niedziela, 19 kwietnia 2015

małe grzeszki

Niedziela jest dniem, kiedy pozwalamy sobie na więcej. Dłużej śpimy, więcej oglądamy tv, więcej.. jemy;) W tygodniu mamy tak rozplanowany czas, że czasami ciężko zmieścić te 5 posiłków dziennie. Są one zdecydowanie mniejsze i zdecydowanie zdrowsze, przynajmniej u mnie. No ale w niedziele możemy sobie pozwolić na małe grzeszki!
Wychodzę wam na przeciw i może zainspiruje kogoś do obiadu na słodko;)

Naleśniki pełnoziarniste z jogurtem i twarożkiem






Czego potrzebujemy? 



2 szklanki mąki pełnoziarnistej
szklanka mleka
szklanka wody
jajko
łyżka cukru
szczypta soli


Łączymy wszystkie składniki.

Miksujemy do gładkiej masy.



Nadzienie:


duży jogurt naturalny
250 g twarożku
cukier puder

Łączymy twarożek z ok. dwiema łyżkami jogurtu i mieszamy. Ja dodałam jeszcze łyżkę cukru brązowego. Resztę jogurtu zostawiamy do polania naleśników.


Naleśniki smażymy na kropelce oliwy z oliwek. Ja do rozsmarowania użyłam tego pędzelka, którego kupiłam w biedronce.

Jeden naleśnik = jedna chochelka. Ważne żeby naleśniki były bardzo cieniutkie.

Smażymy do zarumienienia z dwóch stron.

Z podanych składników wyjdzie ok 7-8 naleśników.

Na 1/4 naleśnika nakładamy twarożku.


Składamy tak jak pokazane na zdjęciach;)


Polewamy jogurtem według uznania.


Na koniec posypujemy cukrem pudrem.




I gotowe! 







Smacznego !

57 komentarzy:

  1. wygląda pysznie! <3 uwielbiam naleśniki <3
    nowy post u mnie! - http://beansjolanta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Obiad u nas nie był na słodki, ale ciach i lody po obiedzie jak najbardziej

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Smacznie wyglądają, a i pełnoziarniste to akurat dobrze! : D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pysznie wyglądają :) ostatnio mam bzika na punkcie sałatek, ale naleśniki też dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda smacznie! :)
    Pozdrawiam i obserwuję:)
    natuuszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniamii i przy okazji jeszcze zdjęcia śliczne :)
    Chyba zabiorę się za to w tygodniu ! :D
    Pozdrawiam ;)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają przepysznie, idealna opcja na śniadanko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mm pychota! ;d

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam naleśniki w każdej postaci :)
    www.kaskawsieci.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale narobiłam sobie ochoty na naleśniki, wyglądają apetycznie !
    Pozdrawiam :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Looks delicious!

    Please click in the Romwe link on my post!
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/04/spongebob.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejciu ! ale mi narobiłaś ochoty na naleśniki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ale pyszności!!!!dzis juz za pozno ale jutro takie robie!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam naleśniki!:)
    Twoje wyglądają mega smacznie:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja uwielbiam naleśniki..:) Twoje wyglądają wybornie! Dziękuję za odwiedziny i zapraszam do wspólnej obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale pysznie wyglądają :-) takie grzeszki to nie grzeszki ;-) Uwielbiam wszelkie naleśniki i placuszki i często na II śniadanie robię omlety owsiane lub placuszki owsiano-bananowe :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie w domu często przygotowuje się dania z pełnoziarnistej mąki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pewnie, że obserwujemy - ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ame pyszności! ja ostatnio na śniadanie robię placuszki owsiane z mąki pełnoziarnistej ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  20. Naleśniki najlepsze danie, Twoje wyglądają bosko ! :) pytałaś o obserwację, ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dzieki) juz obs) czekam na rewansz

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wygląda *.* ♥
    Oczywiście obserwuje i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pyszności!:> obserwuje:) http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. sama bym teraz takie zjadla :D

    OdpowiedzUsuń
  25. ale tu przepysznie! :) dziękuję za odwiedzinki i pozdrawiam! :)
    pytałaś o wspólną obserwację, ja już i czekam na Ciebie! buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  26. jak Ja uwielbiam naleśniki <3
    pięknie podane :)
    obserwuję :) daj znać ;)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Pysznie wygląda :D
    Obserwuję oczywiście i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham naleśniki, jakbym mogła to bym jadła codziennie! :)
    Pytałaś o wspólną obserwację- JA JUŻ :)


    http://moooneykills.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądają pysznie! A jaki fajny pędzelek do oliwy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. jasne, obserwujemy :) ja już zaobserwowalam, teraz Twoja kolej;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale mi smaka narobilas....szkoda że jestem taka leniwa i zjem tylko kanapkę z serem :d

    OdpowiedzUsuń
  32. Noo niee... ale mi smaka narobiłaś :D już mam pomysł na dzisiejszy deser :)
    Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  33. ale urocze zdjecie;*
    obserwujemy? ja już;d

    mogłabyś poklikać u mnie w poście ? http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię to, jadłabym i w ogóle :D Uwielbiam naleśniki zwłaszcza jak są posypane cukrem pudrem :)
    Obserwuję bloga i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pyszota! I zdjęcia są świetne!
    Pewnie, zaobserwuj i daj znać, chętnie się odwdzięczę

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  36. Pysznie wyglądają!
    Tak, obseruwjemy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Smaczny grzeszek , ja do takich naleśników podaję jeszcze sałatkę owocową :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. mmmm, pysznie wyglądają ! :)

    Pytałaś o obserwację więc, obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. mmmm, pysznie wyglądają ! :)

    Pytałaś o obserwację więc, obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. nie dodałam, że obserwuję jako "pieszczoch " ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. smacznie wygląda :* Warte grzechu :3
    może wspólna obserwacja?
    daj znać u mnie :)
    Gabrielle-klik!

    OdpowiedzUsuń
  42. wyglądaja pysznie :)
    zapraszam
    www.stuffladyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. obserwuje ;) zapraszam do mnie
    http://fashionbutiquepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuje teraz ty :)
    glamour-talia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. pychota !

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. obserwuję ;) Twoja kolej ;)

    http://fashionbutiquepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny przepis, koniecznie musimy wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)