poniedziałek, 8 września 2014

5 rzeczy bez których nie wyjdę z domu

  Każdy z nas ma parę rzeczy bez których z domu nie wyjdzie. W torebce niektórych dziewczyn można znaleźć dosłownie wszystko, od niezbędnego portfela i komórki po kremy, plastry i ładowarke. Ale jakbyśmy miały zdecydować się na 5 rzeczy, ani mniej ani więcej, to co byście wybrały? 

Dla mnie rzeczą bez której się z domu nie ruszę jest komórka. Pewnie, że zdarza się czasami, lecz naprawdę bardzo rzadko! na wyjście gdzieś bez niej, ale to na jakas niedlugą chwilę. Niestety jestem od niej uzależniona, jest moją prawą ręką.



Kolejna jest gumka do włosów. Szczególnie w lecie, kiedy może mi być gorąco, ale też w zimie, w deszczową pogodę, żeby spiąć włosy bo mi się po prostu spuszą. Czyli jednym słowem: zawsze ;D Zazwyczaj mam ją założoną na rękę, co staram się kontrolować i wkładać do kieszeni, bo wygląda to bardzo średnio.. ale i tak muszę mieć pewność, że jest gdzieś obok.


Portfel też jest obowiązkowym elementem, co pewnie nikogo nie zdziwi. Mam tam prawo jazdy, dowód pieniądze, tysiące paragonów, które staram się co jakiś czas wyrzucać. Nie zabieram ich zawsze od kasy, wiec nie wiem skąd ich tyle jest!




Bez mp4 w roku akademickim nie wyobrażam sobie wyjścia z mieszkania! Jazda autobusem jest wyjątkowo nudna, dlatego słuchawki i muzyka są po prostu niezbędne!



Jako piątą rzecz wahałam się między chusteczkami, gumami do żucia i kluczami. Ale stwierdziłam, że kluczy zdecydowanie częściej potrzebuje. Już raz nie moglysmy wejść do mieszkania po imprezie przez brak kluczy i od tego czasu liczę na swój komplet.. ;)







W niedługiej przyszłości planuje post o tym co mam w swojej torebce.  Wtedy będę miała większe pole do popisu;)
Pozdrawiam!;)

45 komentarzy:

  1. U mnie to zależy gdzie i na jak długo wychodzę. Czasami mogę nie zabierać za sobą zupełnie nic - jeżeli wychodzę z mężem. Wtedy on ma klucze i pieniądze. A bez reszty jestem w stanie się przez jakiś czas obejść. Natomiast jeśli wychodzę sama to obowiązkowo portfel i klucze. I zazwyczaj telefon. Reszta rzeczy zależy, tak jak napisałam, od tego gdzie i na jak długo się wybieram

    OdpowiedzUsuń
  2. gumka do włosów to podstawa haha :)
    tak obserwujemy !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakbym miała wybrać 5 rzeczy, bez których nie wyszłabym z domu chyba byłyby takie same jak twoje ;) telefon i klucze podstawa!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie z tymi rzeczami jest bardzo podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz tutaj ciekawie :) obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja muszę mieć krem do rąk ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie jest zupełnie tak samo! Ale zamiast mp4 zawsze muszę mieć e-papierosa ;)
    Obserwuję. Zapraszam do mnie.
    Buziaki, Michalina.
    www.soinspiring.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. W moim przypadku na pewno byłyby to: telefon, portfel, pomadka, chusteczki i iPod. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy wybór! Chociaż zupełnie różniący się od mojego, ponieważ z tych rzeczy, które Ty wytypowałaś ja wybrałabym jedynie klucze- reszta nie jest dla mnie, aż tak ważna. Bywa iż wychodzę bez telefonu, portfela- jedynie z błyszczykiem w kieszeni :D ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post! Ja nie mam mp3/4 więc puszczam muzykę z telefonu, a od tego jestem uzależniona i też nigdy nie wychodzę bez niego. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja zawsze muszę mieć telefon i jedzenie haha :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekwie :)
    ja dopiero zaczynam przygode z blogowaniem,
    obserwacja za obserwacje?
    zapraszam
    www.alucidite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też nie wchodze z domu bez telefonu i bez słuchawek do niego :)
    pozdrawiam serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  14. What a great wallet :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam odtwarzacz Sony - mój jest błękitny. Jakoś wolę słuchać muzyki na nich niż na smartfonie - wiadomo, że baterię ma o wiele bardziej wytrzymałą :)
    Masz coś przeciwko temu, by w (niekoniecznie) najbliższej przyszłości zrobiła podobną listę na moim blogu? Daj znać u mnie - nie chcę przegapić Twojej odpowiedzi w internetach :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. PS. Nie chcę się upominać, ale... widzę u Ciebie tekst: 'zaobserwuj, zrobię to samo' i... dodałam Cię do mojego czytnika bezinteresownie, ale byłoby mi bardzo miło, gdybyś Ty zrobiła to samo :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. telefon <3
    bardzo ladny portfel ;)

