niedziela, 31 sierpnia 2014

relaks - domowe SPA

Cześć!
Dzisiaj postanowiłam trochę zrelaksować się przed nadchodzącym tygodniem, w którym czekają mnie praktyki i nauka na zbliżający sie wielkimi krokami egzamin. Urządziłam sobie domowe SPA i relaksującą kąpiel. Nie wiem jak Wy, ale ja lubię poleżeć dłużej w wannie nie myśląc o zadnych problemach. Czuję się potem jak nowonarodzona. Przy okazji mogłam nałożyć na twarz peeling i maseczkę a na włosy moją ukochaną maskę.





Maskę przedstawiałam w tym poście, a świeczkę w tym ;)


A jaki jest wasz spodób na poprawienie sobie nastroju?:)

19 komentarzy:

  1. mmmm, jaki nastroj :)

    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj zazdroczę takiego wieczoru, ja mam tak małą wanne, ze nawet nie zmieściłabym na niej świeczki, oczywiście opcja położenia się w niej również odpada ; )
    Udanego wieczoru i zaczynam obserwacje : )

    http://nennka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo ja to celebrują każdą taką wolną chwilę w wannie, zwłaszcza, że rzadko zdarza mi się mieć czas na takie dłuższe kąpiele :(
    Piękne zdjęcia :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia,
    ja na poprawienie sobie nastoju piszę opowiadanie, czytam książkę,oglądam film albo Dr. House.
    Obserwuję, mogę liczyć na rewanż?
    http://co-powiesz-na-problemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam takie dłuugie kąpiele:) Widzę że studencki los dopadł i Ciebie, ja też w tym tygodniu kończę praktyki , też zakuwam do zaliczenia i też studiuję na jednej z krakowskich uczelni :) Powodzenia :)
    Ps: Proponowałaś u mnie obserwację, ja już, teraz czekam na Ciebie :)
    I zapraszam na nową notkę http://kasjaa.blogspot.com/2014/09/purple-shirt-with-bows.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze,gdy mam obok wanny dużo świeczek, to się boję,że się poparzę i zamiast relaksu, mam stres :D

    Zapraszam:

    www.sabi-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. oj marzy mi się taka chwila dla siebie :))) super zdjęcia Kochana

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm jak fajnie :) tez lubie kąpiele <3
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam sobie czasem zrobić właśnie takie spa ... świeczki, piana prawie wylewająca się z wanny, aż człowiek nabiera chęci do życia :))

    Bardzo bym prosiła o sumienne poklikanie w linki, wiesz o tym że to jest ważne, a ja z chęcią się odwdzięczę :)

    Obserwuję. http://goldxcherriex.blogspot.com/2014/08/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  10. oj ale zazdroszczę wanny.. ja mam prysznic niestety;/
    w nowym domu na pewno postawię na wanne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój sposób na relaks jest taki sam :) Teraz ubolewam, bo mam mieć remont łazienki i rodzice chcą zamienić wannę na prysznic :(
    Całusy,

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. U mi zawsze pomaga muzyka i chłopak, nikt nie potrafi poprawic nastroju jak on ;)

    Obserwujemy? ;)
    http://maadziiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialnie !
    Ja najczęściej sięgam po coś słodkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Również bardzo lubię długo leżeć w wannie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaa idealnie! :D
    Tylko z tymi świeczkami uwaga na włosy ><

    OdpowiedzUsuń
  16. oh tylko pozazdrościć ;) ja osobiście wolę szybkie prysznice, ale mam czasem ochotę na taką relaksującą kąpiel ,a niestety mam tylko prysznic. :>

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)