niedziela, 24 maja 2015

maxfactor, maybelline, catrice II

Po podkładach, pudrach i korektorach nadszedł czas produkty do oczu. W mojej kosmetyczne jak i pewnie w waszej niezbędny jest tusz do rzęs - cóż za odkrycie! Wypróbowałam już parę, ale jestem wierna maxfactorowi. Baaaardzo ważne miejsce zajmuje też eyeliner. Po przetestowaniu wieeelu, tym razem postawiłam na ten w żelu. Ostatnia rzeczą są cienie do brwi - nowość w moim kuferku!








 tusz do rzęs - max factor false lash effect
ok. 55zł - 49%



Próbowałam wielu tuszy. Zaczynałam od avonu i super shock'u, który był bardzo fajny ale szybko wysychał i się osypywał, później 2000 calorie - też bardzo fajny i loreal, który mnie bardzo rozczarował. Zawsze wracałam do tego powyżej. Bardzo go lubię, ale na początku używania jest strasznie mokry!





eyeliner - maybelline gel eyeliner lasting drama
ok. 34zł - 49%



 Przez długi czas używałam eyeliner'a w pędzelku z miss sporty. Bardzo go lubiłam bo czerń była mocna, wystarczał na długo i co najważniejsze - nie odbijał się na powiece! Wymagał jednak dużej precyzji i czasu, żeby kreska była idealna. Jeśli chodzi o eyeliner w pisaku to zraziłam się po pierwszym opakowaniu, gdzie pisak wysechł po dwóch tygodniach! 


Ten powyższy poleciła mi koleżanka. Postanowiłam kupić jak tylko skończy mi się poprzedni i zacznie się promocja w rossmanie! ;D
Używałam go już parę razy i muszę przyznać że jest świetny! Kreskę rysuje się łatwo, szybko i wygląda super;)







Zestaw do brwi  - catrice eyebrow set duo
ok. 17zł


Nigdy jakoś nie czułam potrzeby podkreślania brwi. Być może dlatego, że moje naturalne są gęste i ciemne. Ale postanowiłam spróbować. O paletce z catrice słyszałam dużo dobrego i musze przyznać, że mnie nie zawiodła. Kolory są stworzone dla mnie. (na zdjęciu są trochę rozjaśnione)
Do cieni dostajemy pędzelek i pęsetę. POLECAM!



I to tyle! W najbliższym czasie zapraszam na trzecią, już ostatnią cześć ze szminkami!
Pozdrawiam;)

36 komentarzy:

  1. ja też kupiłam ten eyeliner, tyle że mój ma inny aplikator :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze ciekawił mnie ten eyeliner, a szczególnie dołączony do niego pędzelek i gdy już się zbierałam do jego kupna to w ostateczności rezygnowałam, a tu proszę zaskoczenie, skoro mówisz, że się sprawdza :)
    www.kiinsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. musze kupic sobie ten eyliner, bardzo mnie zainteresował ;D

    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa recenzja... Szczególnie wpadł mi w oko ten eyeliner, właśnie zamierzam sobie jakiś sprawić. ;) Jutro wybieram się do drogerii. ;** Fajny post, będę zaglądać.
    Obserwujemy? Ja już i liczę na rewanż. ;)
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com
    Buziaki,
    Jo H.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten eyeliner mnie zaciekawił i cienie do brwi ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    pinuphair-magda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wypróbować ten eyeliner, bo już widzę go u kolejnej osoby ;-) Ja już obserwuje, pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też posiadam eyeliner w słoiczku i też jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie bardzo ta maskara. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. eyeliner mnie bardzo ciekawi :)musze siexza takim rozglądnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi sie jakosc zdjec :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam ten eyeliner z maybelline i jest moim ulubionym! ;)

    dominisiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. nie używam eyelinera, bo jakos nie potrafię za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też mam ten eyeliner i zestaw z catrice . Z jedno i drugiego jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Eyeliner jest ciekawy. Chyba wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne produkty!:)
    Wpadnij na rozdanie:*

    OdpowiedzUsuń
  16. dzieki za komentarz ;) prosze o kontakt jezeli jestes zainteresowana wspolpraca fashionbutique.pl@wp.pl
    http://fashionbutiquepl.blogspot.com/2015/05/testujemy-ciuchy-z-p-r-i-m-r-k-bluzka.html?showComment=1432493135784#c159951390240847753

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków,ale ciekawie wyglądają :).
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. U siebie mam niewiele kosmetyków kolorowych. Mimo, ze mam 20 lat to ani nie umiem, ani jakoś nie chce mi się malować. Za to uwielbiam oglądać zdjęcia kosmetyków pięknych makijaży u innych dziewczyn. Mam nadzieje, że jesteś zadowolona z produktów :)

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zakupy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiadam na zaproszenie i dodaję do obserwowanych :) Liczę na rewanż i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Tusz do rzęs to u mnie podstawa :) Najczesciej używam tych z Maybelline lub Bourjois, Max factor to także mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zestaw do brwi kupiony w rossmanie? :)
    http://o-c-z-k-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie, bo mimo że poszłam do rossmana rano to już zdążyli wykupić.. Ale kupiłam w hebe!;)

      Usuń
  23. obserwuję! :) Ten wpis mi się bardzo podoba i czekam na odp :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten tusz jest ciekawy :)
    Klikniesz w baner na blogu Bede wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam ten eyeliner z maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie lubie eyeliner'ow w zelach, w pisaku sa najlepsze! :)

    +Zapraszam do mnie:*
    dalide.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. eyelinera w zelu jszcze nie miałam ale mam wielk achec wypróbwac:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Używałam kiedyś tego zestawu do brwi ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. beautiful post :) kisses:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię eyelinery w żelu ale tego jeszcze nie miałam :) Chętnie zaobserwuję ;) Zapraszam też do siebie

    OdpowiedzUsuń
  31. Pytałaś o obserwację , zacznij i napisz u mnie :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuje :)
    http://couplethoughtss.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)