niedziela, 17 maja 2015

merg.pl czyli najmodniejsze propozycje butów na sezon wiosna/lato!

Buty to miłość większości z nas. Od balerinek, przez szpilki, botki, tenisówki, trampki, slip ony, sandały, japonki, kozaki itd. Jak widzicie dużo tego! A do tego dochodzą przeróżne kolory... i jak tu się zdecydować? Najlepszym wyjściem byłoby kupić wszystkie pary, które wpadną nam w oko, ale zazwyczaj ogranicza nas budżet. Dzisiaj chciałam pokazać Wam STRONĘ na której każdy znajdzie coś dla siebie: KLIK





BALERINY

Na stronie jest bardzo duży wybór balerinek. Mi najbardziej przypadły do gustu klasyczne: beżowe i czarne, ale i w stylu marynarskim, czy w kolorowe wzory!

http://www.merg.pl/pol_m_Buty-Damskie_Balerinki-348.html






KOTURNY

Koturny to mój absolutny must have. Pasują zarówno do eleganckich jak i do sportowych stylizacji, a do tego są niesamowicie stabilne, wygodne i wysmuklają nasze nogi. Same plusy!


KLIK 1  KLIK 2  KLIK 3  KLIK 4  KLIK 5





SZPILKI

Każda kobieta powinna mieć w swojej szafie chociaż po jednej parze jasnych i ciemnych szpilek. Ja, mimo że jestem wysoka bardzo je lubię!

KLIK 1  KLIK 2  KLIK 3  KLIK 4  KLIK 5




SANDAŁKI

Idealne na lato, przewiewne, pasują do wszystkiego. Chyba wszystkie je lubimy, prawda?;)


KLIK 1   KLIK 2  KLIK 3  KLIK 4  KLIK 5  



Sandałki na obcasie są w tym sezonie bardzo modne. Nie wszystko co modne musi być ładne, ale nie w tym przypadku. Propozycje przedstawione na stronie są przeróżne, a sandałki ze zdjęcia pierwszego i drugiego przepiękne!


KLIK 1  KLIK 2  KLIK 3  KLIK 4  KLIK 5




SLIP ONY

Na te buty poluje już od dłuższego czasu, ale nie mogę się zdecydować na kolor! Są uniwersalne, wygodne i ładne, to wystarczające powody, żeby je kupić;)


KLIK 1  KLIK 2  KLIK 3  KLIK 4  KLIK 5



Nie wiem jak Wam, ale mi fasony, wzory, różnorodność i większość cen przypadła do gustu. Zachęcam do założenia konta na tej stronie. Rejestracja jest banalnie prosta, a będziecie na bieżąco z kolekcjami i promocjami.
Miłych zakupów! ;)





53 komentarze:

  1. Znam tą stronkę, mają fajne butki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne butki ;*

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne koturny *o* Jeszcze ze dwa lata niestety na mnie poczekają, no ale cóż, jest do czego odliczać miesiące,a tym czasem porozkoszuję się chodzeniem w mych ukochanych trampkach za kostkę. Pozdrawiam Rosie ;)
    Link do mnie: worldofrosalindi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe propozycje:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kupowałam u nich buciki, mają cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te slip ony! Ależ się zrobiło wiosennie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Slip Ony również zaczęły mi się podobać ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    Mój blok-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne buty :) Ja najbardziej lubie slip on :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę czymkolwiek chcesz :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/05/favorite-items-collage.html

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie szpilki bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. te trampki wsuwane sa cudne :) oczywiscie obserwujemy :)

    www.mineralnyswiatkasi.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubie buty, wszystkie bym przygarneła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sandałki na obcasie są cudowne :) poklikane
    moge prosić o klikanie w linki u mnie na blogu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super buciki! (:
    ja już obserwuję, czekam na Ciebie. (:

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne buty! Poklikałam :)
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam tą stronę i rzeczywiście mają tam śliczne buty, nawet zastanawiam się nad zamówieniem jakiś koturn :)

    Zapraszam do siebie:
    http://just-aulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post, na pewno pomoże wielu z nas przy wyborze obuwia. : )
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio właśnie wpadłam na tą stronkę, mają naprawdę duży wybór! ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaobserwowałam, liczę na uczciwy rewanż :)
    Z wysokich obcasów zawsze preferuję koturny. Chodzi mi się w nich najwygodniej :) Świetny przegląd.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne buty :)
    www.roseoffashonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam ten sklep! :) jak dla mnie najlepsze slip-ony i szpilki :)
    pozdrawiam :*
    ps. pytałaś o wspólną obserwacje, zacznij :)
    http://kisieelqowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne buty! :) super stronka :)
    tak, obserwujemy, bardzo mi się tu podoba, więc chętnie się zgadzam ;)
    ja już zaobserwowałam (bez zdjęcia)

    miłęgo dnia! :)

    ~zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne buty <3
    Co do obserwacji - Ja już obserwuję od jakiegoś czasu Twojego bloga :) Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. swietne butki <3 lubię tę stronę!:)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  24. paperlifex33.blogspot.com/2015/05/choies-jacket.html poklikasz w linki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ciezko sie zdecydowac zeby wybrac jedna rzecz! piekne szpileczki :)
    pytalas o wspolna obserwacje - jasne! ja juz obserwuje :)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  26. ooooo juz zagladam co maja ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ile butów przecudnych *.*
    +Pytałaś o obserwację, zacznij, a się odwdzięczę :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny ciekawy blog. Zapraszam do mnie szukam czytelników, jeśli jesteś chętna wpadnij :*

    http://naszakrotkahistoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja posiadam już koturny :) ostatnio postanowiłam zamówić sobie sandałki na obcasie :) świetne propozycje, na pewno coś bym z nich wybrała :)
    Pozdrawiam ! z przyjemnością obserwuję :)

    rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam wszelkiego typu obcasy i koturny <3
    Pytałaś o obserwację, ja już :)
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. fajne buciki;) ja szukam sandałek na obcasie w pudrowo różowym kolorze, sznurowanych z przodu- niestety brak ich wszędzie:(

    OdpowiedzUsuń
  32. Sandałki na obcasie są świetne! Każda para mi się podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oooo ile ślicznych butów! Połowę z nich chciałabym widzieć u siebie w szafie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Balerinki mam bardzo podobne tak jak nr 4.Szpilki śliczne 4 uwielbiam takie :)
    Dziękuję za odwiedziny mojego bloga :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. wszystkie są prześliczne! :)
    poklikasz u mnie w linki w ostatnim poście? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne buty:)
    Sama muszę zaopatrzyć się w nowe sliponki i ballerinki :)

    Pozdrawiam i obserwuję :)
    Zapraszam na www.evelinebison.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo ladne:)
    + zapraszam do siebie! komentarz = uśmiech :) ?Blogasek?

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne, sandałki po prostu boskie!

    OdpowiedzUsuń
  39. czarne szpilki- po prostu marzenie

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Baleriny to moje,ukochane butki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kazde jedne z tych butów chętnie bym kupiła, piękne!♥
    Dziękuję za wizytę i komentarz u mnie i zapraszam częściej. Pytałaś o wspólną obserwację, ja już i czekam na Ciebie ;*
    Pozdrawiam,
    perfectlyimperfect92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)