czwartek, 30 kwietnia 2015

jewelry

Bardzo ważnym dodatkiem do każdej naszej stylizacji jest biżuteria. Kiedy założymy zwykły biały podkoszulek będziemy wyglądać nijako. Ale już po zawieszeniu na szyi efektownego naszyjnika, rzucimy się w oczy, a zakładając skromny mały wisiorek uzyskamy bardzo fajny minimalistyczny efekt. Jak widać biżuterie możemy dobrać do każdego stylu, sytuacji, osoby. Trzeba jednak uważać, żeby nie przesadzić. Przecież nikt nie chce zostać nazwany 'choinką' ;)





Ostatnio dosyć spontanicznie zaopatrzyłam się w trzy naszyjniki. Zazwyczaj wybieram srebro, ale jak widać dwa z trzech są złote - kobieta zmienną jest;)

Pepco (9.99zł)

Pierwszy kupiłam w pepco. Były jeszcze w odcieniach różu i mięty. Długo zastanawiałam się który wybrać i cieszę się, że postawiłam klasykę, bo pasuję do wielu ubrań. Mogliście go zobaczyć tutaj.



Pepco (2.99zł)

Ten kupiłam ze względu na..cenę. Łowca okazji ze mnie;)

Sinsay (9.99zł)

Ten naszyjnik kupiłam pod wpływem chwili. Jeszcze ani razu go nie miałam na sobie, więc zobaczymy czy było warto.



Zapraszam na mojego instagrama ;)

32 komentarze:

  1. muszę wybrać się do pepco, bardzo mi się podoba ten pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy naszyjnik z pepco jest mega :)

    supersubi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ten z symbolem nieskończoności jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie naszyjniki są bardzo bardzo bardzo ładne. Ciekawy post. Też uważam że drobne dodatki takie jak właśnie biżuteria pięknie urozmaicają naszą stylizację ;)
    Obserwacja za obserwację? Jeśli tak,zacznij i napisz u mnie ;)
    Zapraszam http://infinityyoung01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten z pepco nest genialny. Mam nadzieje, ze jak bede w pepco to go znajde :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne naszyjniki ! :)
    Obserwuję i czekam teraz na Ciebie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie dodatki :) W Pepco zawsze znajdzie się coś ładnego i co najważniejsze za `grosze` ;) Warto tam wpadać.
    Fajny blog, obserwuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna biżuteria :) I jeszcze za taką cenę :) Grzech nie wziąć :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna biżuteria :) szczególnie ten ze znakiem nieskończoności.

    hopefulness5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, a jaka cena korzystna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne drobiazgi. POdoba mi się ten złoty ze znakiem nieskończoności

    http://www.simplethingsbyjok.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Również wolę srebro, złoto do mnie nie przemawia, aczkolwiek... Mam dwa naszyjniki w swojej kolekcji w kolorze brudnego złota ;)
    http://panda-w-wielkim-miescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też lubię takie błyskotki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe są te Twoje drobiazgi! Ja biżuterię uwielbiam i mogłabym wydawać na nią pieniądze cały czas! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. srebna propozycja podoba mi sie bardzo :) bedzie pasowac prawie do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Srebrny naszyjnik wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiedziałam, że w Pepco można dostać takie dodatki;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten "trójkątny" mi skradł serce <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Naszyjnik ze znakiem nieskończoności świetny :)
    Ja już obserwuję, a Ty? :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna biżuteria :)
    Podobają mi się trójkąty :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jedyne co noszę na szyi to łańcuszek z serduszkiem od mojego R., co nie zmienia faktu, że mam kilka naszyjników, o których właśnie mi przypomniałaś. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię biżuterię ale staram się z nią nie przesadzać żeby tak jak piszesz nie wyglądać jak choinka;) Bardzo podoba mi się naszyjnik z Sinsay :)

    OdpowiedzUsuń
  23. naszyjnik z trójkątami jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)