czwartek, 7 maja 2015

Juwenalia, czyli jak bawią się studenci.

Nadszedł oczekiwany przez wszystkich studentów czas juwenaliów. Czas, który dla większości ma same plusy. Odwołane zajęcia na uczelni przez wykładowców, albo przez..studentów, godziny rektorskie, a co za tym idzie - mnóstwo wolnego czasu! Organizowane są różnego rodzaju wydarzenia, koncerty, domówki, wypady ze znajomymi, imprezy. Nawet pogoda nie jest wstanie nam przeszkodzić!








Juwenalia na mojej uczelni zaczęły się we wtorek. Od tej pory codziennie w ciągu dnia organizowane są różne atrakcje, a wieczorami koncerty, na których zawsze są tłumy. W tym roku występuje między innymi enej coma, bednarek, eldo, ostr, lemon, brodka i wiele innych. Można pośpiewać, poskakać, potańczyć. Dla każdego coś dobrego!





Inni wolą zebrać znajomych i pójść na domówkę, albo spotkać się i zrobić grilla na miasteczku. Klimat i atmosfera na miasteczku studenckim podczas juwenaliów jest tak wspaniała, że aż ciężko ją opisać. Nigdy nie widziałam tylu uśmiechniętych, szczęśliwych ludzi, których łączy świetna zabawa - w jednym miejscu!





Najważniejszym punktem każdych juwenaliów jest pochód. Przebrani w najróżniejsze stroje studenci idą ulicami miasta,śpiewając i krzycząc charakterystyczne dla danej uczelni teksty. Niesamowite uczucie w tym uczestniczyć!





Każdy student wie jak juwenalia są nam potrzebne, ale niekoniecznie naszej wątrobie:D Ja uważam, że mimo wszystko w tej kwestii nie należy przesadzać. Jak to mówią co za dużo to nie zdrowo. W tych czasach niektórzy bez alkoholu nie potrafią się bawić, ale mimo wszystko trzeba znać umiar.





Niestety po juwenaliach zbliża się wielkimi krokami czas sesji, dlatego życzę Wam drodzy studenci nabrania sił, energii i motywacji, żeby zdać egzaminy w pierwszych terminach!
Buziaki!



bluzka - tally weijl, kurtka - sh, spodnie - new yorker, torebka, buty - no name

30 komentarzy:

  1. cudna bluzeczka, ja niestety w juwenalia siedzę w domu i pochłaniam swój cenny czas nauką :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj spacerując po Toruniu można było zobaczyć wielu, świetnie przebranych studentów :)
    śliczne zdjęcia :>
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz na bardzo sympatyczną dziewczynę, świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz zjawiskowo, do tego klimatyczne zdjęcia, które wyglądają fantastycznie na tle kwiatów. O tak juwenalia są strasznie wyczekiwane przez studentów. Jednak tak jak piszesz dla wątroby jednak nie są zbyt dobre :)
    Pozdrawiam !

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia :) juwenalia to fajny czas, już cieszę się na nadchodzące koncerty ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog, zapraszam do mnie jestem tu nowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze że juwenalia już się kończą to moja wątroba odpocznie :D
    Fajnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała bluzeczka! Zdjęcia bardzo pozytywne. Och, na O.S.T.R-ego i Eldo sama bym chętnie wpadła... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna bluzka i zdjęcia :).
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :D
    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna bluzka i noś bez kurtki bo zgubisz piękną talię :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja miałam jechać na Ursynalia, ale nie wyszło :) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bluzka jest obłędna a Ty w niej wyglądasz pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne i wiosenna zdjęcia :) a bluzka jest boska !

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne fotki! Ach juwenaila, kiedy to było ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluzka wygrywa!!!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale cudowne zdjęcia; )ja juz zaobserwowałam; )
    Thedesiree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pytałaś o wspólną obserwację, ja już, a ty? Czekam na uczciwy rewanż:)

    http://agi-aggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. a u nas juwenalnia za tydzien

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia, bardzo bardzo ładnie wyglądasz :) Masz cudowną bluzeczkę z baskinką, i ogólnie cała stylizacja i post są extraa :)
    Ja już obserwuję i byłoby mi bardzo miło gdybyś zrobiła to samo :)
    Zapraszam http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Baskinka jest cudowna! To chyba taki świetny czas odreagowania, nie myślenia o zbliżającej się sesji.:D

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)