czwartek, 28 maja 2015

nie czekaj, korzystaj! / współpraca

Nie wiem od czego to zależy, że czasami tydzień mija zanim się obejrzę, czasami wlecze się w nieskończoność i jak potrzebuje weekendu mamy dopiero środę, a czasami jest tak jak powinno być i wszystko idzie w odpowiednim tempie. Zbliża się sesja i powinnam chcieć, żeby ten czas minął jak najszybciej i już był lipiec, ale właśnie to jest błąd! Do lipca jest jeszcze calutki miesiąc. Kto wie, co się wtedy wydarzy. Może poznam kogoś fajnego, może gdzieś pojadę, może wygram w totka! Wiadomo nauka nauką, ale życie toczy się dalej i nie patrzy na to, że notatek przybywa.
Dlatego nie ma co na siłę przyspieszać czasu, zdecydowanie lepiej byłoby go zwolnić! ;)









bluzka - new yorker, spódnica - butik.pl, buty - czasnabuty.pl


W ostatnim czasie rozpoczęłam współprace z fashionbutique! Jest to blog zajmujący się internetową sprzedażą, odzieży, obuwia oraz akcesoriów znanej angielskiej marki Primark
Serdecznie polecam ich odwiedzić KLIK;) 
A już niedługo efekty!

51 komentarzy:

  1. u mnie sesja zaczyna się już w weekend, aż boję się myśleć, a materiału masa :(
    zazdroszczę współpracy i chętnie zajrzę, bo uwielbiam Primark :)
    www.kiinsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ile bym dała żeby zwolnić czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie się zgadzam, że czas mógłby zwolnić. :) Dokładnie, nigdy nie wiemy co czeka na Nas za rogiem. Bardzo ładna stylizacja. :P Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. biel i czerń - najlepsze połączenie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie ten tydzień strasznie długo się ciągnie ;p
    świetne zdjęcia :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też czas bardzo szybko leci. I chciałabym już koniec roku ale szkoda mi się rozstawać z moją klasą. Śliczne zdjęcia i stylizacja.
    paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny outfit! :D

    ylyys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie koronkowe bluzki! ślicznie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny set :) Podoba mi się strasznie ta koronkowa bluzka :) Też lubię lączyć czerń z bielą :) Pytałaś u mnie na blogu o obserwację - ja już :)
    Rewanż? thesimplyred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Mój czas leci zdecydowanie zbyt szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładna spódniczka! :)
    http://o-c-z-k-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna spódniczka! :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam koronkowe bluzki a do tego czarne to juz w ogóle;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjny look, koronkowa bluzka jest świetna, uwielbiam połączenia bieli i czerni :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie połączenie kolorystyczne ;) klasyka!

    OdpowiedzUsuń
  16. powodzenia z sesją, obyś wszystko ładnie pozaliczała! :*
    Ślicznie wyglądasz, Kliknęłam w link gratuluję współpracy:)

    HELLO-WONDERFUL - klik
    Poklikasz u mnie w linki do wishlisty w poście? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello,

    Amazing look ! :D

    Sarah, http://sarahmodeee.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna kolorystyka!!!

    pozdrawiam,
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia i równie świetnie wyglądasz! ;)

    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj mi czas ucieka strasznie.. niestety
    bluzka jest rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super look :)

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie rowniez czeka sesja, ehhh... Mam nadzieje, ze szybciutko Nam to zleci i bezboleśnie! :P ładna stylówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię takie czarno-białe zestawy

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna spódnica! Uwielbiam koronkowe bluzki. Zapraszam: melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia, super wyglądasz - świetny look :) P

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny outfit! 👌❤
    Pytalas o obserwacje, obserwuje i licze na rewanz ;)
    discordi4a.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  28. sliczna spodniczka ;)
    Zgadzam sie na wspolna obserwacje ; )
    brunettevibes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna notka. Ładne zdjęcia i super stylizacja:)

    Zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba- zaobserwuj:
    http://julia-iggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie czas tak szybko płynie, że to jest masakra. Śliczna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja, bluzka bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja, uwielbiam takie połączenia :)

    Zapraszam do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. fajne zdjęcia :D
    zapraszam do mnie a jesli Ci się spodoba to zachęcam do zaobserwowania :D http://bbypattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie wyglądasz!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  36. A mi zawsze wszystko za szybko mija :)
    Śliczna stylizacja :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładne połączenie b&w i świetna bluzka! Udanej współpracy :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Szukam takiej białej spódniczki :) Świetna !

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję współpracy! Primark to całkiem fajna sieć ciuchów i napewno zaglądnę na ich stronę:)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)