czwartek, 4 września 2014

Liebster Blog

Już od jakiegoś czasu przymierzałam się do postu, w którym zawrę trochę informacji o sobie, a ta zabawa dała mi motywację, żeby w końcu coś takiego stworzyć. Dziękuję Wiktorii

Nominacja Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób, informujesz o tym i zadajesz 11 pytań.

Ja odejdę troszeczkę od tych reguł i nominuję każdą osobę, która zobaczy tego posta i oczywiście będzie chciała umieścić go na blogu. Pytania takie same jak te zadane mi;)


1.Kim jest dla Ciebie przyjaciel?
Przyjaciel jest dla mnie jedną z najwazniejszych osób na świecie, osobą przy której mam totalną swobodę bycia sobą;) Z reguły trudno mi zaufać, potrzebuję naprawdę dużo czasu.
Mam trzy przyjaciółki, którym mogę powiedzieć wszystko + moja siostra;)




2.Ukochany kraj do którego chciałabyś pojechać?
Hmm.. nie mam jednego konkretnego. Chciałabym pojechać wszędzie tam gdzie jest przepiękny widok morza i malowniczych krajobrazów.



3.Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
Bez rodziny, mojego chłopaka i przyjaciół. A z takich materialnych rzeczy to chyba bez wody, zielonej herbaty i komórki!


  4.Co lubisz w blogosferze?

To, że mogę napisać wszystko na co mam ochotę, że mogę podzielić się moimi przemyśleniami, stylem. I to, że za kilka lat będę mogła do tego wrócić i powspominać.

 5.Jak długo piszesz posta na bloga?

Zależy, czy dodaje stylizację, czy piszę jakiś tematyczny post. Jeżeli chodzi o dokładny czas to przyznam, że nie zwracałam na to nigdy uwagi. Tym bardziej, że czasami piszę post 'na raty'.

 6.Ulubiony film ?


Ciężko wybrać, oglądałam dużo wartościowych filmów i każdy wniósł coś do mojego życia. Jednak nadłużej przeżywałam 'Trzy metry nad niebem' i 'pamiętnik'.


 7.Jednym słowem opisz swój charakter.

Ciężko jednym słowem, bo wiadomo mam i wady i zalety, więc może napiszę: wrażliwa wredota :D


 8.Co lubisz robić w wolnych chwilach?

Ojej pełno rzeczy! Gotować, ćwiczyć, robić zdjęcia, oglądać seriale, filmy, spotykac się ze znajomymi, z chłopakiem ;)

 9.Na co wydajesz najwięcej pieniędzy?

Zdecydowanie ciuchy! Jestem zakupogoliczką, ale staram się z tym walczyć.




10.Mieszkanie w mieście czy na wsi?
Szczerze? Nie mam pojęcia. Od urodzenia mieszkam na wsi, a od dwóch lat studiuje w Krakowie i w tygodniu jestem tam. W mieście jest na pewno dużo więcej możliwości, ale z radością wracam na weekendy do domu, żeby poodpoczywać na świeżym powietrzu. Zapewne w przyszłości będę starała się to jakoś połączyć. Pewnie jakieś obrzeża miasta.




 11.Czego nie lubisz w ludziach?

Zdecydowanie fałszywości.

 12.Co najczęściej lubisz nosić?
Zależy od humoru, czasami mam ochotę na spódniczkę, buty na obcasie, a czasami conversy i spodnie.

Bardzo fajnie się bawiłam pisząc ten post, mam nadzieję, że wy też będziecie;)




27 komentarzy:

  1. też nie wyobrażam sobie życia bez rodziny i przyjaciół :) fajny post!

    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nominacji :3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Poklikałabyś w baner Sheinside ? Z góry dziękuję za pomoc !
    stay-possitive.blogspot.com
    PS. na moim blogu można zamawiać design

    OdpowiedzUsuń
  3. Także oglądałam "Pamiętnik" - to prawda, film poruszający jednak nie zupełnie wpisuje się w moje gusta filmowe. Moje ulubione filmy to "Czarny łabędź", "Przerwana lekcja muzyki" i "Requiem dla snu" :) Polecam ;)

    Pozdrawiam,
    ogurczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję! :))
    super notka, ja po trzech metrach nad niebem też długo przeżywałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. I pomysł na notkę świetny :))
    czuję się nominowana, więc mam już pomysł na następną ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawiązując do jednej odpowiedzi: jakie seriale polecasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. plotkara, PLL, The lying game np;)

      Usuń
  7. Z takimi pytaniami to trochę jak w starych czasach z wpisami do złotych myśli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam strasznie dużo takich złotych myśli;d

      Usuń
  8. Wiesz, to naprawdę fajny pomysł z tą Twoją nominacją ;) No i mamy coś wspólnego, ja również nie lubię (żeby nie powiedzieć nienawidzę) fałszywości w ludziach, bo ta cecha jest wyjątkowo przykra. Dla otoczenia.
    A już tak poza tym, to za zdanie "nie lubię się ograniczać..." polubiłam Cię jeszcze bardziej, ponieważ ludzie, którzy poszerzają horyzonty nie stoją w miejscu i nie patrzą na wszystko ogólnikowo, względem zasad :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja równiez jestem zakupoholiczką:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi miło, że odpowiedziałaś na moje pytania !! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście, po paru latach czytania swojego bloga (starych postów) mozna znaleźć ciekawe rzeczy, ja u siebie znalazłam taaakie kwiatki że szok, ale nie usunę na pewno! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. "wrażliwa wredota" hahahha to chyba też mój odpowiednik charakteru ^^ tak wogóle to masz taki porządek w szafie o ktorym ja moge pomarzyć... tez jestem zakupoholiczkąXD
    http://gabrielakugla.blogspot.com/2014/09/elegant-style-apparel.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiem, wiem i bardzo się z tego cieszę! ;) Jest o wiele łatwiejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog ;)
    http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne odpowiedzi . ♥
    Z 3MSC miałam tak samo.
    Uwielbiam ten film. ♥

    Pytałaś o wspólna obserwację - ja już i czekam na Ciebie . :)
    http://oliviejulie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam już nominowana kilka razy ale ja się w to nie bawię:)jeśli masz chwilkę to byłabym wdzięczna za poklikanie w linki w moim ostatnim poście. To dla mnie bardzo ważne, staram się o współpracę. Z góry bardzo dziękuję:* pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteśmy do siebie bardzo podobne, a co do filmu - do niedawna był to Trzy metry nad niebem, jednak teraz jest to Gwiazd naszych wina ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. również uwielbiam 3 metry nad niebem :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)