo w oczy, a ładnie podkreśla usta. Zdecydowanie wart swojej ceny.



Numerek 12 to już czerwień. Co prawda myślałam, że będzie delikatniejszy, ale to też kwestia tego ile go nałożymy. I jak wiadomo - czerwień pasuje do wszystkiego. Dodaje szyku, elegancji, klasy i pewności siebie!;)



To już ostatnia seria jeśli chodzi o promocje w rossmanie . Dajcie znać, czy wy polecacie, którąś szminkę z tej serii! 
Pozdrawiam!;)


27 komentarzy:

  1. Numer 10 kompletnie się u mnie nie sprawdził...:(
    Oczywiście obserwuję, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba obserwowałam Cie już wcześniej (sorki za ten spamowaty komentarz :P)

    OdpowiedzUsuń
  3. SKUSIŁABYM SIĘ ZARÓWNO NA NUMER 10 JAK I 12 - PIĘKNE KOLORKI;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak mnie kusi ta różowa pomadka z Bourjois, a teraz co chwilę widzę ją na blogach :)
    obserwuję :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam 3 kolory z serii REV i bardzo je lubię :) Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie nie używam szminek, ale skusiłam się na jedną z tej serii i jestem mega zachwycona! :D są cudowne, tylko rzeczywiście cena bez promocji, przecen itd. jest trochę wysoka, ale są tego warte!
    pozdrawiam i zapraszam na nowy post : )

    ordinaryarsonist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Numerek 12 ma piękny kolor :)
    Bardzo fajne produkty!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa jak nr 12 wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 10 piękna ;)
    http://fashionbutiquepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę koniecznie kupić te matowe szminki Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odkąd kupiłam tą pomadkę to maluję się nią prawie codziennie :D Uwielbiam moje "ole flamingo" :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są te błyszczyki z Bourjois! Widziałam, że mają teraz nowe kolory i ta 10 strasznie mi się podoba :-) Ja mam nr 4 w takim koralowym odcieniu też jest super :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Maybelline ma bardzo dobre kosmetyki. Ładne kolory szminek :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli chodzi o matowe szminki, to polecam też te z Inglota :) stosowałaś może?

    OdpowiedzUsuń
  15. How nice :) New on my French blog: "How to straighten your hair and eat Strawberries Tagada at the same time"

    www.taimemode-fashionblog.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Love this! ♥
    You are making me jealous, pretty!

    adoorablee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie zobaczyłabym te kolory na ustach :)


    Zobacz dwie propozycje white total look :)
    http://encore4u.blogspot.com/2015/06/white-total-look.html

    OdpowiedzUsuń
  18. szminki są super

    http://pantofelekkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że nie pokazałaś jak wygląda na ustach, chętnie bym zobaczyła! Kolory wyglądają ładnie! pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że kolekcja się powiększa :))
    pozdrawiam i obserwuję , www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. chyba też muszę poczekać, aż uda mi się dorwać te szminki na promocji :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne kolorki ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)