poniedziałek, 1 września 2014

carpe diem

Cześć!
Dzisiaj pierwszy września, a ja już trzeci rok nie muszę sie martwić, że zaśpię na rozpoczęcie. O ile po maturze była to dla mnie nowość i cieszyłam się, że w końcu nie muszę iść do szkoły, to teraz przyznam szczerze trochę mi tego brakuję. Pewnie pomyślicie, że zwariowałam, ale zdarza mi się tęsknić za liceum, za tym brakiem  problemów, za 45minutowymi lekcjami, przerwami.. Tak naprawdę za wszystkim. Przeżyłabym to jeszcze raz! ;) Na wielu blogach spotykam się z narzekaniem, marudzeniem: znowu szkoła, nie mogę się doczekać kolenych wakacji, a tak naprawdę one przyjdą szybciej niż się tego spodziewacie, bo czas leci jak szalony. Dlatego trzeba cieszyć się z chwili obecnej, a nie wybiegać tak daleko w przyszłość, bo życie przeleci nam międzi palcami;) Ja staram się kierować zasadą carpe diem i wam też tego życzę! ;)
Mam dla Was wczorajszy strój, w którym byłam w mieście z moim chłopakiem. Falbaniasta bluzka jest ostatnio moją ulubioną, a w połączeniu z klasycznymi rurkami i brązowymi sandałami tworzy dosyć elegancką ale i wygodną stylizacje;)




bluzka, spodnie, torebka - sh, buty - deichmann

Podajcie tematy postów jakie chcielibyście zobaczyć, wezmę pod uwagę każdą propozycje! ;)

Pozdrawiam;)

21 komentarzy:

  1. Chyba masz rację, trzeba się cieszyć z tego co się ma. Tęsknię za wakacjami już teraz ale nie chciałabym być już u progu następnych bo okaże się, że i te miną a wtedy czekać mnie będzie rok zakuwania do matury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bluzeczka ;)
    Pytałaś o obserwację- nie ma problemu ;)
    Daj mi znać gdy zaobserwujesz, a odwdzięczę się z pewnością! ;)

    www.sabi-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby być w szkole tylkod la posiedzenia to mogłabym tam chodzić. :D Ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ;-)

    Zapraszam do wziecia udzialu w konkursie ;-)

    http://cudazwlosow.blogspot.com/2014/09/konkurs-fryzurka.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie tylko Tobie - mi również zdarza się tęsknić. Ja od 5 lat nie musze wstawać we wrzesniu, ale i tak wrzesień kojarzy mi się z końcem wakacji - to chyba przyzwyczajenie;p prześliczna ta bluzeczka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. My również dopiero teraz doceniamy uroki szkoły :) ślicznie wyglądasz :)

    Pozdrawiamy,
    Magia Sióstr

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna bluzka ;) ja również nie muszę się martwić 1 września, ale za to 29 września ;d obserwuję;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ perełki znalazłaś w second-handzie bo całość wyglada swietnie : )
    Co do posta to ja tak juz ty juz od dwóch lat nie chodzę do szkoły i mimo wszystko trochę pozazdrościłam wczoraj uczniom znów tego całego zamieszania odnośnie powrotu do szkoły

    http://nennka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna bluzeczka! Dla mnie jest to pierwszy rok, w którym nie uczestniczę w rozpoczęciu roku szkolnego. na dzień dzisiejszy cieszę się z tej zmiany. nie lubiłam swojej licealnej klasy wobec tego pożegnanie się z nią nawet mnie ucieszyło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja teraz idę na studia na Ekonomiczny w Krakowie i strasznie nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć jak to będzie wszystko ;) Nie mniej jednak zdaję sobie sprawę z tego, że razem z liceum skończyło się totalnie beztroskie życie, a zaczyna"dorosłość" i trochę nad tym ubolewam...
    Ładnie wyglądasz w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hey there :) cool post !its pretty!

    Visit my pages if you like and maybe you would like to follow each other? let me know and leave me your links aswell




    My Blog | Facebook | Bloglovin


    OdpowiedzUsuń
  12. idealna bluzeczka
    ♥ ♥ ♥
    Pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, przepięknie w niej wyglądasz :3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Poklikałabyś w baner Sheinside ? Z góry dziękuję za pomoc !
    stay-possitive.blogspot.com
    PS. na moim blogu można zamawiać design

    OdpowiedzUsuń
  14. hmm nie mam pomysłu...może swój codzienny makijaż? :)
    świetna bluzeczka *.*

    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myslę, że zrobię taki post w weekend;)

      Usuń
  15. Ja również czasami tęsknie za liceum... to były czasy, których już nie wróci nic. Jestem w szoku, że takie rzeczy znalazłaś w SH. Ja nigdy nie mam szczęście:(
    Pozdrawiam i obserwuje, zapraszam http://cyfrowasparkle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super outfit :) tak czas leci jak szalony to bardzo smutne, niedawno pierwsza teraz trzecie, kocham ta szkole nie chce odchodzić do liceum, mimo ze nie mam kolorowo teraz gdzie jestem nie chce odchodzić ale ludzie mówią ze najlepiej wspominają studia no cóż zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękna bluzka! świetnie wyglądasz, zestaw kobiecy i delikatny <3

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)