sobota, 4 października 2014

Siłownia vs mel b

Od zawsze myślałam, że kupowanie karnetu na siłownie to strata pieniędzy. No bo po co, przecież równie dobrze można w domu wyciągnąć mate, założyć sportowe buty, włączyć chodakowską czy mel b i ćwiczyć.  Nie dość, że zaoszczędzamy pieniądze to jeszcze czas potrzebny na dojazdy tam i z powrotem, a i efekty są zadowalające. Nikt nie widzi kropli potu spływajacych po policzkach, nie słyszy jak pod nosem mruczymy kiedy to się wreszcie skończy. Same plusy. Jednak od tego roku zmieniłam zdanie. Na początku do tej zmiany decyzji zachęciło mnie głównie bieganie. Wiadomo można to robić na polu i taki miałam zamiar! Ale wiadomo, mamy jesień, później zimę, pogoda jeat kapryśna i akurat wtedy jak będziemy mieli czas może pokrzyżować nasze plany. Pozostaje więc bieżnia. Niestety sama sobie jej nie kupię;) i takim oto sposobem zdecydowałam, że będę chodzić na siłownię. 

W galerii krakowskiej otworzyli ósmą już w Krakowie siłownię platinium. I z racji tego otwarcia przez pierwsze 7 dni można korzystać z wszystkich atrakcji zupełnie za darmo! Jakbym mogła nie skorzystać:D Do tej pory byłam 3 razy i na tym się nie skończy. Czas mi tam mija bardzo szybko i nawet nie zauważam że biegnę już pół godziny. A wszystko dzięki nowoczesnym bieżnią, na których mogę słuchać muzyki, oglądać teledyski, filimiki na youtube a nawet grać w pasjansa.

Oczywiście nadal będę ćwiczyć w domu, bo jak wrócę na wieś to siłowni mieć nie będę. Oby dwa sposoby pomogą nam uzyskać idealną sylwetkę, bo sekret tkwi nie w miejscu, a w naszych głowach i motywacji;)















koszula, buty - sinsay, legginsy - stradivarius, torebka - sh


43 komentarze:

  1. Świetne legginsy :) Powodzenia z ćwiczeniami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula bardzo mi się spodobała! Ładna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna torebka :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wazne jak sie cwiczy wazne ze sie to wogole robi :)
    nominowalam cie do LBA :) http://f-g-b-y.blogspot.com/2014/10/liebster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie , siłownia to nie to samo co ćwiczenie w domu. Tym bardziej że są tam profesjonalni trenerzy, którzy skorygują nasze błędy w wykonywanych ćwiczeniach, to bardzo duży plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Siłownia to fajna sprawa :)
    Moja znajoma chodzi i jest bardzo zadowolona ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie moim sposobem na wykręcenie się od siłowni jest tekst, że bezsensu wydawać pieniądze skoro można ćwiczyć w domu. Jednak w domu nie mam kompletnie chęci, czasu i motywacji, żeby ćwiczyć, a jak się już pójdzie na siłownie to trzeba! Twój post mnie zachęcił i wreszcie wybiorę się na siłownię :)

    http://martixs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Te legginsy są mega, jeszcze takie letnie<3
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/10/coralove.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Poszłabym na siłownię i trochę się poruszała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. What a great pants dear :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoja torebka jest rewelacyjna ! chciałabym taką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest jeden z moich najlepszych ciucholandowych łupów.;)

      Usuń
  12. oo ja ćwiczę z mel b ;) Śliczne zdjęcia! ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyglądasz, swietne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aaa uwielbiam ćwiczyć z Mel B :) ! Zazdroszczę Ci tej siłowni ! *o* z chęcią wybrałabym się w takie miejsce, same plusy ! ;) Set bardzo fajny i dopasowany, duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja wygląda na bardzo wygodną i mogę się założyć że też taka jest, prawda? :) Świetnie dobrałaś zarówno desenie jak i kolorystykę ubrań, jestem zachwycona :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo wygodna! jedna z moich ulubionych;)

      Usuń
  16. Chodziłam na siłownie, aktualnie zrezygnowałam i ćwiczę z Mel B i Chodakowską. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. fantastyczne spodnie!! :)
    Serdecznie zapraszam na: www.okomody.blogspot.com
    Pozdrawiam A.J. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety sama jeszcze nie rozpracowałam tego jak dodać taki gadżet u siebie na blogu, zachowując przy tym profil broggera - dokładnie tak jak masz Ty :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna ta siłownia! Ja akurat ograniczam się do ćwiczenia w domu, bo u mnie nie ma żadnej ;/

    http://raspblueberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. fakt, cudowny post ;) ja na siłowni bylam raz, ale za to codziennie cwicze mel b albo chodakowska :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna bluzeczka, ma śliczny kolor:) obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna stylizacja, oczywiście również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. boska torebka <3 sama poluję na brązową, jak narazie bez skutku hehe :**

    OdpowiedzUsuń
  24. A widzisz:) Ja dokładnie jestem tego samego zdania jakiego ty byłaś czyli ćwiczonka w domu. Ćwiczę co drugi dzień 8 min abs i pośladki i w sumie jest ok. W moim przypadku chodzi przede wszystkim o czas i fakt, że mogę ćwiczyć przed śniadaniem potem prysznic i do pracy.

    http://joannok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, czas to jest problem, ja wczesniej musiałabym długo dojeżdżać na siłownie, a teraz trzy przystanki i jestem!;)

      Usuń
  25. Jeśli kupisz karnet na siłownię będziesz miała większą motywacje bo szkoda ci będzie marnować pieniędzy a sama w domu to zawsze może być wymówka jutro poćwiczę dłużej za to (własne doświadczenie)
    bardzo ciekawy blog będę tutaj częściej zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! ;) a poza tym ćwiczenia w domu mi się już znudziły, potrzebuje jakiejś zmiany;)

      Usuń
  26. właśnie sama ostatnio zastanawiam się nad siłownią, bo chcę się wziąć za siebie ;D ale hamuje mnie fakt, że jest tam pełno ludzi, którzy się paczą heh :p co do stylizacji - super, idealnie na co dzień;)
    buziaki i zapraszam do siebie częściej;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie nie! Każdy ćwiczy i nie zwraca zbytniej uwagi na innych;)

      Usuń
  27. Hej zostałaś nominowana przeze mnie do libster blog award jeżeli chcesz wiedzieć więcej, zapraszam do siebie http://klauditte.blogspot.com/ :)
    To nie spam ! :) buziak ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Sama marzę o bieżni,super sprawa,na pewno kiedyś kupię:))
    Świetnie wyglądasz:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bym kiedyś chciała mieć swoją własną bieżnie;)

      Usuń
  29. pięknie wyglądasz, ja nigd nie byłam na siłowni! ;)

    ps: poklikasz u mnie w linki w najnowszym poście? do wygrania P O S T P R O M U J Ą C Y !



    HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. pięknie wyglądasz, świetna koszula :*

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)