    ja takze juz obserwuje:*
    xoxo
    gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj tak telefon jest na pierwszym miejscu!!:),bez niego ani rusz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie najważniejsze, choć u mnie jeszcze aparat i dodatkowa rolka filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawy post!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/09/black-westside-93.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi wystarczy tylko telefon, słuchawki, kasa i karta miejska :)

    OdpowiedzUsuń
  22. hej kochana!
    świetny pomysł na posta!!! w sumie też nie ruszam się bez telefonu i mp3 :D kluczy często zapominam, niestety :P dodałabym jeszcze lusterko i szminkę :D

    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  23. mam tak samo jak Ty :) tylko moglabym dodac jeszcze co najmniej z 5 innych rzeczy bez których sie nie ruszam z domku:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bez telefonu też się kiedyś nie ruszałam, a teraz coraz częściej o nim zapominam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne zdjęcia, fajny tag. :)
    Pozdrawiam
    Maja ♥
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja noszę takie same rzeczy, przy okazji bardzo ładny portfel :)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. też nie wychodzę z domu bez tych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oprócz mp4, pozostałe rzeczy również sa zawsze w mojej torebce i nie wyjdę bez nich z domu:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja z domu nie wyjdę jak nie będę miała słuchawek i telefonu. :D

    OdpowiedzUsuń
  30. klucze, komórka i portfel to podstawa :)

    ______________
    a u mnie?
    jedna z pięciu pięknych sukienek do rozdania

    OdpowiedzUsuń
  31. ja również zawsze muszę mieć te rzeczy ze sobą zawsze. czekam na post z całą zawartością torebki. obserwuję :)

    skoneczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. moja lista podobnie:) telefon, portfel, słuchawki (do telefonu, same zajmują mniej miejsca), chusteczki, gumy do żucia. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja zawsze mam ze sobą te same rzeczy co Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ja nie wychodze bez karty bankomatowej i telefonu!

    OdpowiedzUsuń
  35. Sluchawki i ipod to moja podstawa :).

    OdpowiedzUsuń
  36. Myślę że u mnie są tylko dwie rzeczy, które zawsze i wszędzie mam ze sobą - portfel i telefon, czasami noszę ze sobą ładowarkę, coś do poczytania, coś do picia i słuchawki ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja to chyba nie potrafiłabym wybrać tylko 5 rzeczy ;/
    Cały czas mam tak zapchaną torebkę , że nic nie mogę w niej niekiedy znaleźć i do tego jest ciężka ;/
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie wyszłabym bez dokładnie tego samego co ty! Ale najważniejsze to chyba telefon i klucze, bo bez tego ani rusz :)
    mrs-cotton-candy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajny i ciekawy wpis oby tak dalej :)
    Pytałaś się o wspólną obserwację ,ja już obserwuję Twojego bloga ,czekam na uczciwy rewanż:)
    http://malwina-julia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. moje must have bez którego nie wyjdę z domu to: telefon, słuchawki oraz portfel :) Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawy post i bardzo ładna doniczka ;) ja nie wyjdę z domu bez telefonu, portfela, kluczy i mnóstwa niepotrzebnych rzeczy w torebce ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. telefon, klucze, błyszczyk i krem do rąk - to są moje niezbędniki w torebce ;)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)