wtorek, 21 października 2014

Pesymizm nie jest fajny

Nic bardziej nie skreśla naszych marzeń od z góry założonej porażki. Po co od samego początku podcinać sobie skrzydła narzekaniem, że coś nam się nie uda, nawet nie próbując.
Tak naprawdę połową sukcesu i najważniejszym krokiem jest powiedzenie sobie: dam radę! bo jak nie ja to kto? Przyznaję, że zdarzają mi się chwilę zwątpienia, ale wszyscy jesteśmy tylko ludźmi. Ważne, żeby nad tym pracować i starać się aby takich chwil było coraz mniej.

I tutaj przytoczę sytuacje znane Wam na pewno ze szkoły/studiów. Nic nie jest bardziej demotywujące od osób, które powtarzają po co się uczyć, przecież i tak nie zdamy. Raz posłuchałam takiego gadania od wyższych roczników i już więcej nie popełnię tego błędu. Jeśli od samego początku będziemy podchodzić z pesymizmem do egzaminu, sprawdzianu, powierzonego nam zadania, albo marzeń to możecie być pewni, że wasze wszystkie obawy się spełnią i nigdy nie odniesiecie sukcesu! Wiem jak trudno uwierzyć, że z setki osób to własnie my dostaniemy pracę, z milionów ludzi to własnie my wygramy z totka (tu chyba przesadziłam), że 30 osób to właśnie ja zdam egzamin, bo w niedalekiej przyszłości mnie to czeka, o zgrozo! Najważniejsze to podejść do tego na luzie i przede wszystkim otaczać się osobami, które nie podcinają nam skrzydeł i są optymistami! Zawsze patrzę na takich ludzi w podziwem i mam nadzieję, że kiedyś powiem sama o sobie - JESTEM w 100% OPTYMISTKĄ! ;)










sweter, torebka - sh, spódnica - sklep we Francji, buty - no name

15 komentarzy:

  1. fajnie wyglądasz!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/elegant-rock-supra-magazine.html

    OdpowiedzUsuń
  2. cała ja:(pesymistka w 100% ale ostatnio coś się zmieniło....musiałam zacząć myśleć pozytywnie bo bez tego teraz by mnie w kaftanach wywieźli;)
    super sesja:)
    rozmaitowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja :)

    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi sie stylizacja, przypomina takie jakie mozna zobaczyc na tumblr/weheartit :)

    http://f-g-b-y.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Tobą! Też uważam, że ważne jest optymistyczne nastawienie do życia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie czeka w maju maturka, więc zdecydowanie mówię, że zdam i oby się spełniło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful skirt and bag dear :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. ja z natury jestem pesymistką, lubię sobie ponarzekać, aczkolwiek jeśli wiem, że muszę coś zrobić - np. uczyć się właśnie do egzaminu to martwię się tylko sobą, nie gadaniem innych i po prostu się uczę - chyba za bardzo zakręciłam ;D ps. pytałaś o obserwacje - ja już ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja, urodzona pesymistka, staram się myśleć pozytywnie, ale nie zawsze mi to wychodzi. Masz rację, że pozytywne myślenie to połowa sukcesu.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny, jesienny look ! :)

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię czytać Twoje notki! ;)
    Ja z zasady jestem realistką. Dostałam trochę kopniaków od życia i mój optymizm przerodził się w realizm. Chociaż nie powiem, bo zawsze staram się zakładać, że szklanka jest do połowy pełna ;)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)