czwartek, 14 maja 2015

im mniej czasu tym więcej zrobię!

Już jakiś czas temu zauważyłam, że im bardziej mam napięty grafik tym bardziej realizuje wszystko z jego listy. To może się niektórym wydawać dziwne, ale tak właśnie jest. Przez ostatnie dwa tygodnie miałam bardzo dużo wolnego czasu, zrobiłam wiele zaplanowanych rzeczy, alee..tak naprawdę mogłam zrobić więcej! Kiedy mam dużo, zajęć, nauki, uczelnie, obowiązki, nie tracę czasu na głupoty tylko działam. Człowiek jest już chyba tak zaprogramowany. Jak mamy za dużo czasu to jakiś głosik z tyłu głowy mówi, żeby jeszcze trochę poobijać się przed komputerem, czy telewizorem. Następnym razem obiecuje, że się z nim policzę!;)














tunika - sh, legginsy - no name, kurtka - house, buty - h&m

34 komentarze:

  1. Super stylizacja i włosy <3
    Pozdrawiam
    typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. to prawda jak jest za dużo czasu to nic konkretnego się nie zrobi haha :> świetne zdjęcia :)
    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się tunika:)
    Loki masz cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobnie - im więcej do zrobienia, nauczenia tym większa potrzeba i motywacja. Jak mam mało to zwykle to olewam i pojawiają się konsekwencje. Ale tak było zawsze, więc się już przyzwyczaiłam... Jak koleżanka powyżej zazdroszczę loków i pozdrawiam :3
    Link do mnie: worldofrosalindi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. pytanie : wzorujesz sie na kimś? :) cudny blog
    skomentujesz moją ostatnią notke? będzie mi miło :) -- > ❀Blog ❀

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja jest cudowna, tak samo jak Twój uśmiech! Całość wywarła na mnie bardzo pozytywne wrażenie! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam tak samo :)) identyko !
    wspaniałe zdjęcia :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. coraz więcej osób w niebieskich odcieniach widzę, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zwłaszcza komputer bardzo pochłania czas. Racja, im więcej zadań, tym lepiej organizujemy czas :)
    świetna tunika :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja ostatnio zauważyłam coś podobnego, tyle że jeśli rano mam malutko czasu- zbieram się migiem! a gdy mam dużo czasu, to zbieram się tak powolutku, że w efekcie niemal zawsze spóźniam się na autobus. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest dość znany paradoks ;D piękne zdjeci i strój.:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam podobnie :p
    świetne zdjęcia :D

    Zapraszam na konkurs: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia! : ))) Masz bardzo ładne włosy :* Pozdrawiam :* http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz :)
    Też tak mam, im mniej czasu, tym więcej zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. niestety większość swojego czasu poświęcam na komputer czy tv :/
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. coś w tym jest... jak mam mało czasu to zawsze dopnę wszystko na ostatni guzik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. JA również lepiej pracuje w natłoku obowiązków, a już na pewno znacznie kreatywniej!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/05/kamizelka-diy-i-pienkowy-plecak-od-lisy.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiście tak jest, jak piszesz. Im więcej czasu, tym mniej rzeczy mogę zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  20. zdecydowanie jest tak jak piszesz :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  22. no ja mam dokładnie tak samo:) im więcej czasu, tym mniej zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna kurtka ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. obserwuję, czekam na rewanż ;)

    ylyys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne masz włosy , podobają mi się takie kręcone :) P
    Pytałaś o obserwacje - dołączyłam do obserwatorów bardzo tu ładnie , zapraszam do mnie :)http://www.skezjablog.eu/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia :)
    Obserwujemy ? :) Jak tak to zacznij i napisz mi :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny blog ! Pozazdrościć :(
    Przy okazji widać że lubisz to robić :*
    Świetna notatka , świetna właścicielka bloga !
    Powtarzam się ale brak mi słów ._.
    CO powiesz na wspólną obserwację ? Jeśli się zdecydujesz zapraszam do
    mnie i czekaj na uczciwy rewanż . (Zawsze oddaję obserwację do 24 h )

    http://patrycjabunt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)