środa, 20 maja 2015

koszula na dwa sposoby

Koszula w kratę należy do ubrań, które każda z nas powinna mieć w swojej szafie. Duża część z nas lubi rzeczy, które można wykorzystać wiele razy, połączyć z większością ubrań i wyglądać fajnie.  W sumie można to porównać też do życia codziennego. Dużo łatwiej i prościej byłoby mieć jednego robota kuchennego, który zrobi za nas dziesięć rzeczy, od 10 osobnych urządzeń (gdzie je w ogóle pomieścić?) To samo z ludźmi wokół nas. Jestem już na takim etapie, że stawiam na jakość a nie na ilość. Mam sprawdzonych przyjaciół, mających wszystkie cechy, na których mi zależy. 
Ludzie z natury są wygodni. Chociaż można to ładniej nazwać. Jesteśmy po prostu praktyczni;) 













koszula - new yorker, top - h&m, spodnie - sh, buty - converse, zegarek - allegro, naszyjnik - edibazzar

53 komentarze:

  1. u mnie też większość ciuchów, które można mieszać ze sobą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No i bardzo ładnie :) sama mam podobną koszulkę i łącze ją zawsze z innymi ciuszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, właśnie tak :D

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę czymkolwiek chcesz :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/05/favorite-items-collage.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, właśnie tak ! :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę czymkolwiek chcesz :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/05/favorite-items-collage.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam kratę, mam mnóstwo takich koszul ;)
    świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czarno biale koszule w krate :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zaczynałam gimnazjum to chciałam mieć masę znajomych i w ogóle być popularna, ale z czasem mi to minęło i cieszę się że popularna nie byłam. Mam teraz 2 przyjaciółki już od lat i mimo tego, że nie widujemy się w szkole, to mamy świetny kontakt :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie wolę sposób nr 2 :)
    zapraszam do mnie www.mishelle-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w swojej szafie mam i to nie jedną :D!
    Obydwa sposoby są idealne!
    Świetne zdjęcia kochana!

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna ta koszula! :)
    Może wspólna obserwacja ? ;*
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię nosić koszule na pierwszy sposób, ale też lubię mieć ją zapiętą :)
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna koszula, obie wersje jej noszenia wyglądają rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna stylizacja :3 lubię takie kolory :)
    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. W obu wersjach mega korzystnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post ! zapraszam do mnie:
    http://fashionbutiquepl.blogspot.com/2015/05/testujemy-ciuchy-z-p-r-i-m-r-k-a.html

    OdpowiedzUsuń
  16. też kiedyś nosiłam przewiązaną w pasie, ale w ostatnim czasie już nie, sama nie wiem dlaczego ;/
    fajny post :>
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam koszule w krate :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham koszule w kratkę ! pasują do wszystkiego i są unikalne ;)
    Pozdrawiam
    skinnnyraspberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubie takie wielofunkcyjne ubrania :)
    Ślicznie wyglądasz :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna jest ta koszula :) P

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, często noszę koszule. jednak zawsze wkłądam ja do spodni ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Od zeszłego roku mam bzika na punkcie kratki;) Muszę wkońcu odgrzebać koszulę z zeszłego roku:) Bardzo fajna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  23. tez lubie laczyc koszule na takie dwa sposoby :)
    w tej stylizacji o wiele bardziej podoba mi się zawiązana w pasie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. koszule w kratę są super!

    OdpowiedzUsuń
  25. Koszule w kratkę po prostu uwielbiam :)
    Ładne zdjęcia.
    Pozdrawiam :*

    hopefulness5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna koszula! :)

    http://fashionismywold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. W obu wersjach jest świetnie chociaż ostatnio bardzo podoba mi się przewiązana koszula :D

    OdpowiedzUsuń
  28. ładna koszula, dobrze prezentuje się w tym zestawie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. przewiązana koszula fajnie wygląda :) +fajny wpis :)
    zapraszam do mnie
    ewelina-kulasza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. obydwie wersje świetne. Bardzo lubię koszule przewiązaną na biodrach:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna koszula, mam podobną :D

    Zapraszam na nowy post:
    BLOG :3

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękną masz tą koszulę!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajna koszula, ja lubie nosić obie wersje ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Great look!

    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam koszule <3
    wyglądasz cudownie !

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    zaczynam przygodę z yt więc jakbyś miała ochotę i czas to również zapraszam link na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny look ! :) świetna koszula ! :) Może wspólna obserwacja ? :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kocham koszule - i te eleganckie i te w kratę :3
    http://aroundempty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Wyglądasz świetnie! Już od kilku miesięcy marzy mi się koszula w czarno-białą kratę. :) Czarne Conversy - genialne!

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam koszule, śliczne zdjęcia ;)
    Może wspólna obserwacja? Zacznij i napisz u mnie, a ja się odwdzięczę ;)
    Mój blog : http://polakate.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo dobrze wyglądasz! :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ostatnio uwielbiam nosić koszulę w pasie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dzięki za komentarz ;)
    Bardzo fajnie wyglądasz! Lubię kolor czarny :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Koszula podoba mi się w obu wersjach :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam taką czerwona i bardzo ją lubię! Z męskiej za dużej koszuli można zrobić extra sukienkę:P Zapraszam: melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Super ta koszula :)
    Lubie takie nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  46. świetna stylizacja, taka prosta a zarazem ponadczaswowa :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)