sobota, 6 września 2014

garstka informacji

 Hej!
 Dzisiejsza sobota jest bardzo pozytywna! Mam naprawde dobry humor mimo wielu obowiązków. Udało mi się nawet zrobić większosć sprawozdania z praktyk, teraz muszę się tylko zapytać co mogłabym tam jeszcze dodać.Często mam tak, że potrzebuję wenę, żeby coś dobrze napisać, cieszę się, bo dzisiaj udało mi się w nią trafić;)
 Postanowiłam nieco usystematyzować mojego bloga, co drugi post mam zamiar dodawać stylizacje, a pomiędzy tym tematyczne posty, mam nadzieję, że nie zabraknie mi pomysłów. Będzie tak przynajmniej do końca września, bo później jak zaczną się studia to będę miała ograniczone możliwości.

Mam dla Was stylizację, którą zrobiłam w zimniejszy dzień. Dzisiaj jest bardzo ciepło, więc mam nadzieję że uda mi się zrobić jakieś zdjęcia;) Mam na sobie kurtkę, którą udało mi się dorwać w sh razem z pokazywaną niedawno torebką.




kurtka, spodnie - sh, bluzka - atmosphere, buty - converse

Pozdrawiam;)

53 komentarze:

  1. Ta koszula bardzo mi się podoba! W zalewie czarno-białych i biało-niebieskich pasiastych print, ten różowy kolor zdecydowanie zwraca uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie! Ciekawe zestawienie :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bluzka <3
    http://mylittlelifetime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oki możemy obserwować, ja już, czekam na szczery rewanż :)
    Świetny outfit :)
    pauuls,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja sobota również jest pozytywna! Super conversy, muszę takie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka świetnie wyglada w te paseczkI!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kurteczka i buty <3

    Ja już obserwuję, twoja kolej www.laura-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ta bluzka ♥
    Pytałaś o wspólną obserwację, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna i lekka stylizacja :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja juz obserwuje:) czekam na twoja kolej...super koszula :)
    Jolahogg.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  11. Co prawda ostatnio jakoś odzwyczaiłam się od noszenia spodni, ale w takiej wersji chyba nie miałabym nic przeciwko nim :)
    Masz bardzo ładne włosy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę krótkie spodenki lub spódniczki;)

      Usuń
  12. Koszula jest urocza, a Ty wyglądasz wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna kurteczka:) ładnie wygląda w połączeniu z całą resztą zestawu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekna koszula, wlasnie takiej szukam <3
    Swietnie wygladasz :*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. koszula jest świetna! :)

    http://domiinique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszula bardzo przypadła mi do gustu, jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dziewczęcy outfit, zazdroszczę bucików bo ostatnio przepadłam na punkcie białych conversów ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetne i do wszystkiego pasują! Jedyny minus to, to że dużo osob je ma;d

      Usuń
  18. Stylizacja jest super:) To prawda , że z tym czasem to bywa różnie jak ktoś pracuje lub studiuje lub ma inne obowiązki , oby Ci się udało z tymi postami . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze to dobra organizacja czasu;)

      Usuń
  19. Oczywiście dodaje do obserwowanych :) Twój blog przykuł moją uwagę. Świetnie i świeżo wyglądasz:)
    Pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
  20. pieknie wyglądasz;)
    ciekawe połączenie..

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. też bym chciała uporządkować jakoś mojego bloga, ale mam tyle pomysłów, że musiałabym codziennie pisać :D tylko wtedy nie wyrabiałabym żeby odpisać na komentarze, a potem nie miałabym żadnych :P muszę się pilnować i jakoś usystematyzować :D

    beastpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna stylizacja :) Bardzo podoba mi się ta koszula :*
    Zdjęcia też są świetne :)
    Zapraszam do mnie: http://sandra2413089.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super stylizacja :) wyglądasz pięknie :D

    http://suzzue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna stylizacja! :)
    obserwujemy i liczymy na rewanż :)
    zalienki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna stylizacja!
    jeżeli chcesz obserwować jak pisałaś o zacznij :)

    http://ewciakkkk.blogspot.com/2014/09/nails-nails-nails.html?showComment=1410097434280#c3661816308198537026

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawa jest ta koszula, ma świetne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny outfit! :)

    Pytałaś o obserwację, ja już, liczę na rewanż :) Mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Super post ;)
    Pytałas o obserwację to ja już obserwuję teraz Twoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna stylizacja :)
    zapraszam do mnie http://secute7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Szukam takiej kurtki ;D I koszula też mi się podoba ;D
    Jasne, że możemy obserwować ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta koszula jest cudowna! Zawsze chciałam mieć taką, ale nie w kolorach standardowych: czerń i biel, tylko w odcieniu słodkiego różu. Jest piękna. (;

    Może wspólna obserwacja? Zawsze odwzajemniam, także zapraszam:
    http://murasakiiroanu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaka świetna kurteczka! Poluję na taką już od dawna, ale nie udało mi się jeszcze. Muszę poszukać w sh w moim mieście. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo dobrze to wygląda, pomimo że wszyscy wiemy co to jeansy i koszula ;)
    Pytałaś o wspólną obs, podoba mi się u Ciebie, więc jeśli będziesz wchodzić do mnie to oki!
    Ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  34. moim zdaniem jak popracujesz nad szablonem bloga to będzie idealnie. Bardzo przyjemne dla oka zdjęcia i tekst, tak dalej!;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Białe trampki - genialne <3
    Pytałaś o obs, ja już i licze na rewanż :)
    http://labeauteofblondes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też potrzebuję weny żeby coś napisać. Śliczne zdjęcia :)
    Obserwuję
    http://monikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. conversy! <3
    chocooonut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. świetna koszula ;)
    ja też obserwuje :)
    http://labeauteofblondes.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  39. fajna koszula:)która super prezentuję się wraz z tymi spodniami:) pytałaś o wzajemną obserwację-ja już:)liczę na rewanż:)
    rozmaitowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. niezłe łupy z sh :)
    Też często tam zaglądam :p

    Zapraszam kolaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam trampki <3 fajnie wyglądasz.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)