czwartek, 16 kwietnia 2015

organizacja czasu?

Czasami tak jest, że budzimy się rano i chcemy zmienić świat. Chcemy być szczęśliwi, bardziej zorganizowani, ale kiedy zobaczymy za oknem deszcz od razu nam przechodzi. Jak dłużej zatrzymać przy sobie ten zapał? Hmm, po prostu musimy bardzo tego chcieć! Przy dobrej organizacji czasu znajdziemy go na wszystko, obowiązki, przyjemności, a możliwe, że będziemy mogli nawet przez chwilę się ponudzić;)
Przede wszystkim musimy ustalić nasze priorytety. Jak to się mówi: najpierw obowiązki później przyjemności. Musimy zadać sobie pytanie, jakie obowiązki mamy? co jest najważniejsze? I na tym skupić się najpierw. Ale to często nie jest takie proste. Obok leży laptop, telefon, trzeba sprawdzić facebooka, maila, poprzeglądać strony. No właśnie, trzeba się pozbyć wszystkich rozpraszaczy. Poświęcić godzinę, dwie i mieć to z głowy. Często też robimy rzeczy, które nie do końca nas interesują. Czytamy to co wszyscy czytają, oglądamy to co wszyscy oglądają. Ulegamy modzie zamiast skupić się na tym co interesuje NAS. Bo dlaczego mamy czytać książki psychologiczne skoro nam to jest nie potrzebne, dlaczego mamy oglądać mecz, skoro nie interesujemy się sportem. Skupmy się na tym co sprawia nam przyjemność, zrobimy to dobrze i przede wszystkim będziemy czuć się dobrze z samym sobą.


kurteczka- sh, tunika, buty - no name, legginsy - h&m, bransoletka - edibazzar





































28 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze napisana notka :) Niestety rozpraszacze taaaak bardzo kuszą!
    http://panda-w-wielkim-miescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zdjęcia z promieniami słonecznymi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja czasem jednak wolę najpierw przyjemności :P ale staram się z tym walczyć xD


    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Z moją organizacją czasu nie jest niestety za dobrze... lenistwo często bierze góre, po za tym tak jak napisałaś- wiele rzeczy rozprasza. :)
    Najgorsza jest tendencja do odkładania czegoś na później, zwłaszcza obowiązków, a potem się piętrzą i piętrzą, aż nie wiadomo za co się zabrać.

    Ładny wzór tuniki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękną masz sukienkę!
    Przypominasz mi jedną z uczestniczek TOP Model, mówił Ci to już kiedyś ktoś??
    Ściskam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie ! :)

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie rozprasza słoneczko za oknem. Wtedy zamiast wziąć się w garść myślę o tym jak przyjemnie wygrzewać się w promieniach słońca czy pospacerować.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jestem strasznie niezorganizowana . Ładne zdjęcia ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. W zupełności zgadzam się z tym postem! Kiedy już mam zamiar zabrać się za naukę rozprasza mnie tak dużo rzeczy: pogoda, telewizja, bałagan, gorąco, zimno. A co do oastatnich zdań, to zdecydowanie czas aby zacząć robić to, co sprawia nam przyjemność. :)
    Mój blog, klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie włosy masz cudne! ja już się nie uczę a brakuje mi tego;p

    OdpowiedzUsuń
  11. masz rację - trzeba skupić się na tym co nas interesuje, a nie lecieć zgodnie z moda ;-)
    świetnie wyglądasz.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie, ja podczas nauki muszę w końcu odłożyć ten telefon!
    Bardzo ładna stylizacja, a na zdjęciach podoba mi się także ten prześwit słońca.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia, masz piękną urodę :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna tunika w stylu boho, który teraz wchodzi na salony :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie! Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna tunika - podoba mi się jej wzór. Zapraszam, melodylaniella.blogspot.comr!

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie to jest to. Zatrzymac ta chęć życia jak najdłużej przy sobie nie patrząc na nic dookoła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi wcześniej, chodząc tylko do szkoły i ucząc się wydawało mi się, że i tak nie mam czasu na nic, a teraz po za chodzeniem do szkoły i uczeniem się jeszcze dodatkowo pracuję dorywczo prawie codziennie, uczę się sama języka koreańskiego i potrafię znaleźć czas na wszystko. Tylko poprostu musiałam zrobić selekcję i zorganizować swój czas i przede wszystkim nauczyć się nie marnować go bezsensownie przed telewizorem czy laptopem na rzeczy które nic nie wnoszą do mojego życia :)
    Ciekawy post :)
    Pozdrawiam,
    http://nada--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja niestety jakoś nie umeim sobie dobrze zorganizować czasu, ciągle nie mam na nic czasu a jest to spowodowane szkołą ;/
    Śliczne zdjęcia. http://paamietnik-kingi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne włoski :*
    mogłabym prosić o poklikanie w ost poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoja tunika mnie zachwyciła:) ma bardzo fajny wzór :)
    Bardzo ładnie wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajne rady, na dobrą organizację :)
    i stylizacja oczywiście również piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny wpis, piękne włosy, genialna stylizacja ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny blog :D tekst z przesłaniem
    pozdrawiam :)

    http://allaboutitaactually.blogspot.com/
    zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)