czwartek, 7 sierpnia 2014

favorite sites

Hello!
Jak chyba większość jestem wielką maniaczką facebook'a i baardzo często klikam 'lubie to' na fejsbukowych stronach. Czasami jest to przemyślane, np wtedy gdy widzę strone z przepisami i po raz kolejny myślę 'Na pewno skorzystam z któregoś przepisu'. Nie zaprzeczę, bo owszem uwielbiam gotować, ale chyba życia by mi nie wystarczyło na wykorzystanie wszystkich przepisów ze zlajkowanych przeze mnie stron. Bardzo często coś polubię pod wpływem chwili, a później omijam te posty szerokim łukiem, bo po prostu nie chce mi się czytać - leń ze mnie. 
Ale mam kilka takich  moich faworytów, które nigdy mnie nie zawodzą i jak je zobaczę to nie zjeżdżam obojętnie w dół. Właśnie dzisiaj chciałabym się z wami takimi naprawdę fajnymi stronkami podzielić! ;)




Mój absolutny numer jeden jeżeli chodzi o inspiracje, piękne zdjęcia. Jak widać nie tylko mój - ponad 6mln lubi to;)



Masa inspiracji jak urządzić każdy zakątek naszego domu. Niestety większość póki co nie na moją kieszeń, ale pomarzyć można!


Tutaj znajdziemy naprawdę fajne pomysły na przydatne rzeczy i nie trzeba mieć wielkiego talentu artystycznego!



Teram mój absolutny hit jeżeli chodzi o wszelkiego rodzaju cytaty, sentencje, przemyślenia. Po prostu słowa bardzo często opisują mnie, to o czym myślę, nad czym się zastanawiam. Magic! :D I zdjęcia niczego sobie<3


I na koniec coś co zawsze poprawia mi humor! Kocham koty, ich miny, ruchy, pozy potrafią być naprawdę rozbrajające. Ta strona pokazuje to idealnie, każde zdjęcie poprawia mi humor;d




I to by było chyba na tyle. Wybrałam te najciekawsze stronki, które nigdy mnie nie zawodzą i bardzo je polecam!



A na koniec jeszcze zapraszam na mojego instagrama ;)




5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe stronki ;) Ja klikam "lubię to" głównie przy stronach o siatkówce ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak miałam , że klikałam na różne strony ale teraz przerzuciłam się na instagrama :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne linki, żadnego nie znałam, nadrabiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę koniecznie wpaść na KOT DNIA :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś - wyraź swoją opinie, a ja na pewno zajrzę do Ciebie;)
Podoba Ci się mój blog? - Zaobserwuj, pewnie zrobię to samo;)