wtorek, 26 sierpnia 2014

sunny look

Cześć!
Ja to mam pecha. Tak czekałam na ten weekend i co? I prawie w całości przeleżałam go chora w łóżku.. Prawie, bo na chrzciny chcąc nie chcąc musiałam iść. Ale jakoś dałam radę, zdjęcia wyszły dość ładne, więc jestem z siebie zadowolona. Dzisiaj czuję się dużo lepiej, tylko tym razem pogoda za oknem pozostawia wiele do życzenia. 

Dzisiaj mam dla Was zdjęcia jeszcze z bardzo słonecznego dnia. Ach, chciałoby się wskoczyć teraz w takie ciuszki!









bluzka - pull&bear, spodenki - no name, sandały - h&m

Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. Jka ty jesteś piękna, a Twoje włosy
    *.*
    Margaret

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię jesień :) ale słonecznie dni,oczywiście są super :) Jesteś śliczna,masz uroczy uśmiech :) Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chciałabym znowu takie ciepło i słoneczną pogodę. Miałam takie ambitne plany, by pod koniec wakacji wybrać się nad morze, poopalać tam. Niestety już wiadomo, że nic z tego nie wyjdzie. Całe szczęście patrząc na fotografie przypominamy sobie te przyjemne chwile. Z tych w Twoim wpisie bije taka niesłychana energia, bardzo ładną wybrałaś scenerię. No i super prezentujesz się na zdjęciach, jesteś fotogeniczna! :D Podoba mi się Twoja bluzka. ;)
    Deszczpada007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie!
    http://klaudia-duska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog :) bede zagladac :)
    zapraszam rowniez : http://pieturam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wracaj szybko do całkowitego zdrowia! :)) Świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz przepiękny uśmiech ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny uśmiech !
    uśmiechaj się jak najwięcej :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia!
    Najbardziej podoba mi się to pierwsze.
    Jejku, masz cudowny uśmiech :)
    Obserwuję, mogę liczyć na rewanż?
    http://moja-wersja-amy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne zdjęcia, pozdrawiam i zapraszam do siebie :) http://odabljusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. You very beautiful<3
    Love you outfit, very trendy<3

    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety brakuje ostatnio takiej słonecznej pogody :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia pełne słońca i uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. u współczuję, mam nadzieję, że już lepiej się czujesz;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż się tęskni za słońcem :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)