piątek, 12 września 2014

ciucholandowelove

pJak wiecie, bądź nie uwielbiam ciucholandy! Bardzo często jak dodaje stylizacje przynajmniej jedna rzecz jest właśnie stamtąd. Jak byłam młodsza to uważałam, że to obciach ubierać się w lumpeksach, od dwóch lat zmieniło się to diametralnie. Teraz zazdroszczę dziewczynom, które znajdą jakaś perełke w sh i a gdy ja to zrobie to jestem z siebie naprawdę dumna!
 Chyba największe szczęście mam do znajdowania swetrów i spodni. Praktycznie wszystkie moje swetry są z ciucholandu, bo nie widzę sensu wydawania ponad stówy na równie ładną rzecz, którą mogę mieć za 10 zł... ;)
W tym poście pokażę Wam parę moich najlepszych ciucholandowych łupów. Dajcie znać, czy przypadły Wam do gustu;)

  •  Sukienki


Zacznę od letnich części garderoby, które niestety przez jesienną pogodę będą musiały być schowane na dno szafy. To jest moja ulubiona sukienka z sh, uwielbiam ją ze względu na motyw kwiatów, kolory oraz wycięcie na plecach.

  • Kombinezony
To jest mój jedyny taki zakup, ale za to wyjątkowo trafiony. Uwielbiam go!
Mogliście go zobaczyć w tym poście.

  • Spódniczki

Jeżeli chodzi o kupowanie spódnic w ciucholandzie to nie mam szczęścia, to są chyba jedyne, które udało mi się upolować. Dodałam już kiedyś stylizacje z beżową i już mam w planach kolejną!

  • Bluzki


Bardzo ciężko mi jest znaleźć dobre jakościowo bluzki, a jak już jakieś są to trzeba za nie zapłacić dużo jak na sh, jednak mimo to je kupuje, bo to zawsze jest mniej niż w sieciówce. Mam szczęscie wyłącznie do koronkowych i falbaniastych koszulek. A może to moje zamilowanie do koronki?;)

  • Koszule


Koszule uwielbiam, mam ich niezłą kolekcje, tutaj pozakazałam moje ulubione trzy ciucholandowe;)

  • Spodnie


Gdyby się tak zastanowić to chyba spodni z sh mam więcej niż z sieciówek. Ogólnie mam ich maaasę, niektóre są bardzo podobne do siebie, ale przeciez muszę je mieć.. Są dobrej jakości i parę z nich mam juz długi czas;) Moje ulubione możecie zobaczyć tutaj.

  • Swetry


Tutaj to nie mam już żadnych wątpliwości, nawet nie wiem czy w mojej szafie można znaleźć sweter z sieciowego sklepu :D Kiedy kupuje sweter w ciucholandzie zwracam uwagę, czy jest omeszony. Jeśli tak to go nie kupuję. Według mnie to bez sensu, mimo że ma ładny krój. Czasami można jeszcze go podratować 'golarką do swetrów' ale w sh nie możemy tego stwierdzić, więc wolę nie ryzykować;)
W niedługim czasie dodam stylizację z widocznym białym swetrem.

A Wy jakie macie doświadczenie z ciucholandami?;)







50 komentarzy:

  1. Uwielbiam swetry,kupuję je namiętnie.Kombinezon hmm chyba mam identyczny tylko biały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy już będę w Gdańsku muszę koniecznie przejść się po lumpkach i nauczyć się wynajdywania perełek :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam parę cudeniek z lumpeksu, są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy:)! bardzo podobają mi się spodnie! zapraszam do siebie:) i jeśli to nie problem proszę o kliki w linki zamieszczone pod pierwszym zdjęciem:*
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w SH się gubię... Ilość ubrań przytłacza mnie na tyle mocno, że po wejściu do takiego miejsca, mam ochotę wybiec z krzykiem :D Dlatego zrezygnowałam z zakupów w SH. Tym bardziej, że nigdy nie znalazłam nic fajnego i zazdroszczę dziewczynom, które mają do tego talent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie mogę znaleźć spodni, ale koszulki, bluzy, koszule, kamizelki wiele perełek znalazłam właśnie w SH ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w mieście generalnie ciężko jest znaleźć coś wartego uwagi. Tobie się udało, gratulujęęę :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że szaleństwo zakupowe się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne sukienka w kwiaty! łap okazję póki jeszcze nie jest zimno i korzystaj z niej :)

    http://ewciakkkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej masz tego naprawdę sporo! Trzeba mieć oko żeby złowić takie cudeńka :)

    http://panda-w-wielkim-miescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżdżę tam 2 razy w roku gdy jestem u cioci i na prawdę uwielbiam na kupować. Wychodze po 2-3h z pełnymi torbami ;) Świetne rzeczy poza tym ;) + obserwuję cię juz od dawna
    http://hitoshiii.blogspot.com/ zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te nowości są super, mnie nigdy nie udało się złapać czegoś fajnego w ciucholandzie :<

