niedziela, 21 września 2014

cierpliwym być

Czym jest cierpliwość? Niektórzy się z nią rodzą, niektórzy nie mają jej wcale. A tak naprawdę można się jej nauczyć. Przecież to, że stoimy w długiej kolejce w sklepie nie zależy od nas, nie przeskoczymy jej, ani nie wejdziemy przed kogoś. Możemy wyjść ze sklepu, ale to mija się z celem, bo dalej będziemy mieć pustą lodówkę, albo nie kupimy wymarzonej bluzki. A przecież wystarczy chwila cierpliwości. Czas oczekiwania można wykorzystać, dzięki czemu nie będziemy denerwować się na kasjerkę, która nie pamięta kodu. Miałam raz podobną sytuację,  ale nie chodziło o sprzedawczynie tylko o klientkę, która zapomniała pinu do karty. Nie mogła sobie go przypomnieć i miała pretensje do...niczemu winnej kasjerki. No ale to już nie kwestia cierpliwości.

Większy problem pojawia się z pewnie większości wam znanym odchudzaniem. Zaczynamy dietę, jesteśmy pewne, że właśnie teraz się uda! Codzienne treningi, zdrowe odżywianie, powtarzanie, że pod żadnym pozorem nie sięgniemy po nic słodkiego. Mija kilka dni, waga pokazuje wciąż tyle samo, oponka z brzucha nie znika i pojawia się myśl 'nigdy mi się nie uda'. W diecie, odchudzaniu cierpliwość i wytrwałość odgrywa największą rolę. Ale w temat odchudzania zagłębie się w oddzielnym poście.
Wniosek jest jeden- jeśli nie masz cierpliwości to po prostu zacznij nad nią pracować ;)








koszula, spodenki - ebutik.pl, torebka - stradivarius, buty - wojas

A stylizacja jeszcze z cieplejszych dni. Mimo, że rzadko chodzę w szpilkach to czasami fajnie jest w nie wskoczyć! ;)

53 komentarze:

  1. Bardzo mądrze napisane!
    Wyglądasz przepięknie.
    http://co-powiesz-na-problemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja staram się być cierpliwa, ale czy mi się to udaje? To niekoniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nad nią ciągle pracuje... Świetna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    /Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna koszula ! :) Uwielbiam takie :)
    A co do cierpliwości to racja - można ją wypracować, jeśli się tylko chce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za boginie :) cudnie wygląda ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia :)! Ja i moje otoczenie już dawno zwątpiliśmy że nauczę się cierpliwości ale jestem dowodem, że będąc bardzo niecierpliwym da się jakoś funkcjonować :p

    OdpowiedzUsuń
  8. ` Ładna stylizacja, pytałaś o obserwację, ja już ; )

    bajeerancko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie mi cierpliwości brakuje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz, ciekawa stylizacja i piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Great top and hair dear :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie należę do osób cierpliwych, wręcz przeciwnie - jestem w gorącej (bardzo, bardzo gorącej) wodzie kąpana, muszę mieć wszystko natychmiast. Jeśli jednak chodzi o odchudzanie, nie poddałam się i wygrałam tą walkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ohh tak, cierpliwość trzeba mieć i to sporą :)

    www.am-kubicowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia i ootd :)
    Obserwuje i liczę że się odwdzięczysz!!
    http://paamietnik-kingi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna koszula! Bardzo lubię motyw pepitki :-) Super wygladasz !
    Dziękuje za odwiedziny :-)
    Ja też obserwuję :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne masz włosy *.*

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak to się mówi cierpliwość popłaca, ale niekiedy jest być trudno cierpliwym sama tak niekiedy mam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. bluzeczka prześliczna, bardzo podoba mi się ten wzór, taki powrót do mody za czasów naszych rodziców :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna stylizacja!
    Świetnie wyglądasz:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  20. koszula prześwietna ! :))) i piękne masz te włosy ;)


    klauditte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta koszula jest świetna- ma powalający wzór! :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna koszula<3
    http://gulmi-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zestaw,a Ty śliczna:)
    wpadnij na giveaway:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Całość bardzo na TAK, ale koszula najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeśli chodzi o cierpliwość, to niestety, ale nie jestem. Lubię coś już mieć, już robić, juz mieć załatwione....
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow cudowna jest ta koszula!!! Też chcę taką !!!

    OdpowiedzUsuń
  27. wygladasz slicznie! jak modelka :)
    pozdrowienia,
    jolahogg.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  28. Idealna stylizacja! :))

    lukrowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja z czekaniem nie mam problemu, jednak gorzej właśnie z odchudzaniem :)

    http://raspblueberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny post. Mądrze piszesz. Znam kilka osób, które nie mają w ogóle cierpliwości. Oczywiście śliczne zdjęcia ;-* Co powiesz na wspólną obserwację? Ja już i fajnie by było gdybyś zrobiła to samo ;-) http://mystylemychoice28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja w ogóle nie jestem cierpliwa ale mam okazje się tego uczyć. :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam motyw tej koszuli!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/ Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Super torebka! Fajny look! Pozdrawiam


    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna koszula. :) Z tą cierpliwością to bywa różnie, czasem człowiek chciałby coś zbyt szybko zdobyć, osiągnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cierpliwości to ja nigdy nie miałam, dopiero jak zaczełam uczyć się szyć. Ale masz racje w kwestii odchudzania to cięzka sprawa. Ja podchodziłam wiele razy, nie widziałam efektów, wkurzałam się itd. Ale raz się zawziełam i ćwiczę już ponad rok, efekty są widoczne i moja cierpliwośc się poprawiła:D Ślicznie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo fajna stylówka :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczny zestaw, bardzo mi się podoba Twoja koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  39. powiem szczerze, ze kiedy palilam fajki mialam jeszcze chyba mniej cierliwoci niz normalnie, teraz. fakt, trzeba znalezc swoj sposob zeby sobie radzic w - badz co badz - stresujacych sytuacjach, bo dla osob niecierpliwych czekanie to chyba najgorsza rzecz na swiecie ;) mnie tez cierpliwosci nauczyla praca w laboratorium - czekasz i czekasz az sie roztwor przesączy nawet pol godziny, a tu bez tego dalsza praca ani ruszy.. :D
    masz swietne wlosy, az przeczytalam poprzedni post o pielengnacji, bo tez mam krecone, jednak je prostuje bo ostatnimi czasy bardzo krotko je obcielam zeby sie pozbyc wszystkich zniszczonych koncowek po rozjasnianiu ;<
    http://finewhatev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. pięknie! świetna koszula! :**

    OdpowiedzUsuń
  41. Torebka jak najbardziej w moim guście ! :)
    Pozdrawiam kochana i zapraszam na mojego bloga !

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja nad swoją cierpliwością staram się pracować, ale póki co kiepsko mi to wychodzi. :(
    Masz bardzo urocze loczki :)

    OdpowiedzUsuń
  43. w butiku takie rzeczy? o proszę, świetne ;)
    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Jestem cierpliwa, dlatego też studiuję pedagogikę. Myślę, że żadne dziecko nie chciałoby mieć nauczycielki, która po chwili się denerwuje, albo krzyczy. Wiadomo też, że są pewne granice i nawet najbardziej cierpliwy człowiek ma taki moment, że wybucha.
    Torebka mi się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)