niedziela, 10 maja 2015

max factor, catrice, rimmel I


Wielka promocja w rossmannie powoli dobiega końca. I całe szczęście, bo nie wiem jak wasz portfel, ale mój stał się dużo cieńszy;) Mimo tego, że kupiłam tylko niezbędne rzeczy, które faktycznie używam i których jestem pewna, że mnie nie zawiodą. Postanowiłam uczyć się na błędach, bo po poprzedniej promocji w mojej kosmetyczce jest zdecydowanie za dużo wszystkiego.
Zatem do rzeczy! Na mojej liście znalazły się zarówno kosmetyki używane już przeze mnie nie raz jak i te zachwalane przez innych. Dzisiaj pudry, korektory i podkłady! ;)







korektor catrice ( ok. 13 zł -49% )


O korektorze z catrice usłyszałam pierwszy raz w wakacje. Po skończeniu swojego poprzedniego od razu zaopatrzyłam się w ten. Świetne krycie, idealny kolor, bardzo wydajny i do tego niska cena. To jest moje drugie opakowanie i na pewno nie ostatnie, Polecam!;)


 puder stay matte, rimmel ( ok. 26zł -49% )


Ten puder zna już chyba każdy! Co tu dużo mówić: mat, jakość, wydajność, cena - wszystko na tak!


 podkład Max Factor 3in1 ( ok. 60zł -49% )



 Jeśli chodzi o podkład to zamierzałam kupić Loreal True Match. Ale mimo tego, że weszłam do rossmana zaraz po otwarciu, już nie było mojego koloru.. Postanowiłam wypróbować ten, pani  w sklepie bardzo go polecała. Miałyście z nim do czynienia? Polecacie?;) 



Jeśli chodzi o pierwszą cześć to już wszystko. Jestem bardzo zadowolona, bo wiem, że te rzeczy będą mi naprawdę dobrze służyły.
A coo Wy ciekawego kupiłyście? ;)

Pozdrawiam i zapraszam na mojego instagrama !

51 komentarzy:

  1. Mam ten puder i mi sie bardzo dobrze sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to man podklad z max factora jeszcze z innej promocji :D Ale też kupiłam ten sam puder, miałam wcześniej odcień 003 i uważam, że jest najlepszy, a teraz go nie było i mam 004. Jestem ciekawa tego podkładu, napisz później mi czy dobry :)
    www.similarose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uważam ten puder za jeden z lepszych:)
    obserwuję:)
    http://jak-wloczykij.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy z tych produktów jest mi znany i każdy polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zaciekawił mnie korektor z catrice, chyba będe musiała wypróbować :)

    http://domiinique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze okazji wypróbować żadnego z nich, ale chyba się skuszę ;)

    Zapraszam na konkurs .

    hopefulness5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kupiłam ten podkład z Max Factora. Jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię ten podkład :) ma bardzo dobre krycie ale nie tworzy maski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam tych produktów ale moja siostra używa korektora tego i bardzo poleca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten puder i korektor :) Puder sprawdza mi się świetnie a korektor jest za ciemny (mimo najjaśniejszego koloru) ale mio wszystko świetne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa, czy puder by się u mnie sprawdził. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój portfel również się skurczył i to bardzo ! Ale jestem zadowolona z tej promocji w rossmanie gdyż mam okazję wypróbować kosmetyki z górnej półki i lepszej jakości. Również kupiłam ten podkład i niedługo zacznę go testować :)
    Pozdrawiam !

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne kosmetyki ;)
    Pytalas o obserwacje, jasne, zacznij ;)
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Używałam i również polecam :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jak sprawdza się podkład? bo szukam czegoś nowego :)
    puder kocham <3 używam go :)
    a ten kamuflaż z catrice od dawna jest na mojej liście rzeczy do kupienia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję ;* super blog :) mam nadzieję ,że też zaobserwujesz ;*
    http://versashess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pytalas o obserwacje, zacznij, a na pewno sie odwdziecze
    Whatever-sea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używałam nic z tych produktów:) w tym roku nie korzystałam z tej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham ten korektor i puder <3 Moi ulubieńcy :) Podkładu jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  20. Używałam kiedyś tego podkładu ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. korektor uwielbiam.. nie wiem jak mogłam żyć bez niego :D

    OdpowiedzUsuń
  22. to byla super oferta w rossmanie!!

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam ten puder, mialam i jestem jak najbardziej zadowolona! :)

    +Zapraszam:*
    dalide.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Posiadam ten puder i muszę powiedzieć, że jest świetny. Jestem z niego bardzo zadowolona :) Promocje zawsze cieszą. Pozdrawiam x

    http://www.mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Puder jest bardzo dobry ;)


    http://encore4u.blogspot.com/2015/05/guess-o-marce.html o marce GUESS - poznaj ich historię i parę przydatnych informacji :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mój portfel nie ucierpiał w ogóle :D!

    Buziaki http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  27. Też upolowałam ten puder, świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie używałam, żadnego z tych kosmetyków, ale słyszałam bardzo dobre opinie o pudrze stay matte :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pytałaś o wspólną obserwację :)
    Bardzo chętnie !
    Zacznij i daj znać :)

    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Używam ten puder od paru miesięcy, dla mnie jest ok. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. u mnie przedstawiony puder sprawdza się doskonale:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzięki za komentarz ;)
    Nie używałam tych kosmetyków, ale markę Max factor bardzo lubię :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. używam tego pudru i bardzo go lubię :)
    ✿ blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Też muszę sobie kupić kamuflaż Catrice,na razie muszę wykończyć mój poprzedni z Glazela.

    OdpowiedzUsuń
  35. super!!
    pozdrawiam kochana!

    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten puder jest świetny i nie zawodny ! :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Raczej nie używam podkładu i korektora, a puder mam ukochany z Manhattanu, ale.. :)
    Pozdrawiam i zapraszam. KLIK

    OdpowiedzUsuń
  38. Całkowicie zapomniałam kiedy zaczyna się ta promocja i niestety spóźniłam się kiedy były zniżki z pudrami :(

    OdpowiedzUsuń

  39. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Kamuflażu używała, dobry kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Moja siostra ma ten podkład i naprawdę sobie go chwali, należy do jej ulubieńców. Puder Stay matte bardzo lubię, świetnie się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Również się zgadzam, korektor rewelacyjnie się sprawdza :)

    paulakotomska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)