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam ciucholandy! dużo mam rzeczy z sh:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja lubię czasami się przejść jak mam więcej czasu aby poszperać między wieszakami, bo wśród masy ciuchów, które zupełnie mi się nie podobają można trafić na jakieś cudeńko i to jeszcze w super niskiej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy blog i post :), nigdy nie podchodziłam w ten sposób to lumpexów, ale to co napisałaś dało mi trochę do myślenia ;)
    Pytałaś o wspólną obserwacje - jasne! Zacznij i napisz u mnie w komentarzu, a na pewno zrobie to samo :))

    brunetteinjeans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ale spodni złowilas:) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ze mną jest tak, że osiągam apogeum szczęścia, gdy coś uda mi się upolować, jednak no z cierpliwością u mnie krucho, wiec rzadko to się zdarza ;)
    Mogłabyś wstawić zdjęcia gdy masz te ciuchy na sobie, ale wierzę, że są bezcenne i ładne ;)
    Pozdrawiam ciepło !

    http://cherry-mug.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne rzeczy, tylko pozazdrościć!
    Ja od roku kocham sh, większość moich ubrań pochodzi właśnie stamtąd. Mam swój jeden ulubiony i kiedy rzeczy są za 1zł, to nie wyobrażam sobie tego, żebym wtedy tam nie zajrzała.
    Zapraszam do siebie, ostatni post to perełki z sh :)
    http://mylittlelifetime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super ubrania! Ja nigdy nie mogę nic ładnego znaleźć :(
    Liczę na jakąś stylizację z łupami!
    http://fashion-and-lifestyle99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. sporo tego znalazłaś :)
    super, bo ja nigdy nic nie potrafię znaleźć :P

    ______________
    a u mnie?
    nowa zakładka o urodzie, co znaczy?
    nowy post

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta sukienka z pierwszego zdjęcia jest super :)
    U mnie, większość moich ubrań w szafie pochodzi z lumpeksów i niektóre to istne perełki które uwielbiam.
    Tak jak piszesz, najfajniejszą rzeczą jest szukanie i znalezienie czegoś fajnego za na prawdę male pieniądze.
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. ♡ w sukience się zakochałam! mi mama ostatnio znalazła kurtkę Nike za 25pln a w sklepie kosztuje na przecenie 230pln bo sprawdzałam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. oo super ciuszki, ja uwielbiam sh :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie świetne nabytki! Ja również lubię chodzić do sh.

    OdpowiedzUsuń
  25. lumpeksy to coś co uwielbiam, na prawdę większość mojej szafy stamtąd pochodzi :) nie lubię tak jak ty wydać 100 zł na jakąś rzecz skoro dużo dużo taniej mogę mieć jakąś na prawdę fajną stamtąd :) pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja bywam w SH nie raz coś się znajdzie , u Ciebie ciekawe ciuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak ja Ci zazdroszczę, że potrafisz cokolwiek znaleźć w sh! :(

    http://kjhxcd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo lubię wygrzebywać perełki w takich miejscach:) fajne zdobycze:)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne ciuszki
    mogłabyś kliknąć u mnie? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/09/coat.html

    OdpowiedzUsuń
  30. ja raczej swoje zakupy w tego typu sklepach zaliczam do udanych :))
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też uwielbiam ciucholandy :) , super rzeczy :)
    obserwuję, co powiesz na rewanż ? :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie umiem jakoś chodzić po ciucholandach, nigdy nie mogę tam niczego fajnego znaleźć :P Ale super, że zakupy Ci się udały :)

    OdpowiedzUsuń
  33. SH to cudowna sprawa, znalazłam już wiele świetnych, nowych ciuchów za totalne grosze :) A na studiach każdy zaoszczędzony pieniądz to dobra rzecz xD

    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :)
    http://zyciepostudenckie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie mam w szafie ani jednej rzeczy z sh i jakoś nie mogę się przemóc, żeby tam cokolwiek kupić. ;P
    Całusy,

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta 1 jest epicka. :D Zawsze chcę się wybrać i nigdy się nie wybieram, nawet nie wiem, czemu. Chyba czasu nie mogę znaleźć, bo nie wiem, gdzie te ciucholandy u mnie są...
    Pozdrawiam i zapraszam. (Porcelanovvy)
    + Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bluzeczka z 1 zdjęcia po prostu bombowa ! :) Ja niestety jestem totalną sierotą jeżeli chodzi o sh. dwa razy wyciągnela mnie koleżanka i wyhaczyła takie cudności, a ja? A ja się odnalezc nie moglam :P to chyba nie jest dla mnie, a żaluję, bo koleżanka ubiera się tylko w sh i nieraz oryginalne rzeczy z metkami znajduje i ma swietny styl . Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. też kiedyś uważałam, że to obciach, ale teraz kocham chodzić do sh. mam masę rzeczy z ciucholandów i bardzo dobrze mi się z tym żyje :)

    http://lilac-fleur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Pytałaś u mnie o wspólną obserwację ;) Zacznij i napisz u mnie jak już ;)
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo podoba mi się ten kombinezon! :) Pytałaś się o wspólną obserwację.. Ja już i liczę na uczciwy rewanż ;) http://kamillyxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Czekam na post ze stylizacjami !
    Pytalas o wspolna ohttp://doublecherryfashion.blogspot.com/bserwacje-ja juz ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja równie już obserwuje jako Marysia Zawłocka.
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. sukieneczka ładna : 3 a co do wspólnej obserwacji, obserwuję, teraz Twoja kolej :3
    http://lenettete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam buszować w lumpeksach <3 ekstra ciuszki:)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)